Det har vi nok forklaringa på kvifor eg skal ligge myllå 120-130 under trening. Min kvilepuls er veldig mykje hørare. Men er trur også at for eigen del så blir det veldig bra å kome i gong og få det å gå til trening til nåke eg gjer fast.
Hva er veldig mye høyere Retep?Min kvilepuls er veldig mykje hørare.
Kjem veldig an på dagen og smertenivået. Men +/- 90 er det vel stort sett.Hva er veldig mye høyere Retep?
Det er unormalt høyt men det vet du vel allerede. En frisk, voksen mann ligger vanligvis mellom 50 og 80. Hvilepulsen varierer med fysisk form og du reduserer den med utholdenhetstrening. Hvis du bruker sentralstimulerende medikamenter så er en vanlig bivirkning forhøyet puls.Kjem veldig an på dagen og smertenivået. Men +/- 90 er det vel stort sett.
Er akkurat det eg tenke sjøl. Få det til å verte en lisvstil.Kost sammen med trening er gull for kroppen. Inkludert søvn, ikke bare antal timer men til rett tid også. Ikke uten grunn til at nattarbeidere generelt har lavere snittalder…. Reduser kvitt mel, sukker og alkohol så merker du nokk stor fremgang på formen etter noen uker. Og la det bli en livsstil, det hjelper ikke med skippertak.
Stemme, i dag er det skipingsmøte av Søre Sunnmøre Lydlaug. Ser fram til det.Over til noe annet...
Blir det treff hos deg i dag?
Blir det leveranse av godsaker i morgen?
Må sende Andreas fort hjem igjen... jeg skal til han til helgen.Stemme, i dag er det skipingsmøte av Søre Sunnmøre Lydlaug. Ser fram til det.
Og i morga kjem Chris og Andreas en tur for å bære og sette opp. Så vert det nok ut å ete en tur. Blir kjekt å helse på dei igjen, sjøl om det ikkje er lenge sida Horten. Desverre så kjem ikkje Revival i morga, dei måtte lånast ut til en anna kar. Men mine er bestillt inn på nytt. Kjem mykje anna spennande då....
Må sende Andreas fort hjem igjen... jeg skal til han til helgen.
Den lille piggene i front av døren, eller det skal være en under i front til å trekke ut.Såvidt som eg kan sjå så er det nada spjeld på den her Jøtulen.
Vis vedlegget 958393
Vis vedlegget 958394
Vis vedlegget 958395
Vis vedlegget 958396
Stakk handa inn nå og det er ikke noe trekk
Kjøp en slik.Da har første lasset med ved vårte stabla inn i buda.. Blir nok å ligge der ei stund til straumen vert dyr nok eller at eg skal ha en ekstra kosekveld..
Vis vedlegget 959155
I morga blir det å høgge litt opp tenningsved. Av nokre av kubbane som kom. Fant en del som eg trur skal være lett å kappe / økse opp.
Ellers no så blir det å ta livet veldig rolig. Det regna bittelitt no når veden kom, so tok nok litt vel hardt i for å få den under tak fortaste råda. Men får sjå på det som ei bra treningsøkt..![]()
IKEA Stockholm gamletypen. Nye er litt mindre djupFin benk. Hva heter den ? merke ?
Det hadde kanskje vært en ide? Det finnes fine plissegardiner som er delvis gjennomsiktige som bedrer akustikken. F eks Duette.Japphekje gardine...
![]()
![]()
Der var det endelig kommer i hus ja, ser lekkert ut!Vis vedlegget 962126
Første testplassering
Tja kva skal man seie.. Det minste romet er ca 12m2 det blir heilt dedikert til musikk, tv og film. Har fått testa ut Diptyque 160 på vindu veggen og fått jobba litt med plassering. Det her låter fantastisk bra. Men eg kjem til å prøve å snu rommet en dag eg får litt help. Rett og slett fordi eg ikkje veit korleis det vil låte da. Og her skal lite være uprøvd.Dette var ikke småtteri. Det blir spennende å følge med fremover. Takk for at du deler. To musikkrom. Det er kanskje ikke gitt hvilket rom som blir best?