You and me, both, min venn.Du må være utstyrt med en utrolig god smak RES
…men aller mest evnen til å plukke en spiller som optimaliserer det den er satt til å gjøre!
SNERTENT RÅSKINN - NYT DEN!!!
Litt mer fjong enn eieren, jaGrattis med ny platespiller, ser litt fjong ut den der
mvh
Om vi gjør!?
En helt riktig antagelse.Om vi gjør!?
"Stunning!"
Det er vel rimelig og anta at Bergmann Galder m/Odin arm og Lyra Etna har forsvunnet ut døren?
Kos deg
Gratulerer med flott spiller.
Jeg synes det låter utrolig bra. Kortversjonen er at jeg har fått enda litt større ro og kontroll i lydbildet, samtidig som jeg opplever mer trøkk og pondus nedover.Fantastisk kombinasjon !
Gratulere så mye Roy Ervin
For tidlig med noen inntrykk?
Gode innspill, men det ser ut til å bli litt dårlig plass til spisebord og stoler.Vis vedlegget 897568
Noe sånt?
veggteppe og akustiske gardiner ved vinduet.
Noen absorbenter på 4 meter veggen.
En god stabel med ved for bittelitt diffusjon bak ved peisen og absorberende gardiner ved vinduet ved peisen?
Sofaen kan gjerne ha 2 sjeselonger etc.Lydmessig heller sidebord enn sofabord,hvis mulig?
Jeg heller også litt til en slik plassering i utgangspunktet. Det vil gi ganske god avstand til begge sideveggene.Må vel nesten se hvilke posisjon som gir jevnest bassrespons og hva som fungerer i praksis. Uansett et forslag man kan vurdere.
Vis vedlegget 897570
Skal det spises og nå??Gode innspill, men det ser ut til å bli litt dårlig plass til spisebord og stoler.
Roy
Takker. Ja, vi har jo TV, og i dag henger den på veggen mellom høyttalerne. Mulig det må bli en slik løsning også i leiligheten i Drammen.^Først Gratla med fantastisk grammofon, så med den øvelseskjørende og til sist med leilighet i Drammen.
@lydogakustikk sin skisse synes jeg ser lovene ut. Levelig i en stue med «alt». Det skal kanskje en skjerm opp der og? I så fall bør stoler(sofa?) og bord være lette å flytte på.
Wow. Jeg får gratulere med Norges kanskje feteste analog rigg.
Jeg er i nærheten en gangWow. Jeg får gratulere med Norges kanskje feteste analog rigg.
JO. Men liker at du investerer i en knallbra arm. Har ikke så sansen for drivverk påmontert 3 ulike armer. Drivverket er topp og Reed tenker jeg sporer svært bra. Hva er inntrykket sammenlignet med Bergmann?Jeg er i nærheten en gang
Jeg kjenner flere med fetere vinylrigger enn min.