GoodyR.E.S. skrev:Fikk et løft i lyden også.
Roy
Nei, de er fra Stereovox. Får vel skaffe meg Giant jumpers også nåJanR skrev:Bildet er bra det
BM jumpers også ?
/jan
Det kan godt være at det er enda mer å hente, ja. Jakten på lydnirvana stopper aldri.Powerpoint skrev:Aha, ser man det Roy Ervin.
Grattis med BM the Giant ht.k.
Jeg grublet litt i mitt stille sin om "ekågrann" mer kjøtt/varme på gejngivelsen hjemme hos deg.
Det er slettes ikke umulig at du kan få det ennå litt mer moro hjemme med BM Revelation med Furutechs grommeste XLR koblinger.
Kanskje får bendelormene fra Nordost utreisebillett, men sikker er jeg ikke :
Det er forøvrig aldeles i orden at du sakset litt fra vår Påske pludretråd for å ha litt mer skryt om anlegget i din egen tråd![]()
Fikk lyttet en liten halvtime til plata med Dennis Wilson også. Jeg har ikke hørt Pacific Ocean Blue tidligere, men den virket veldig spennende.gismo skrev:Stilig bilde og effekter
gismo
Fullstendig enig royervin. Tipset ditt fanget min oppmerksomhet i går kveld, og plata måtte bare legges under stiften. Resultatet er svarte ringer rundt øynene i dag og en relativt trøtt Ti KeiR.E.S. skrev:Buddy Guy/Junior Wells Going Back To Acoustic er et mesterverk.
" These classic songs are matched by an impeccable re-master of the kind of recording which constantly reminds me exactly just why I own a turntable. Fantastic transparency, a jaw dropping presentation of rough hewed vocal dynamic shifts and the kind of inner details that scream 'intimacy' recreates the atmospheric roots of the Deep South making this a must own record from a sonic perspective as well." Recording = 9.5/10; Music = 9/10
Reuben Parry, Hi-Fi+, Issue 45
Lykke til med kampen i kveld, selv om det ikke er "mitt" lagR.E.S. skrev:I dag har jeg litt mer tid før fotballen tar all interesse rundt klokka 21. Da satser jeg på jubel i bortesvingen på White Hart Lane.
Roy
Tottenham er ikke så veldig gode for øyeblikket, men derby-kamper lever ofte sitt eget liv. Statistikken skulle derimot tyde på borteseier, siden Tottenham ikke har slått Arsenal i serien siden 99 (om jeg husker riktig).gismo skrev:Lykke til med kampen i kveld, selv om det ikke er "mitt" lagR.E.S. skrev:I dag har jeg litt mer tid før fotballen tar all interesse rundt klokka 21. Da satser jeg på jubel i bortesvingen på White Hart Lane.
Roy
gismo
Se der ja, det var hyggelig å høre at det ordnet seg ute hos deg 8)R.E.S. skrev:Har vært plaget av litt humming fra platespilleren helt siden den var ny, men har hele tiden trodd at det har hatt noe med jordfeil på rekka vår, og at det var lite å gjøre med det, før den biten ble rettet opp.
Da oppdaget jeg denne tråden, og fulgte prosedyren som ble anbefalt. med jording fra spiller til integrert forsterker forsvant hummingen.
Dermed var det bare hive seg over LP-platene med fornyet iver. De to platene jeg kjøpte med fra Big Dipper i dag er det i hvert fall lite i veien med. Dennis Wilson-plata har jeg ikke rukket å spille ennå, men Buddy Guy/Junior Wells Going Back To Acoustic er et mesterverk.
Gjorde han det??? Det har i tilfelle sklidd ut i dimman for min del. Uansett var det morsomt at det ordnet seg. Når det gjelder vesla, så har jeg allerede sagt det om musikken, uten at det så ut til å bry henne stort.Powerpoint skrev:Se der ja, det var hyggelig å høre at det ordnet seg ute hos deg 8)
Jeg minnes vagt at Fosse nevnte dette trikset for deg i Påsken, men vi hadde jo så travelt med musikk og munter passiar slik at forslaget skled av teflonhjernen.
Spell høyt, og fortell vesla de at a hakke peiling på musikk, og at jeg er et fossil.
Yes he did, no he diden`t, YES HE DID!R.E.S. skrev:Gjorde han det??? Det har i tilfelle sklidd ut i dimman for min del. Uansett var det morsomt at det ordnet seg. Når det gjelder vesla, så har jeg allerede sagt det om musikken, uten at det så ut til å bry henne stort.Powerpoint skrev:Se der ja, det var hyggelig å høre at det ordnet seg ute hos deg 8)
Jeg minnes vagt at Fosse nevnte dette trikset for deg i Påsken, men vi hadde jo så travelt med musikk og munter passiar slik at forslaget skled av teflonhjernen.
Spell høyt, og fortell vesla de at a hakke peiling på musikk, og at jeg er et fossil.
Angående fossiler, så har jeg en vag mistanke om at hun neppe ser for seg at det finnes eldre fossiler enn faren sin ;D
Roy
Men du kan jo brenne meg et par av cd-plater dine som jeg ikke har, så får du gjerne Magni av meg.Powerpoint skrev:Siden jeg ikke har blitt fullt så senil som degennå har jeg ikke 2 eksemplarer av noen skiver i samme format, så jeg har ikke noe å bytte Magni Wentzel mot.
Ja, det er jo en mulighet vet du.R.E.S. skrev:Men du kan jo brenne meg et par av cd-plater dine som jeg ikke har, så får du gjerne Magni av meg.Powerpoint skrev:Siden jeg ikke har blitt fullt så senil som degennå har jeg ikke 2 eksemplarer av noen skiver i samme format, så jeg har ikke noe å bytte Magni Wentzel mot.
Roy
jada, han registrerte at det var jordfeil på rekka, men feilen lå ikke i mitt hus.EiK skrev:Fant han noe jordfeil ?
Nice !R.E.S. skrev:Fikk endelig tatt noen bilder av hvordan det ser ut nå.
hmmm, var ikke i morgen egentlig i går?McLaren skrev:Skal se om jeg ikke får noen bilder ut imrgen;-)
McLaren
R.E.S. skrev:Uansett, hvis du har en plate du har to av som jeg har lyst på, så kan vi gjerne bytte. Kom gjerne med forslag i tråden her.
Jeg har den jeg også. Jentene fikk den av naboen. Siden har jeg ikke snakket med ham. ;Dcybervision_ skrev:R.E.S. skrev:Uansett, hvis du har en plate du har to av som jeg har lyst på, så kan vi gjerne bytte. Kom gjerne med forslag i tråden her.![]()
Har en slik liggende...ikke to, men kan godt bytte...