Takk for det. Jeg regner med du tar med bassene dine når det blir lyttekveld hjemme hos megDenne installasjonen er SlukApprobert (c) Sluket m.h.t. symmetri og skalering.
Roy
Takk for det. Jeg regner med du tar med bassene dine når det blir lyttekveld hjemme hos megDenne installasjonen er SlukApprobert (c) Sluket m.h.t. symmetri og skalering.
Langt i fra, jeg har bare ikke peiling nok selv til å begi meg inn på DIY hifi. Det er ille nok med DIY oppussing.Hehe... bor nok en liten "Spassvogel" i Dem, Herr Solstad. Bassene blir nok her, glemte å sette håndtak på de! Dessuten er de jo et resultat av DIY, og jeg er vel nærmest en slags Antikrist i ditt bilde da..
Her kan du jo også vurdere hvitt ht-stoff, evt en gråtone, istede for vanlig sort.Blir det ikke nok, så fjerner jeg glassene i dørene og erstatter dem med høyttalerstoff. Da får jeg enda bedre lufting.
fin hobby med gitar spilling , flott anlegg du hadde.Inspirert av Townes sin fantastisk tråd om americana-musikk, måtte jeg bare hente ned gitaren fra veggen.
Have mercy on me...
Har ikke spilt så ofte i det siste jeg heller , har gått mye tid med hjemmekinoen. får ta ut gitaren min fra gitarkassen og ta ein klangProblemet mitt er at jeg altfor sjelden henter ned gitaren fra veggen. Var nok ivrigere på synging og spilling før. Men det kan være greit av og til når jeg tester utstyr å høre hvordan en gitarstreng høres ut i virkeligheten kontra gjennom høyttalerne.
Roy
Har jeg hadt stemme og synge med så spiller bare jeg.Da er det bare å vente på video fra deg også.
Roy
Er det et kvalitetstegn?Denne installasjonen er SlukApprobert (c) Sluket m.h.t. symmetri og skalering.
Jeg tok det i hvert fall som en kompliment, og det er da noe.Er det et kvalitetstegn?Denne installasjonen er SlukApprobert (c) Sluket m.h.t. symmetri og skalering.
Disse er sjekket opp RES, men billig var de ikke, men dekorativt kobinert med effektivitet er sjelden billigPlatene heter for øvrig Premium Wave Wood, og fåes i flere finisher. Jeg fikk (eller strengt tatt kjøpt) mine fra Prolyd.
Vis vedlegget 159241
Vis vedlegget 159242
Artig! Jeg vet ikke, men foreslår at du stiller spørsmålet på forumet til Vintagegitar.noer det noen av dere som gjenkjenner gitaren på bildet. Dvs. hva slags type det er?
Vis vedlegget 161920