Squeezebox & Transporters` Venner!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.285
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Dazed skrev:
    Dazed skrev:
    Class skrev:
    Jeg har cover art fra Spotify på Radio, antar det skal være på Touch også. Jeg hadde noe problemer på annet hold med å vise cover art i går, kanskje Spotify hadde litt problemer da du forsøkte?
    Kanskje. Får se i ettermiddag.
    Nei, gitt. Hjalp ikke. Jeg ser cover-bildet i lista over album, søkeresuktater, etc, men når jeg starter avspillingen, vises bare det dumme antenne-symbolet.
    Nå funker det forresten plutselig. Jaja, det er jo bra, det. :)

marsboer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    1.704
    Sted
    Phobos
    Noen andre som synes displayanimasjonene på Transporter og Boom går glatt som smør etter siste oppdatering? Jeg er ganske sikker på at disse ikke var like smørglatte før.

Terka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Antall liker
    3
    Loevhagen skrev:
    bhaagensen skrev:
    Fantastiske nyheter til oss med iPeng ;D

pippin skrev:
    OK, the main task for now - preparing a playback for iPeng - is done and waiting Apple's approval
    Vil du utdype?
    Vil det si at man snart kan spille musikk fra Sqeezeserver direkte på i-Pod/Pad/Phone? Har hatt noen tanker på at det kunne vært en kul greie når man driver og jobber f.eks like på utsiden av huset.. iPod, headsett, og full tilgang til musikkbiblioteket, radiokanaler, spotify, etc.)

janghell

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2002
    Antall liker
    340
    Torget vurderinger
    11
    marsboer skrev:
    Noen andre som synes displayanimasjonene på Transporter og Boom går glatt som smør etter siste oppdatering? Jeg er ganske sikker på at disse ikke var like smørglatte før.
    Kjørte nettopp oppgraderingen, og er helt sikker på at teksten beveger seg mye glattere på Boom`en nå. Samme forbedring på Classic`en også!

bhaagensen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Antall liker
    3
    marboer og janghell: ja de er godt lagt merke til :) Det har nu alltid vært mulig å opnå stort sett samme effekt ved å fikle med instillingene. Men den nyeste firmware inneholder vesentlige endringer i måten displayet på de gamle spillere virker - herunder nye fabriksinstillinger som gir denne flytende rulling.

bhaagensen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Antall liker
    3
    Terka og Loevhagen: Ja, Terka din beskrivelse er korrekt. Man vil kunne streame fra Squeezecenter over enten 3G eller wifi, til iPad og/eller iPhone. iPhone blir ganske enkelt en ny spiller på linje med andre Squeezeboxer. Det er endel begrensninger i formater og støttede tjenester, men bla. mp3 og flac fra lokal Squeezeboxserver, er støttet. Det vil si at man kan lytte i hagen, som Terka nevner, men også på ute på tur - så lenge man har nett - 3G eller wifi.

Man kan enda, i sin egen stue, streame over 3G, og ta signalet digitalt ut fra iPhone og over i ens DAC - og så styre det hele fra PC :) Ja, i for i bakvendt land der går alting an :)

Slik streaming er jo også mulig med andre programmer/apps, men for oss som har Squeeze*, ser jeg på dette som intet mindre enn revolusjonerende. Kort sagt, fordi det gir en 100% uniform måte å lytte til ens musikk på uansett hvor man befinner seg.

Liotheles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Antall liker
    837
    Torget vurderinger
    4
    At min iPhone snart kan fungere som en squeezeplayer er en meget gledelig nyhet :)
    Noen som vet om den får mulighet for "offline music" også? Altså at man kan ha en kopi av (deler av) squeezeserverbiblioteket på selve iPhonen?

bhaagensen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Antall liker
    3
    Liotheles skrev:
    Noen som vet om den får mulighet for "offline music" også? Altså at man kan ha en kopi av (deler av) squeezeserverbiblioteket på selve iPhonen?
    Ingen offline i første omgang. Men man kan jo skrive til nissen og love å oppføre seg pent :) Nei, tanken er nærliggende, og mange streaming-apps kan nettop dette (som du sikkert vet), så mon ikke det blir litt snakk om dette?

Loevhagen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Jøss. Gledelig nyhet. Takk bhaaggensen og Terka. Har Sonos, Mac og iPhone/iPad fra før så jeg er spent på hva Squeezeprodukter som Touch kan utfordre / tilby. Har en Touch for levering neste uke. Gleder meg til å teste dette "opp mot hverandre". :)

toref

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    39
    Sted
    Trondheim
    Lite spørsmål til menigheten: Er det mulig, med iPeng på iPhone, å få "standard" SqueezeBox funksjonalitet på spillelista slik at når jeg velger å spille et nytt album så erstattes alle gamle låter fra spillelista med sporene fra det nye albumet jeg har valgt (uten den irriterende "shuffle" mode)? Blir ikke helt klok på manualen til iPeng..

Mvh

Liotheles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Antall liker
    837
    Torget vurderinger
    4
    toref skrev:
    Lite spørsmål til menigheten: Er det mulig, med iPeng på iPhone, å få "standard" SqueezeBox funksjonalitet på spillelista slik at når jeg velger å spille et nytt album så erstattes alle gamle låter fra spillelista med sporene fra det nye albumet jeg har valgt (uten den irriterende "shuffle" mode)? Blir ikke helt klok på manualen til iPeng..

Mvh
    Hvis du trykker på spor 1 på tracklisten istedenfor der det står "Play Shuffled" så skal det vel fungere?
    Hos meg kommer iallefall alle låtene fra det nye albumet opp i playlisten hvis jeg gjør det på den måten.

toref

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    39
    Sted
    Trondheim
    Ypperlig! Så enkelt var det altså! :)

Mvh

Edit: Litt uklart kanskje, men det fungerer altså på denne måten kun når "mode" er satt i "play shuffled" og ikke når "mode" er satt til "add all (pluss)" eller "add all (to end)".

Loevhagen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Hentet en Touch i dag for å vurdere den opp mot Sonos som jeg har fra før. Sonos er veldig "plug-n-play", mens SqueezeBox er litt mer nerdete (IMO). Nå er jeg jo nerd så jeg tok sjansen. Førsteinntrykk:

- Lett å sette opp. Tok "sekunder". :)
    - Etter noen album så bootet den av seg selv, og ga meg en melding at den beklaget det og ville sende melding om feilen til headquarters... ???

- Koblet til en USB-disk (320GB). Skulle velge en 24/96 fil ... ingen lyd ... noen sekunder etterpå ... pfzzffzzfpzzppff...av med øreklokkene og skru av SqueezeBoxen ???

- Spotifystreaming er det jeg sitter å nyter nå. "Tør" ikke prøve så mye ennå.

Rimelig ustabilt (foreløpig) sammenlignet med lengre tids bruk av Sonos, som heller ikke krever at en datamaskin er på for å få tilgang til losslessfiler på ekstern disk. Må vel ta noen "nerdesøk"...

niels

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Antall liker
    1.336
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Hmm, kanskje det bare er innbilling, men jeg syns jeg opplever bedre lyd med en MacBook Pro enn med en Squeezebox SB3, begge inn i samme dac og med samme kildemateriale. Kanskje det kan forklares med høyere gain fra MBP?

Touch spiller vel 24/48 filer, den skulle da også spille 24/96, bare hoppe over annenhver sample. Min SB3 spiller da 24/96 filer.

Liotheles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Antall liker
    837
    Torget vurderinger
    4
    No Support for Tweaked Formats:
    The Squeezebox Touch does not support variants of some audio formats. These are generally created by music enthusiasts who rip their own music and tweak them:

FLAC files encoded with a sample-rate > 48,000 and non-default high compression rates ("Best" or -8). Typical FLAC files work fine.

Hentet fra http://wiki.slimdevices.com/index.php/Squeezebox_Touch_as_a_Home_Music_Server#Supported_Formats

bhaagensen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Antall liker
    3
    Lioteless: Touch m. innebygget server er (etter min mening) bare egnet til lettere bruk. For full utnyttelse av Touchen, er separat server veien frem. Men hva sier Touch-eiere om den sak?

Just4Fun

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.11.2005
    Antall liker
    29
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    1
    niels skrev:
    Hmm, kanskje det bare er innbilling, men jeg syns jeg opplever bedre lyd med en MacBook Pro enn med en Squeezebox SB3, begge inn i samme dac og med samme kildemateriale. Kanskje det kan forklares med høyere gain fra MBP?

Touch spiller vel 24/48 filer, den skulle da også spille 24/96, bare hoppe over annenhver sample. Min SB3 spiller da 24/96 filer.
    Har samme opplevelse selv, men tilskrev det implementering av inngangene på DAC, MB/USB låt vesentlig bedre en SB/Coax

helvheim

Medlem
    Ble medlem
    13.03.2006
    Antall liker
    0
    bhaagensen.
    Har en disk med 1,2TB musikk lyden har jeg gitt opp å kjøre direkte som USB. den finner sangene og så starter den et annet søk, så er det stopp her i hvert fall. Fungerer perfekt koblet til data og ta det den vegen.

Karlsson

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.04.2002
    Antall liker
    7
    Hej!

Har kört Squeeze Touch ca ett år med Spotify osv. Helt topp att ha i koneanlegget i biblioteket! :)
    Körde sista uppdateringen på den för ett par dagar sedan. Men nu har vi problem med Spotify.
    När vi försöker spela från Spotify på Touch får vi bara ett meddelande att man måste ha Premium för att spela Spotify. Och det har vi ju så klart..... Betalningen för den dras automatiskt varje månad.
    Någon som har någon ide om vad som kan behöva fixas? I avanserade menyn på servern står det att vi är inloggade utan fel. Konstigt... Spotify på pcn fungerar som den skall.

Mvh
    O

Barbaresco

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    648
    Er nå kommet i gang med Wimp via Squeezeserver på PC, og Squeezepad som fjernkontroll. Meget lekkert, og vellydende på Transporter og nesten like bra på Duet, her er det psykologi ute og går. Forskjellene er på ingen måte blindtestet, og en vet aldri helt sikkert med hvilken kvalitet Wimp streames inn i huset, jeg har krysset av for høy kvalitet, men ser ikke hva jeg oppnår i øyeblikket.

Men funksjonaliteten og det visuelle er helt utrolig. Så det blir ikke Spotify på meg,da.

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.285
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Barbaresco skrev:
    Er nå kommet i gang med Wimp via Squeezeserver på PC, og Squeezepad som fjernkontroll. Meget lekkert, og vellydende på Transporter og nesten like bra på Duet, her er det psykologi ute og går. Forskjellene er på ingen måte blindtestet, og en vet aldri helt sikkert med hvilken kvalitet Wimp streames inn i huset, jeg har krysset av for høy kvalitet, men ser ikke hva jeg oppnår i øyeblikket.

Men funksjonaliteten og det visuelle er helt utrolig. Så det blir ikke Spotify på meg,da.

Er nå kommet i gang med Spotify via Mysqueezebox.com på Squeezebox-en, og laptop som fjernkontroll. Meget lekkert, og vellydende på Touch-en. Jeg har krysset av for høy kvalitet, og får altså ogg-stream på 320 kbps.

Funksjonaliteten og det visuelle er helt utrolig. Så det blir ikke Wimp på meg, da.

;)

Fra spøk til revolver:

Kan ikke Wimp-klienten kjøre på selve Squeezebox-en/via mysqueezebox.com? ...Eller gjelder det også bare Touch og Radio?

Barbaresco

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    648
    Det er bare Touch og Radio som går uten å ha Squeezeserver på PC sånn uten videre. Husk jeg skrev: "nettopp kommet i gang". Vær overbærende!

Det er et tredjepartsprogram fra Triode?? som skal kunne hjelpe, er det det som skal til for å få Spotify? Når gratisabonnementet på Wimp går ut er jeg åpen for endringsforslag, var bare så storfornøyd med å få til den greie løsningen, selv om jeg måtte pensjonere min ReadyNAS Duo. Det virker som om en kjapp PC med bra minne slår ReadyNAS ned i støvlene på å bla i lokalarkivet.

Takknemlig for alle forslag til å komme videre inn i den nye tid. Har lyst på masse High-rez, men har bare (USB-egget) edit:USB-eplet med Beatles remaster i 24bits FLAC så langt. Det er nå kopiert og lagt inn på harddisk. Akkurat på de filene er jeg trygg på at Transporter gjør en god jobb. Om det kan høres forskjell under vanlig streaming tar jeg ikke så tungt, nå er det to anlegg i sving, og jeg springer rundt og er fornøyd :)

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.285
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Barbaresco skrev:
    Det er bare Touch og Radio som går uten å ha Squeezeserver på PC sånn uten videre. Husk jeg skrev: "nettopp kommet i gang". Vær overbærende!
    Det var ikke meningen å være vemmelig. Beklager hvis du oppfattet det slik. Har bare hatt Squeezebox i halvannen måned selv, jeg.

Barbaresco skrev:
    Det er et tredjepartsprogram fra Triode?? som skal kunne hjelpe, er det det som skal til for å få Spotify? Når gratisabonnementet på Wimp går ut er jeg åpen for endringsforslag, var bare så storfornøyd med å få til den greie løsningen, selv om jeg måtte pensjonere min ReadyNAS Duo. Det virker som om en kjapp PC med bra minne slår ReadyNAS ned i støvlene på å bla i lokalarkivet.
    For all del. Klart det er moro! Spotify-plugin'en fra Triode funker kjempefint. Den er like enkel å installere som Wimp, men den fungerer også bare hvis du har et Spotify premuim-abonnement, da. ...til 99/mnd.

Hvorfor funket ikke ReadyNAS-en? Tror det er en del som bruker slike med Squeezebox. (?)

Liotheles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Antall liker
    837
    Torget vurderinger
    4
    Hadde samme problemet her om dagen. En restart av Squeezeboxserver fixet det.
    Jeg bruker Triodes plug-in.

Karlsson skrev:
    Hej!

Har kört Squeeze Touch ca ett år med Spotify osv. Helt topp att ha i koneanlegget i biblioteket! :)
    Körde sista uppdateringen på den för ett par dagar sedan. Men nu har vi problem med Spotify.
    När vi försöker spela från Spotify på Touch får vi bara ett meddelande att man måste ha Premium för att spela Spotify. Och det har vi ju så klart..... Betalningen för den dras automatiskt varje månad.
    Någon som har någon ide om vad som kan behöva fixas? I avanserade menyn på servern står det att vi är inloggade utan fel. Konstigt... Spotify på pcn fungerar som den skall.

Mvh
    O

Barbaresco

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    648
    Nei, oppfattet deg ikke som vemmelig. Jeg er som sagt nybegynner i streaming og nettverksspillere, så jeg tar alle innspill positivt. Og parodien var kjempegod, det er bare at uten Touch så kunne jeg ikke så lett komme videre fra lokalinstallasjonen til Spotify/Wimp. Jeg fikk et 6 måneders gratisabonnement på Wimp, så det er kostnadsløst og uforpliktende å teste ut.

ReadyNAS virket fra første minutt med lokalt lagrede filer, men så var det dette med Squeezeserver for Wimp da. Siden jeg hadde en slagkraftig stasjonærPC som bare samlet støv, så satte jeg den opp i går kveld, og dermed var vi ute i verden like problemfritt. Kanskje ReadyNAS kan skifte programvare og bli Wimp-klar, det får vi se på siden, men nå spiller jeg på det som virker. Og bortsett fra størrelsen, så er PC-løsningen faktisk mer stillegående enn ReadyNAS, men begge skal inn på kottet for ettertiden.

Jeg er åpen for å skift til Spotify Premium når jeg likevel må begynne å betale for Wimp, men jeg får altså ikke testet det ut kostnads- og risikofritt. Men Triode er altså greit?

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.285
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Barbaresco skrev:
    Men Triode er altså greit?
    Triodes Spotify-plugin funker i hvert fall ikke noe dårligere enn Logitechs egen. Ulempen er bare at den kjører på Squeezeserver-en, og du må ha en datamaskin i gang for å bruke den, men det er jo ikke nødvendigvis noe problem. Du har jo gjerne det for å streame filene dine likevel. ...Og så er "spotify" en "kanal" under "Internet radio" med Triode-plugin'en, men det er jo heller ikke noe "problem".

Jeg har ikke testet Wimp, men jeg antar de er såpass like i funksjon at for å velge mellom dem, tror jeg man må se på utvalget av musikk, og hvis det skulle være noen forskjell: lydkvaliteten.

Karlsson

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.04.2002
    Antall liker
    7
    Använder Triode plugin vi med. Har tatt restart utan att det hjälpt men skall ta en ny test.

O

Liotheles skrev:

Karlsson skrev:
    Hej!

Mvh
    O

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Barbaresco skrev:
    Jeg er åpen for å skift til Spotify Premium når jeg likevel må begynne å betale for Wimp, men jeg får altså ikke testet det ut kostnads- og risikofritt. Men Triode er altså greit?
    Kostnaden er kr 99,- for en måneds testperiode, mao. fullt overkommelig.

Hva mener du med "risikofritt"? Sannsynligheten for at det sier PANG og du blir svart i fjeset, er (tross alt) meget liten.

Karlsson

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.04.2002
    Antall liker
    7
    Ok hittade problemet. Efter sista update hade Logitechs Spotify plugin lagt in sig i tillägg till Triode. Tog bort Logitechs och det fungerar igen. Några meningar om användarvänlighet på Triodes konta Logitechs plugin?
    Började använda Spotify på Touch långt innan Logitech hade en plugin så det är bara den vi känner väl.

O

Karlsson skrev:
    Använder Triode plugin vi med. Har tatt restart utan att det hjälpt men skall ta en ny test.

O

Liotheles skrev:

Karlsson skrev:
    Hej!

Mvh
    O

Barbaresco

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    648
    CDWMcInSpots skrev:
    Barbaresco skrev:

Hva mener du med "risikofritt"? Sannsynligheten for at det sier PANG og du blir svart i fjeset, er (tross alt) meget liten.
    OK, da er det liten kostnad siden en ikke må binde seg for mer enn en måned. Godt poeng.

Risikoen går på tap av anseelse i hjemmet: å ødelegge noe som fungerer og tulle med noe annet, som er "same thing only different" og kanskje ikke få det til!
    Det har vært skremmende mange nødmeldinger her, om ting som henger seg opp, særlig ved oppgraderinger av squeezeserver og firmware. Det er fortsatt litt verre enn å legge en plate på spilleren, eller CD i skuffen.

Har også lyst til å kable opp med ethernet-kabel, men liker ikke synlige kabler. Vil ethernet over strømkablene bli mer stabilt enn WLAN? det er også et risikoprosjekt i forhold til Wife Acceptance! Det er svært sjelden det hakker, og det kan hende det var ReadyNAS og ikke WLAN som hakket, har bare kjørt PCserver noen timer i går kveld, og da var det helt fint.

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Barbaresco skrev:
    CDWMcInSpots skrev:
    Barbaresco skrev:

OK, da er det liten kostnad siden en ikke må binde seg for mer enn en måned. Godt poeng.

Risikoen går på tap av anseelse i hjemmet: å ødelegge noe som fungerer og tulle med noe annet, som er "same thing only different" og kanskje ikke få det til!
    Det har vært skremmende mange nødmeldinger her, om ting som henger seg opp, særlig ved oppgraderinger av squeezeserver og firmware. Det er fortsatt litt verre enn å legge en plate på spilleren, eller CD i skuffen.

Har også lyst til å kable opp med ethernet-kabel, men liker ikke synlige kabler. Vil ethernet over strømkablene bli mer stabilt enn WLAN? det er også et risikoprosjekt i forhold til Wife Acceptance! Det er svært sjelden det hakker, og det kan hende det var ReadyNAS og ikke WLAN som hakket, har bare kjørt PCserver noen timer i går kveld, og da var det helt fint.
    Kontekst hjelper på forståelsen. Alt for mange glemmer dessverre dette poenget her på Hifisentralen.

Steinar_R

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    19.01.2003
    Antall liker
    14
    Er det noen som har prøvd usb ut fra Touchen og kan si noen ord om det?

Mvh

Liotheles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Antall liker
    837
    Torget vurderinger
    4
    Hmmmm..... tror jeg har begge to enabled og det fungerer likevel.
    Har ikke forsøkt Logitech sin Spotify enda så jeg kan ikke sammenligne.
    Noen som vet om Logitech sin har "Recent" - valgene i menyen?

Karlsson skrev:
    Ok hittade problemet. Efter sista update hade Logitechs Spotify plugin lagt in sig i tillägg till Triode. Tog bort Logitechs och det fungerar igen. Några meningar om användarvänlighet på Triodes konta Logitechs plugin?
    Började använda Spotify på Touch långt innan Logitech hade en plugin så det är bara den vi känner väl.

O

Karlsson skrev:

O

Liotheles skrev:

Karlsson skrev:
    Hej!

Mvh
    O

Karlsson

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.04.2002
    Antall liker
    7
    Konstigt... Fungerade i vart fall inte när båda var enebled hos mig och funkade när jag slog av den ena.
    Skall ta en test och slå på den igen senare. Kan vara att den rebotade något annat när jag bytte setting.

O

Liotheles skrev:
    Hmmmm..... tror jeg har begge to enabled og det fungerer likevel.
    Har ikke forsøkt Logitech sin Spotify enda så jeg kan ikke sammenligne.
    Noen som vet om Logitech sin har "Recent" - valgene i menyen?

Karlsson skrev:

O

Karlsson skrev:

O

Liotheles skrev:

Karlsson skrev:
    Hej!

Mvh
    O

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.098
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Pass på å IKKE å oppdatere iPeng foreløpig hvis du har eldre versjon av iDingsene, er vel det du mener...?

Jeg oppdaterte (ikke din skyld, bhaagensen) og nå virker ikke iPeng, lenger.
    Pippin fikser det vel snart, det er bare Apple som er så byråkratisk og vanskelig, etter som jeg skjønner.

Men playback på ipod kan sikkert være ok for noen. Kanskje særlig på iPhone over mobilnettet.
    Jeg oppdaterte fordi det stod et oppdateringsymbol på ipod'n (men Angry Birds-oppdateringa virket, det er da noe...)

bhaagensen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Antall liker
    3
    united59 skrev:
    Pass på å IKKE å oppdatere iPeng foreløpig hvis du har eldre versjon av iDingsene, er vel det du mener...?
    Ja, selvfølgelig var det det jeg skulle skrevet - takker :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn