Lenge siden det har skjedd noe spennende her, men bilder blir jo aldri feil...
Vedlegg
-
109.7 KB Visninger: 222
Totem har jeg hatt en god stund, faktisk. Kjøpte et par Totem Rainmaker i fjor for å bruke når jeg tester forsterkere i rimeligere prisklasser og som ikke er altfor kraftige. Da blir det litt urettferdig å la forsterkerne prøve seg på Avalon-høyttalerne mine.Audio Optimum skrev:Dcs og Totem... ;D minst en rett...
mvh
Jeg får holde øynene åpne, har også hørt rykter om at det kan være en fornuftig oppgradering.gut_man skrev:Øyyy, grattis med dCS. Ut og jakte på en Purcell upsampler til å supplere med nå da? Det kan absolutt anbefales. Ga meg et utrolig løft, som jeg egentlig ikke hadde forventet. Nå kan jeg ikke være foruten Kjøpte min fra Singapore, der hadde de flere dCS og Transporter skal være svært gode greier etter hva jeg blir fortalt....
Burson Audio HA-160 har ramlet inn her, ja.Vermin skrev:Burson? op-amper?
Før jeg vet om det blir noe salg av Avalon, så er det liten grunn til å gå offentlig ut med hva som eventuelt havner her hjemme i stedet.Audio Optimum skrev:Med Avalon kanskje på vei ut, er det vel hemmelig hva som er på vei inn ?
Spennende blir det nok uansett...
mvh
KP
Oregon??? Nei, er det noen høyttalere som heter det?Jan_I skrev:Kan en delstat i nordvest amerika være et tips?
Movin' to Montana soonJan_I skrev:Kan en delstat i nordvest amerika være et tips?
Dental floss tycoon??? Hva i all verden er det?FZ skrev:Gonna be a Dental Floss tycoonJan_I skrev:Kan en delstat i nordvest amerika være et tips?
FZ
Montana - hvis du ikke gidder følge linken. En klassiker både musikalsk og humoristisk. Zappa på Kalvøya i 73 - et fabelaktig minne.R.E.S. skrev:Dental floss tycoon??? Hva i all verden er det?FZ skrev:Gonna be a Dental Floss tycoonJan_I skrev:Kan en delstat i nordvest amerika være et tips?
FZ
Roy
Så du var der du også. Liten og intim scene, sto helt foran noen meter fra FZ (the real one). Utrolig konsert.erato skrev:Zappa på Kalvøya i 73 - et fabelaktig minne.
Jovisst, gidder jeg. Det lille jeg har av Zappa har jeg stor sans for, men må dessverre innrømme at jeg langt fra har så god oversikt over hans katalog...erato skrev:Montana - hvis du ikke gidder følge linken. En klassiker både musikalsk og humoristisk. Zappa på Kalvøya i 73 - et fabelaktig minne.
Så jeg får vel se om det lar seg gjøre å selge Avalon-høyttalerne til en akseptabel pris, samt om jeg får skrapt sammen litt ekstra (og vel så det) til et par XPS Signature...Når jeg en gang skal bytte ut mine egne høyttalere, kommer jeg definitivt til å sjekke ut hva Montana har å by på. EPS2 Signature er så gode at fremtiden kan komme før jeg aner og kona tillater.
Jepp, de ringte meg forrige uke.bambadoo skrev:Så du var kjendis i dagbladet idag
Takker. Du får ta deg en tur og høre når jeg får de i hus.gismo skrev:Da må jeg være den første til å gratulere deg Roy.
Nå tror jeg du får lydnirvana i heimen din
Misunnelig....jeg.... 8)
gismo
Dagbladet FREDAG, side 20 (tror jeg). Ukas statist.Vermin skrev:Gratulerer med nye høytalere Roy
ps: hvilken side er du kjendis på? har dagbladet liggende foran meg men har ikke tenkt og lese det før i morgen, bare sniktitte ;D
Takk RoyR.E.S. skrev:Takker. Du får ta deg en tur og høre når jeg får de i hus.gismo skrev:Da må jeg være den første til å gratulere deg Roy.
Nå tror jeg du får lydnirvana i heimen din
Misunnelig....jeg.... 8)
gismo
Roy
Flott Roy.R.E.S. skrev:I'll keep you posted (som det heter på nynorsk).
Kona himla for øvrig hardt med øynene når jeg fortalte at jeg hadde bestilt meg nye høyttalere.
Roy
Det er ikke noe problem, himlinga er overstått allerede.gismo skrev:Flott Roy.
Jeg føler med deg angående den "himlinga", men den må du løse før jeg kommer ;D
gismo
Hehe, så denne jaR.E.S. skrev:Dagbladet FREDAG, side 20 (tror jeg). Ukas statist.Vermin skrev:Gratulerer med nye høytalere Roy
ps: hvilken side er du kjendis på? har dagbladet liggende foran meg men har ikke tenkt og lese det før i morgen, bare sniktitte ;D
Roy
Gjør ikke alle koner det når man er på mer enn høyttaler nr 2?R.E.S. skrev:Kona himla for øvrig hardt med øynene når jeg fortalte at jeg hadde bestilt meg nye høyttalere.
Roy