prøvd å google?Her legger jeg inn seriøse innlegg…
Hva skal jeg gjøre med B+-en?
Ah ... den forsterkeren drar meg rett til studietiden på 90-tallet. Da var jeg stolt eier av denne bunnsolide saken. Alle knapper og hjul føltes skuddsikreSka sei! Får takke for engasjement og morsomme kommentarer
Hullet ble egentlig fylt opp ganske raskt.
Har jo en uforskammet bra NAD 3100PE som sommerforsterker, like bra på vinteren.
Bare å hente ned fra loftet og koble opp.
Vis vedlegget 1090898
NADen oppleves som ganske så nøytral. Noe mellomtonefokusert, og ikke like tilstede i bassen som Cayin.
Kan veldig godt hende den er mer riktig, og det oppleves egentlig bare som annerledes og ikke som noe avvikende i frekvensgangen.
Etter noen dager med NAD på benken så er det lett å glise og tenke at det faktisk er helt til å leve med en hundgammel forsterker til 1500,- i anlegget!
Bare å kose seg og ikke en gang tenke på rørforbruk og slike ting.
Vis vedlegget 1090899
mvh
Burde ikke du fulgt den stiplede linjen med lange streker? Det er nok litt igjenDa er alle planer satt på pause siden jeg fant dette bildet i Eversolo-tråden.
Vis vedlegget 1091462
Etter en rask sjekk mot egen måling så er det så godt som perfekt og jeg kan endelig slappe av. I mål!
Vis vedlegget 1091463
God helg
mvh
Neinei, her skrur vi lyd til hele folketBurde ikke du fulgt den stiplede linjen med lange streker? Det er nok litt igjen
Jeg er i mål hele tiden... men det er noen helvettes banemestere en plass som sniker seg inn å flytter det forbanna måletDa er alle planer satt på pause siden jeg fant dette bildet i Eversolo-tråden.
Vis vedlegget 1091462
Etter en rask sjekk mot egen måling så er det så godt som perfekt og jeg kan endelig slappe av. I mål!
Vis vedlegget 1091463
God helg
mvh