jowil
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 19.07.2006
- Antall liker
- 9
Er vi på samme skinnegang? Hadde de gjenforeningskonsert 10. desember?
Det er meget mulig, var dog ikke de jeg tenkte pårolfozzy skrev:Mostly Autumn har en plate som heter Inspired by Lord of the Ring.
Faktisk i samme kupé om det er Automatic-spørsmålet du tenker på. Spørsmålet er dog allerde besvart korrekt på forrige side.jowil skrev:Er vi på samme skinnegang? Hadde de gjenforeningskonsert 10. desember?
Altså, nå ble jeg lettere forvirret. Sitter John Paul Jones i denne kupèen? Det jeg lurte på var om det kunne være IV fordi jeg vet Plant var svært betatt av Ringenes Herre.nb skrev:Faktisk i samme kupé om det er Automatic-spørsmålet du tenker på. Spørsmålet er dog allerde besvart korrekt på forrige side.jowil skrev:Er vi på samme skinnegang? Hadde de gjenforeningskonsert 10. desember?
Beklager forvirringen. John Paul Jones var rikig svar på spørsmålet om strykearrangementene. Jeg venter fortsatt på svar vedrørende Prog/Ringenes herre, det er sikkert flere svar som kan være riktig her, men den platen jeg tenker på er VELDIG brajowil skrev:Altså, nå ble jeg lettere forvirret. Sitter John Paul Jones i denne kupèen? Det jeg lurte på var om det kunne være IV fordi jeg vet Plant var svært betatt av Ringenes Herre.nb skrev:Faktisk i samme kupé om det er Automatic-spørsmålet du tenker på. Spørsmålet er dog allerde besvart korrekt på forrige side.jowil skrev:Er vi på samme skinnegang? Hadde de gjenforeningskonsert 10. desember?
Og vi har en vinner! Platen anbefales på det aller sterkeste til de som ikke kjenner til den, basert på min ringe erfaring faller denne i smak hos de fleste - uavhengig av generelt syn på progTubesnake skrev:
Bare for å oppklare min lille kupèforvirrelse. ;D ;DThere was a period of time in the 70's when Robert Plant was obsessed with LOTR, even naming one of his dogs Strider. The song lyrics of this time, in particular are filled with allusions and references to the book. Particularly Over the Hills and Far Away, Misty Mountain Hop, Battle of Evermore and perhaps the biggest hit of the fantasy inspired songs Ramble On
Uhm. Dette vet jeg. Ai. Men skallen spiller ikke på lag i dag. Lucinda Williams?rolfozzy skrev:Jeg så John Paul Jones i sommer. Han spilte mandolin for en meget dyktig kvinnelig americana artist. Og dama jeg mener er ?
Var det under Down on the Farm i Halden? Jeg var ikke der men kan det være at han spilte sammen med Gillian Welch?rolfozzy skrev:Jeg så John Paul Jones i sommer. Han spilte mandolin for en meget dyktig kvinnelig americana artist. Og dama jeg mener er ?
Er her jeg. Til og fra.Tubesnake skrev:Det er dårlig gjort å først stille vanskelige spørsmål og så logge seg av, rolfozzy. ;D
Stemmer det.OS skrev:Var det under Down on the Farm i Halden? Jeg var ikke der men kan det være at han spilte sammen med Gillian Welch?rolfozzy skrev:Jeg så John Paul Jones i sommer. Han spilte mandolin for en meget dyktig kvinnelig americana artist. Og dama jeg mener er ?
Oh, sweet smell of success, handle me with care. ;DTubesnake skrev:Yess!
Johnny and the Selfabusers eller noe i den dur.F.R.A.N.K skrev:Hva kalte Simple Minds seg før de skiftet navn til Simple Minds?
OS skrev:Hva med en cover-quiz? Orginalversjonen av dette albumet betalte en kamerat av meg et par tusen for på bruktmarkedet i fjor. En klassiker fra 70-tallet men hvem er det?
Plata heter Thousands on a raft og er med Pete Brown & Piblokto. Utgitt på Harvest i 1970
og verdt hver eneste krone.
Amund
Det medfører riktighet . Vant meg en plate på Popografen for mange år siden med det svaret. Googlet du, Amund, eller visste du svaret?pang skrev:Johnny and the Selfabusers eller noe i den dur.F.R.A.N.K skrev:Hva kalte Simple Minds seg før de skiftet navn til Simple Minds?
Amund
David BowieVapor skrev:Hvem ga vekk låten "all the young dudes" til Mott The Hoople for å hjelpe de litt på vei?
F.R.A.N.K skrev:Det medfører riktighet . Vant meg en plate på Popografen for mange år siden med det svaret. Googlet du, Amund, eller visste du svaret?pang skrev:Johnny and the Selfabusers eller noe i den dur.F.R.A.N.K skrev:Hva kalte Simple Minds seg før de skiftet navn til Simple Minds?
Amund
Tok en bitte liten google , innrømmer det.
Amund
Godt å høre ;D. Jeg trodde nemlig at spørsmålet skulle være litt vrient .pang skrev:F.R.A.N.K skrev:Det medfører riktighet . Vant meg en plate på Popografen for mange år siden med det svaret. Googlet du, Amund, eller visste du svaret?pang skrev:Johnny and the Selfabusers eller noe i den dur.F.R.A.N.K skrev:Hva kalte Simple Minds seg før de skiftet navn til Simple Minds?
Amund
Tok en bitte liten google , innrømmer det.
Amund
Var det virkelig en annen tråd? En dildo, var det ikke?Vapor skrev:Jeg prøver med nytt spørsmål igjen..
Dette var nettopp oppe i en annen tråd :
Hvor fikk Steely Dan navnet sitt fra?
Jo..i en roman..har glemt vilkenEn dildo, var det ikke?
Skjønte det nå...beklager!Steely Dan spørsmålet har vært stilt allerede i denne tråden.
Riktig! Klarer du denne også (har redigert bort navnet):pang skrev:OS skrev:Hva med en cover-quiz? Orginalversjonen av dette albumet betalte en kamerat av meg et par tusen for på bruktmarkedet i fjor. En klassiker fra 70-tallet men hvem er det?
Plata heter Thousands on a raft og er med Pete Brown & Piblokto. Utgitt på Harvest i 1970
og verdt hver eneste krone.
Amund
Ledetråd?jowil skrev:Et viktig 70-talls-band ble revitalisert ved ankomsten til den svært så umeritterte broren til en av kordamene. Hvilket band? Og hva hette gitaristen?
Kordamen heter Cassie. Tragedie.OS skrev:Ledetråd?jowil skrev:Et viktig 70-talls-band ble revitalisert ved ankomsten til den svært så umeritterte broren til en av kordamene. Hvilket band? Og hva hette gitaristen?