HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Pent. Og Marten dine er lekre .
Takk for det HC. Vi har jo det felles at våre høyttalere er små å kompakte 2 veis konstruksjonerPent. Og Marten dine er lekre .
Takk for det motorenFlotte talere ha en fin søndag roeng
mvh
Ja har vel vært sterk rammet en periode duKjenner til den der gitt
O
Tror man ikke kommer unna lysten på å prøve annet. Dette er nok noe som følger interessen for anlegg. Hadde det vært kun musikk som var drivkraft, kunne man nok klart seg lenge med det samme.Skjønner godt hva du snakker om roeng, og har ofte tenkt at bare man anskaffet noe bedre så vil følelsen forsvinne.
Men siden dere med sykt bra anlegg også har den følelsen, så må man bare innse at det er en "lidelse" vi må leve med
Uansett lykke til i oppgraderingsjakten
Er i grunn kun nysgjerrighet som trekker nå. Må prøve å holde igjen på forsterker kjøp. Har en dac som er avtalt handel på. Men dette blir nok ikke før i maiEr vel ikke en helt ukjent følelse det der Roeng2. Problemet er jo å umngå sideveis forflytning.
Den sykdommen der tror jeg det er nesten umulig å bli kvitt. Jeg har nå starta med å ikke bruke anlegget en periode, eller kun bruke stueanlegget. Så etter noen dager gå til hovedoposettet. Lurer meg selv.
Enig, er uendelig med kombinasjoner å prøve og jakten på de små forbedringene vil nok ligge under huden på alle hifi-interesserte uansett hva man anskafferTror man ikke kommer unna lysten på å prøve annet. Dette er nok noe som følger interessen for anlegg. Hadde det vært kun musikk som var drivkraft, kunne man nok klart seg lenge med det samme.Skjønner godt hva du snakker om roeng, og har ofte tenkt at bare man anskaffet noe bedre så vil følelsen forsvinne.
Men siden dere med sykt bra anlegg også har den følelsen, så må man bare innse at det er en "lidelse" vi må leve med
Uansett lykke til i oppgraderingsjakten
Hvor lenge skal du holde oss på pinebenken roeng?Men når det er sakt så er jeg i dialog om kjøp på forsterkersett.
Fornuftig, ikke fornuftig eller sideforflytting vites ikke
Hehe, lever vel etter det gamle ordtaket. Ikke selg skinnet før bjørnen er skuttHvor lenge skal du holde oss på pinebenken roeng?Men når det er sakt så er jeg i dialog om kjøp på forsterkersett.
Fornuftig, ikke fornuftig eller sideforflytting vites ikke
mvh
Greit med god serviceGalskapen vil aldri noen ende ta, når man først er på kjøret
Nå i dag koplet jeg ned Gato-settet fordi det nylig ble oppdaget at ved justering ned til lav lysstyrke i det vakre LED lyset på min AMP-150, så flimrer lampen. Lys er stabilt fra ca 3/4 til full lyssetting, men så lenge jeg vet dette så må det fikses, og Gato Audio tar denne saken (selvsagt) på garanti. (Super Service BTW )
Da koplet jeg opp min andre forsterker, MOON Neo 240i som jeg synes er utrolig bra til prisen.
Men WTF?? (Beklager språket) Hvor ble nå av fundamentet? Den kraftige bassen? Og mere å nevne. Skal spare dere for dét.
Kan være lurt å lure seg selv litt som Retep skriver over en gang i blant..godt tips!
Men jeg skjønner deg! Selv snuser jeg på Manley rør.. Man MÅ jo bare teste ut det som finnes liksom. Mye grønt gress.
Lurer fælt på hvilken dac det dreier seg om?Da er valget falt på å fortsatt ha Gato som forsterker. Spiller så bra i sammen med Django L, at velger å bygge videre på anlegget med denne komboen
Har gjort avtale på dac, å det blir mitt første produkt med rør.
Den vil komme i hus senest utgang av mai.
Det blir en Veridian, så dac blir tyngre en GatoLurer fælt på hvilken dac det dreier seg om?Da er valget falt på å fortsatt ha Gato som forsterker. Spiller så bra i sammen med Django L, at velger å bygge videre på anlegget med denne komboen
Ha en fortsatt fin kveld
mvh
Høres ut som et fornuftig valg selv om jeg ikke har hørt den bare lest veldig mye positivtDet blir en Veridian, så dac blir tyngre en GatoLurer fælt på hvilken dac det dreier seg om?Da er valget falt på å fortsatt ha Gato som forsterker. Spiller så bra i sammen med Django L, at velger å bygge videre på anlegget med denne komboen
Ha en fortsatt fin kveld
mvh
Har jo hørt komboen Veridian og Gato på Ø å syntes dette lått bra. Så har stor trua på at det også skal bli bra på MartenHøres ut som et fornuftig valg selv om jeg ikke har hørt den bare lest veldig mye positivtDet blir en Veridian, så dac blir tyngre en GatoLurer fælt på hvilken dac det dreier seg om?Da er valget falt på å fortsatt ha Gato som forsterker. Spiller så bra i sammen med Django L, at velger å bygge videre på anlegget med denne komboen
Ha en fortsatt fin kveld
mvh
mvh
Takk JonasGratulerer med ny spennende Dac på vei inn Roeng
Mvh
R
Jonas
Hei RetepVeridian Roeng, spennede valg men ikke helt uventa. Du fikk jo høre den på Gato hos HCS. Kjøper du ny el brukt forresten?
Ja en ulykke kommer sjelden alene.Det var da som fa.. Mye uflaks om dagen du. Håper å se deg igjen snart..
Kjedelige greier roeng2.. Får tro du får fikset huset raskt igjenJa en ulykke kommer sjelden alene.Det var da som fa.. Mye uflaks om dagen du. Håper å se deg igjen snart..
Vannlekkasje i tak som har påført vannskade helt ned i kjeller, bot for tung høyre fot og baksmell på skatt
Men kunne vært verre. Fikk beskjed om at forsikringen dekker alle skade på boligen og baksmellen ble mindre en forventet;D
Ja håper på å få tatt en tur om ikke alt for lenge, må bare få ordnet opp på huset først;D
mvh
R
Dette hørtes ikke greit ut men det ordner seg vel lykke tilJa en ulykke kommer sjelden alene.Det var da som fa.. Mye uflaks om dagen du. Håper å se deg igjen snart..
Vannlekkasje i tak som har påført vannskade helt ned i kjeller, bot for tung høyre fot og baksmell på skatt
Men kunne vært verre. Fikk beskjed om at forsikringen dekker alle skade på boligen og baksmellen ble mindre en forventet;D
Ja håper på å få tatt en tur om ikke alt for lenge, må bare få ordnet opp på huset først;D
mvh
R
Virker som om det skal gå rask, hadde takst mann her i går å i dag fikk jeg beskjed om at alt ble dekket av forsikring.Kjedelige greier roeng2.. Får tro du får fikset huset raskt igjenJa en ulykke kommer sjelden alene.Det var da som fa.. Mye uflaks om dagen du. Håper å se deg igjen snart..
mvh
R
Forsikring er kjekt å ha. Så bolig blir ordnet igjen uten stor kostnader, så ting ordner seg;DDette hørtes ikke greit ut men det ordner seg vel lykke tilJa en ulykke kommer sjelden alene.Det var da som fa.. Mye uflaks om dagen du. Håper å se deg igjen snart..
mvh
R
mvh
Hva er det nå du har kjøpt roeng?Da kribler det litt etter å komme seg hjem å få montert å testet det nye tilskuddet til anlegget.
Etter en relativt heftig arbeidsuke skal det bli godt å komme hjem. Med nær 200k på telleren i bil å en stor mengde timer både i bil å på oppdrag. God det nå kun er ca. 1 time hjem
Veridian utopia, mitt første produkt med rør Så får jeg bare krysse fingrene for at det blir bra å ikke rører til alt.Hva er det nå du har kjøpt roeng?Da kribler det litt etter å komme seg hjem å få montert å testet det nye tilskuddet til anlegget.
Etter en relativt heftig arbeidsuke skal det bli godt å komme hjem. Med nær 200k på telleren i bil å en stor mengde timer både i bil å på oppdrag. God det nå kun er ca. 1 time hjem
mvh
Ja selvfølgelig det var den dacen blir spennende dette roengVeridian utopia, mitt første produkt med rør Så får jeg bare krysse fingrene for at det blir bra å ikke rører til alt.Hva er det nå du har kjøpt roeng?Da kribler det litt etter å komme seg hjem å få montert å testet det nye tilskuddet til anlegget.
mvh
Takk for det motoren. Brukte den innebygde i Gato som jeg har levd godt med. Å i grunn kunne klart meg med, men nå er det jo gøy å forbedre lyden.Gratulerer med flott dac roeng hvilken hadde du fra før?
mvh