R
RoDa
Gjest
WILSON BENESCH
R
EDIT:
Sikkert en sånn:
R
EDIT:
Sikkert en sånn:
Vedlegg
-
29.2 KB Visninger: 618
|
Takker, plukker den opp senere en dag.RBN skrev:Herlig Roda. Kake til deg![]()
Jo, dette var McLaren sin. Var der noen timer og hørte musikk. Det er ikke alle som kan tapetsere veggene i stua med lp plater når de står med ryggen ut. Det hadde han gjort.RoDa skrev:Takker, plukker den opp senere en dag.RBN skrev:Herlig Roda. Kake til deg![]()
Denne er jo genial til ditt bruk!
Var det McLaren sin du kjøpte?
R
Vi på Hedemarken er litt treige. Et par låter med Bethany og Rufus, så senga. Jobb 07.00Elektron skrev:God natt? Firkanten din er grønn så vi vet du er våken ;D
Elektron
Er det en Bladelius Embla som befinner seg i esken?RBN skrev:Så er endelig magiskaperen her. Nedpakket og med sine følgesvenner.
Får legge ut noen bilder av pappesker igjen jeg da. Er det ikke tullete? Min hevn dette her ;D
Og der var det noe oppi også. Ikke dårlig
Da sier jeg god natt
Mvh
RBN
svar sjøl a ve? Du veit det joTrondmeg skrev:Svar da mann!
Det er jo WB platespiller den er skreddersydd for, men fungerer utmerket på Emblaen også sammen med noen andre duppeditter. Det fremkommer ikke av disse bildene. Har tweaket litt......Lagga skrev:Det skjønner jeg godt!
Hadde selv en Wilson Benesch Full Circle, solgte i sommer. Må jo si at den hadde gjort seg storartet på toppen av den søylen du viser bilder av....
Vennlig hilsen
Morten
Too much information.RBN skrev:Da er interessen like laber som når jeg spør om vi skal legge oss tidlig en kveld.
Oooops, visste ikke at moralens vokter var med...Trondmeg skrev:Too much information.RBN skrev:Da er interessen like laber som når jeg spør om vi skal legge oss tidlig en kveld.
Hva er det jeg ikke skjønner her ???Trondmeg skrev:Too much information.RBN skrev:Da er interessen like laber som når jeg spør om vi skal legge oss tidlig en kveld.
Dette er ikke moral, snarere tvert i mot . . . . .RBN skrev:Oooops, visste ikke at moralens vokter var med...Trondmeg skrev:Too much information.RBN skrev:Da er interessen like laber som når jeg spør om vi skal legge oss tidlig en kveld.
Vovede hentydninger der ikke sømmer seg. Gud bedre!kwil skrev:Hva er det jeg ikke skjønner her ???Trondmeg skrev:Too much information.RBN skrev:Da er interessen like laber som når jeg spør om vi skal legge oss tidlig en kveld.![]()
Er ikke dette tilbehørskofferten til Rammsteins siste? Min så slik ut hvertfall . . .RBN skrev:Kanskje det er verktøy...
Vurderte å ha Rammstein dildoer under utstyret, men fargen ble feil og batterikostnaden hadde tatt knekken på meg.Trondmeg skrev:Er ikke dette tilbehørskofferten til Rammsteins siste? Min så slik ut hvertfall . . .RBN skrev:Kanskje det er verktøy...
Handyman's edition