Over all forventning, egentlig. Har testhøyttalere hjemme så stillheten er ikke øredøvende.Anfield skrev:Over i en ny måned, åssen går det med ventingen og abstinensene?
Roy
Over all forventning, egentlig. Har testhøyttalere hjemme så stillheten er ikke øredøvende.Anfield skrev:Over i en ny måned, åssen går det med ventingen og abstinensene?
;D er gutten sin som alltid ser det positive i ting det.R.E.S. skrev:Over all forventning, egentlig. Har testhøyttalere hjemme så stillheten er ikke øredøvende.Anfield skrev:Over i en ny måned, åssen går det med ventingen og abstinensene?
Roy
Hva er det han har gjort med Sashaene?Powerpoint skrev:;D er gutten sin som alltid ser det positive i ting det.R.E.S. skrev:Over all forventning, egentlig. Har testhøyttalere hjemme så stillheten er ikke øredøvende.Anfield skrev:Over i en ny måned, åssen går det med ventingen og abstinensene?
Roy
Jeg tar turen innom ordførern på odden i dag som mumlet noe om sår hals, selskapssyke og ting at ting er gjort med Sashaene.
Det er vel bare og stålsette seg da, og hoppe i det
Ikke så alt for mye. Kun inspirert av deg, så så jeg absolutt the beauty ved å skifte farge. Så det har jeg gjort.Hva er det han har gjort med Sashaene?
Jøss, er Sophia tvillingene ute å reiser alt, så fort tida går da 8)R.E.S. skrev:To lekre damer med samme navn er observert i Sverige. Ryktene går på at de er på vei mot grensen allerede i morgen.
Husk å gi riktig husnr.på fraktseddelen nr.38 var det ;D ;DR.E.S. skrev:To lekre damer med samme navn er observert i Sverige. Ryktene går på at de er på vei mot grensen allerede i morgen.
Ja, det hadde du vel likttdbil skrev:Husk å gi riktig husnr.på fraktseddelen nr.38 var det ;D ;DR.E.S. skrev:To lekre damer med samme navn er observert i Sverige. Ryktene går på at de er på vei mot grensen allerede i morgen.
Ja det hadde ikke gjort noeR.E.S. skrev:Ja, det hadde du vel likttdbil skrev:Husk å gi riktig husnr.på fraktseddelen nr.38 var det ;D ;DR.E.S. skrev:To lekre damer med samme navn er observert i Sverige. Ryktene går på at de er på vei mot grensen allerede i morgen.
Roy
Selv om de skulle ha sølvstenk i håret, blir nok dette bra.To lekre damer med samme navn er observert i Sverige. Ryktene går på at de er på vei mot grensen allerede i morgen.
Du vet JMK, selv om det er snø på taket, kan det være ild i kaminenJamakr skrev:Selv om de skulle ha sølvstenk i håret, blir nok dette bra.To lekre damer med samme navn er observert i Sverige. Ryktene går på at de er på vei mot grensen allerede i morgen.
JMK
Høres bra ut, så lenge det ikke er i høyttalerne.Du vet JMK, selv om det er snø på taket, kan det være ild i kaminen
----og det er deg vel unt Roy!R.E.S. skrev:Det er nok jeg som kommer til å være i fyr og flamme når høyttalerne kommer på plass neste uke, vil jeg tro...
Roy
Jeg har hatt verdens hyggeligste langhåra hippie på blokka lenge. Alt jeg trenger er et "go" fra ham, så kommer jeg dundrende under Oslofjord-tunnelen på besøk. Så du må gjerne delta i gruppepresset om å få ham til å stille opp.Jamakr skrev:Lite tips til skrivingen din;
"Hjemmebesøk hos noen som får fa...n så bra lyd ut av ting som ikke koster hinsides ... (det er å forstå som en arbeidstittel som nok må jobbes med).
VAr hos Powerpoint i dag, og du og du hva den mannen får til. Hvor gamle er høyttalerne nå? 25 år sånn omtrent? Det meste av det han spiller på - kan skaffes på bruktmarkedet for en "grei pris" - uten å antyde at det er gratis akkurat.
Ka du trur?
Mvh
JMK
Jeg er helt enig. Det løfter reportasjene mye. Det er dessuten nok av duppeditter i bladet som det er.mesut skrev:synes dere burde sette det som et krav at folk "show face".
en besøksreportasje med bare bilder av duppedingser er gørr kjedelig.
Kan nok være enig at det er ønskelig, og det er et krav - vet jeg ikke.synes dere burde sette det som et krav at folk "show face".
Javisst, det kreves jo et par-tre timer med besøk - minst. Jeg tar jo ofte 150-200 bilder og selve intervjuet tar også sin tid.Jamakr skrev:Det er bra. Da er det kun timing som gjelder
JMK
Bladet går nok ikke inn i elendigheten på lenge ennå, så jeg har god tid. Dessuten finnes det ting som er viktigere enn hifi, selv om det kan virke annerledes her på sentralen. Power'n har som vanlig hodet skrudd på rett på plass, og prioriteringene hans er det liten grunn til å stille spørsmålstegn ved.Powerpoint skrev:Hva er det du har stelt i stand nå da jamakr ???
Et litt overeksponert bilde av Power`ns hardt tilkjempede skatter igjennom mange års tålmodig ruging, prøving og feiling.
Dog har jeg hatt og har et helt klart mål i hvilken retning jeg skal, og jeg er tålmodig. Ting settes ikke sammen etter innfallsmetoden.
Takk for de gode ord kompis 8)
Ellersmessig skulle jeg gjerne hatt unna 4 gravferder, og helst et bryllup før jeg tar i mot bladfyk besøk.
Da sistnevnte er noe vanskelig får jeg klare meg med et par heidundrenes femtiårslag.
Mesut - jeg er sjelden hjemme før kl:20 på kvelden, og dessverre dør nær sagt folk som fluer rundt meg for tiden.
Heldigvis en overdrivelse selv om det føles sånn tatt i betraktning det siste årets hendelser.
Ny begravelse førstkommende onsdag. JIPPI! Vår mors favoritt søster :-\
I vinter flyttet vår mor til Odden etter at vår far røyk opp i flammer.
Jeg har endelig fått somlet meg til å ta vare på egen helse.
Beklager den noe dramatiske fremstillingen, men det er ikke fleip.
Helgene går for tiden med til mye samvære med nær familie, men jeg måtte bare presse inn jamakr på søndag som var helt sulteforet på musikk formidlet via elektrostater, og tysk presisjonselektronikk.
Høres jo helt dumt ut, men når man jobber sånn ca. jevnt 50 timers uker, og har 1 time pendling hver vei, så blir det ikke så mye igjen av uka.
are blåbær i forhold til deg Mesut antar jeg.
Helgene blir da hellige kyr, og en oase med egen tid som jeg ikke lett gir slipp på.
Jeg er litt små desperat etter egen tid om dagen, ego einstøing som jeg er.
Godeste Roy, takk for hedersbetegneslen HIPPIE 8) - hobby indianer ;D
Kåken min ser ut som et lager for tiden.
Jeg har et par planer mhp strukturering og opprydding, men du vet så kjapp som jeg er, så kan det fort bli høsten igjen.
Ellers stikker jeg vel trynet mitt frem ofte nok både her og der!?
Senest i Fidelity nr.56 ;D hvor ordføreren fort kan få et og annet å svare for ovenfor førstedamen 8)
Men man har jo forsøkt en sjarmoffensiv ved å ha henne avbildet i artikkelen.
Natta godtfolk 8)
Hmm, det er vel ikke Von Schweikert VR 44 du har på test for tiden vel ?R.E.S. skrev:Jeg er helt enig. Det løfter reportasjene mye. Det er dessuten nok av duppeditter i bladet som det er.mesut skrev:synes dere burde sette det som et krav at folk "show face".
en besøksreportasje med bare bilder av duppedingser er gørr kjedelig.
Ellers fikk jeg nettopp beskjed om at det har skjedd en misforståelse med tanke på høyttalerne. De sendes ikke fra Sverige denne uka, men USA. Dermed er de nok to-tre uker unna. Egentlig like greit, så slipper jeg å stresse med å bli ferdig med å teste de høyttalerne jeg har hjemme nå.
Roy
Går rykter om mandag 16. april eller noe sånt.Jamakr skrev:Hei - hvorhen du er i verden,
- etter å ha lest din omtale (test) av Sophiaene så antar jeg det knapt er mulig å glede seg mer enn du gjør nå i påvente av at de skal ankomme. Fått noen leveringsdato?
Mvh
JMK
Førsteinntrykket er veldig bra. Har fått den på test.Peter skrev:I det gåtefulle hjørnet i dag 8)
Ny preamp? EAR 912?
Fornøyd?