Utrolig flotte stativer RoDa! Gratulerer så mye..
Men for en sløsing med dynamikk!! Liker ikke korpsmusikk så veldig godt. 17. mai er stas, men korps er ikke det store bonus nei.BHO skrev:RoDa skrev:Må innrømme at den der pølsa i vaffel vokser på meg, er vel tiende året på rad nå.
Slo på stortromma og spiste to i år, skal ikke se bort fra at det blir litt utenom nasjonaldagen også på sikt...
Håper alle har kost seg på dagen, her i Østfold har det vært knallvær og fint.
Litt overgang fra toget i Moss til det i Våler, har ikke fått samme dosen korpsmusikk i år gitt...
Men det blir jo hornmusikk i neste uke så da så!
R
Ække bare horna som er kuule i et orkester.![]()
Jeg gikk ved siden av ei stortromme en stund i dag........ahhh.....deilig. ;D ;D
DET er dynamikk (eller var det dynamitt :) det! 8)
Nei pøs påRoDa skrev:Kan det bli for mye bilder i en bildetråd? :
R
TakkerSidane skrev:Utrolig lekkert med stativer på plass. Jeg får svært lyst på Usher Be-718 og stativer,selv uten å ha hørt dem. Må få tatt meg en tur til Solberg/DaCapo snart....![]()
StereoJoe skrev:Fikk plutselig et innfall om å spille "The pros and cons of hitch hiking". Pussige greier!
Hus, høyttalere, høyttalerkabler, signalkabler.bambadoo skrev:Skjedd noe nytt her da det siste året?
;D ;D ;Dbambadoo skrev:Nei ok. Ikke så mye da nei. Stikker innom tråden igjen om et års tid![]()
Du henger litt etter. Den som har begge beina planta i bakken står stille.RoDa skrev:Hus, høyttalere, høyttalerkabler, signalkabler.bambadoo skrev:Skjedd noe nytt her da det siste året?
Ikke så mye.
R
Tja, kommer en ny evaluering til helgen av kompetente personer.rolfozzy skrev:Du henger litt etter. Den som har begge beina planta i bakken står stille.
AkkuratRoDa skrev:Tja, kommer en ny evaluering til helgen av kompetente personer.
R
Noen som er frekk?JanR skrev:AkkuratRoDa skrev:Tja, kommer en ny evaluering til helgen av kompetente personer.
R
/jan
Anbefaler vinylutgaven, av åpenbare grunner. Fosse var så vennlig å legge igjen et eksemplar sist han var her.bjornh skrev:Den Waters plata er bra!
Nerding hører med 8)atonal skrev:Alt i alt en meget hyggelig seanse, godt krydret med obligatorisk men godsinnet "hifi-nerding" (er det ditt uttrykk, Mbare?).
Takk for meget hyggelig tilbakmelding, atonal!atonal skrev:Et anlegg etter mitt hjerte. Det jeg skulle ønske var mer til stede etter mine ønsker, er at det kunne ha mer trøkk (grunt ;D ) i bånn, selv om du hadde sub med på laget.
Fyldig er vel en god ting ?RoDa skrev:Noe av tilbakemeldingene fra sist var jo nettopp at det låt fyldig. Skal laborere litt videre med plassering og sub-innstillinger.
R
Jeg er singel. Fremdeles.JanR skrev:Fyldig er vel en god ting ?
/jan
Det er vel noe du har valgt.Mbare skrev:Jeg er singel. Fremdeles.JanR skrev:Fyldig er vel en god ting ?
/jan