BurntIsland
Hi-Fi freak
Sånn ser altså en kontrollert detonasjon av egen (kassabel?) ammunisjon ut:
Så kapable som russiske offiserer har vist seg, skal du ikke se bort fra at det er slik de blir kvitt kassabel ammo!Sånn ser altså en kontrollert detonasjon av egen (kassabel?) ammunisjon ut:
Og i dagens situasjon, er det ingenting de behøver mer enn å kassere ammunisjon, den tar jo bare opp en masse plass!Så kapable som russiske offiserer har vist seg, skal du ikke se bort fra at det er slik de blir kvitt kassabel ammo!
Som det ser ut til at de får mindre av!Og i dagens situasjon, er det ingenting de behøver mer enn å kassere ammunisjon, den tar jo bare opp en masse plass!
Det er vel en ny "gesture of goodwill" at russerne nå destruerer ammunisjonen sin slik at den ikke skal kunne skade sivile, akkurat som de forlot Slangeøya i en "gesture of goodwill" for å slippe frem korneksporten.Sånn ser altså en kontrollert detonasjon av egen (kassabel?) ammunisjon ut:
Her har dere Stephen Seagal i sin verste rolle så langt. Og det sier en del.Russisk propaganda når nye høyder. Bilder og oversettelse er hentet fra en Z kanal på Telegram.
EXCLUSIVEURGENT SOLOVIEV LIVE
Stephen Seagal visited Donbass. He visited the ruins of the detention center in Yelenovka, where prisoners from Mariupol were kept, including members of the neo-Nazi Azov battalion.
On July 29, the Ukrainian military launched a missile attack on the prison building from the American HIMARS system. As a result of this attack, more than 50 people were killed, another 75 were injured. The Kyiv regime decided to destroy the Azovites after they began to testify about war crimes and orders from the Ukrainian authorities.
The actor personally got acquainted with the evidence, including fragments of American missiles, which confirm the involvement of Kyiv in the massacre of its own military.
Vis vedlegget 840315 Vis vedlegget 840316
Har hørt at sånt er et pluss på CV'n i Russland!Mesteparten av kamperfaringen hans er vel fra konemishandling.
Jeg forstår problemstillingen, men fra ukrainsk ståsted vil ikke en opptrappingen da gå fra "ekstremt farlig" til...nettopp "ekstremt farlig"?...dette fort kan vise seg å være en meget farlig opptrapping av en allerede temmelig farlig situasjon.
Nettopp, dette fjernet den siste rest av respekt tillit jeg hadde til Amnesty, den var ganske tynnslitt fra før. Er Amnesty bare et reir av gamle røde kumpaner fra Steigan.no og SOS Rasisme??Jeg trodde Amnesty faktisk var til å stole på. Med denne rapporten har de fullstendig ødelagt sitt omdømme i mine øyne.
Så om russerne skyter Iskander-missiler mot sivile og militære mål i Ukraina er det business as usual, mens hvis ukrainerne selv utvikler et missil av samme type som Iskander og skyter det mot en russisk militærbase på okkupert ukrainsk land er det en farlig opptrapping? Sorry, men se etter om det ligger en jernstang i nærheten av kompasset her.Det virker som om "gledesrusen" over dette vellykkede angrepet, fullstendig overser det faktum at dette fort kan vise seg å være en meget farlig opptrapping av en allerede temmelig farlig situasjon.
Jeg er ikke like glad som flere andre her over akkkurat dette angrepet, selv om det isolert sett er bra at Ukraina rammer russisk infrastruktur der det smerter mest.
Mulig, men muskler og styrke er tilsynelatende det eneste språket Kreml forstår så da er det kanskje ikke helt feil.Det virker som om "gledesrusen" over dette vellykkede angrepet, fullstendig overser det faktum at dette fort kan vise seg å være en meget farlig opptrapping av en allerede temmelig farlig situasjon.
Jeg er ikke like glad som flere andre her over akkkurat dette angrepet, selv om det isolert sett er bra at Ukraina rammer russisk infrastruktur der det smerter mest.
Det er å trekke det veldig langt synes jeg. Amnesty har gjort, og gjør sikkert, mye bra, men akkurat denne rapporten levner dem lite ære. De har i ettertid tatt en del forbehold omkring rapporten, og det er bra, men det burde vel også vært nevnt i den opprinnelige rapporten. Lederne av Amnesty i Ukraina og i Sverige har jo også nå gått av som en konsekvens av publikasjonen av denne rapporten.Nettopp, dette fjernet den siste rest av respekt tillit jeg hadde til Amnesty, den var ganske tynnslitt fra før. Er Amnesty bare et reir av gamle røde kumpaner fra Steigan.no og SOS Rasisme??