CDWMcInSpots skrev:
Barbaresco skrev:
Jeg er åpen for å skift til Spotify Premium når jeg likevel må begynne å betale for Wimp, men jeg får altså ikke testet det ut kostnads- og risikofritt. Men Triode er altså greit?
Kostnaden er kr 99,- for en måneds testperiode, mao. fullt overkommelig.
Hva mener du med "risikofritt"? Sannsynligheten for at det sier PANG og du blir svart i fjeset, er (tross alt) meget liten.
OK, da er det liten kostnad siden en ikke må binde seg for mer enn en måned. Godt poeng.
Risikoen går på tap av anseelse i hjemmet: å ødelegge noe som fungerer og tulle med noe annet, som er "same thing only different" og kanskje ikke få det til!
Det har vært skremmende mange nødmeldinger her, om ting som henger seg opp, særlig ved oppgraderinger av squeezeserver og firmware. Det er fortsatt litt verre enn å legge en plate på spilleren, eller CD i skuffen.
Har også lyst til å kable opp med ethernet-kabel, men liker ikke synlige kabler. Vil ethernet over strømkablene bli mer stabilt enn WLAN? det er også et risikoprosjekt i forhold til Wife Acceptance! Det er svært sjelden det hakker, og det kan hende det var ReadyNAS og ikke WLAN som hakket, har bare kjørt PCserver noen timer i går kveld, og da var det helt fint.