Squeezebox & Transporters` Venner!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Jeg kryssposter denne gledelige informasjonen her.

CDWMcInSpots skrev:
    Man skrev:
    [...]
    Det er btw sanger i ALAC. Fullt tagget med cover og hele pakken. Null problemo.
    Så da er ihvertfall avfeie myten om at man bør holde seg til kun FLAC.
    ALAC har gitt hopp-ut-nær-slutten-av-sporet-problemer med ujevne mellomrom når jeg har kjørt ALAC fra USB-minne, men det ser ut som om feilen (Bug 16191) ble ordnet 03.02.2011.
    Tillegg:
    Det ser ut som om rettingen kun er inkludert i den uferdige utviklingsversjonen 7.6.0 og dessverre hverken i den offisielle versjon 7.5.3 eller den kommende versjon 7.5.4.

Just4Fun

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.11.2005
    Antall liker
    29
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    1
    Har problemer med stadig dropout/rebuffring når jeg spiller av WIMP via SB. Når jeg spiller av på PC så er det ikke noe problem, så nettverkshastigheten bør jo da være OK. Avspilling fra lokalt bibliotek går smertefritt, t.o.m hirez filer (resamplet siden jeg kun har Duet) spilles uten å hikke.
    Radio er samme problemet, Squeezeserver er innstallert på en Ubuntu maskin med en C2D E8300 prosessor så maskinvaremessig er det ikke noen svakheter.
    Ser at trådløs dekkning er litt dårlig på SB, men det burde da ikke være noe problem så lenge lokale musik filer avspilles eller ???
    Er det andre som har problemer med dropout?

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Det kan være at styrken på det tråløse signalet spiller en viss rolle - tross alt. Før jeg fikk orden på sakene, opplevde jeg fra tid til annen at signalstyrken falt til godt under 40% - den får du info om via SqueezeServer - og da kunne jeg oppleve at det ble slike drop-outs. Enkle tiltak - som flytting av router en 10-20 cm eller bare å justere vinklingen på antennene litt - kunne få signalet opp i 50% og vel så det, og da var problemet borte. Helt til noen kom borti routeren igjen - fort gjort hvis man er litt overivrig med støvsugeren eller støvkluten.

Men det er jo litt pussig at lokal musikk slipper gjennom, ja. I mitt tilfelle fikk jeg drop-outs på all slags musikk - også den fra harddisken - når jeg først fikk drop-outs.

toref

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    39
    Sted
    Trondheim
    Det kan være CPU-en på Duet-en som er problemet også. Verd å forsøke å streame PCM om du har muligheten. Det hjalp hos meg, på SB Touch.

Mvh

Barbaresco

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    648
    Jeg har aldri hakking pga Wifi til min Transporter, som har to store kaninører til antenner, men Controlleren har ofte problemer med det samme Wifi, særlig under oppdatering av programvare!

Just4Fun

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.11.2005
    Antall liker
    29
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    1
    toref skrev:
    Det kan være CPU-en på Duet-en som er problemet også. Verd å forsøke å streame PCM om du har muligheten. Det hjalp hos meg, på SB Touch.

Mvh
    Hvordan ???

toref

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    39
    Sted
    Trondheim
    stejorge skrev:
    toref skrev:

Mvh
    Hvordan ???
    I kontroll-panelet til SB Server velger du fanen "avansert." Så velger du "filtyper" fra nedtrekksmenyen øverst. Når jeg streamer FLAC som PCM så ser det slik ut:

Håper det var til hjelp.

Mvh

Vedlegg

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Selv om jeg har tatt opp problemet i Datahjørnet, kan det ikke skade å gjenta det her i Squeezebox-tråden:

Jeg har i mange år spilt 24/192-filer fra harddisken via Squeezeboxene mine. Nedsamplet i SqueezeServer til 24/48, men bortsett fra det, har det fungert aldeles utmerket.

Inntil i dag. Nå får jeg bare beskjeden "unsupported sample rate" - og ingen lyd.

Jeg har ikke gjort en eneste forandring, verken i SqueezeServer eller på innstillingene til noen av Squeezeboxene mine. I går virket det - i dag virker det ikke.

Hjelp!

toref

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    39
    Sted
    Trondheim
    Særs merkelig! Og meget irriterende! Vet det høres ut som et "billig råd" men kanskje det hjelper å gjøre omstart på begge systemene (NAS og SB-er)? :-\

Mvh

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    OK - nå har jeg lagt inn SqueezeServer på nytt - og da virker det igjen. Jeg har visse mistanker om at de to sønnene mine kan ha vært inne på SqueezeServer i går kveld for å sjekke og/eller justere litt på innstillingene.

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Ulf-B skrev:
    OK - nå har jeg lagt inn SqueezeServer på nytt - og da virker det igjen. Jeg har visse mistanker om at de to sønnene mine kan ha vært inne på SqueezeServer i går kveld for å sjekke og/eller justere litt på innstillingene.
    Kanskje du i større grad bør ta i bruk rettighetsbasert tilgangskontroll til de ulike delene av datasystemet (les/skriv osv.) slik at alle brukere ikke får lov til å tukle med alt?

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Hehe - det kan vel virke litt sært når begge guttene har rundet 30. Det hender nok at de er i overkant impulsivt hjelpsomme når de stikker innom - men i det store og hele hadde jeg ikke klart meg uten deres bistand.

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Ulf-B skrev:
    Hehe - det kan vel virke litt sært når begge guttene har rundet 30. Det hender nok at de er i overkant impulsivt hjelpsomme når de stikker innom - men i det store og hele hadde jeg ikke klart meg uten deres bistand.
    På min arbeidsplass får alle ikke lov til alt, og det blir (dessverre) stadig strengere, selv for oss som faktisk har både kunnskapen og erfaringen (tidvis mer enn de som får lov).

toref

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    39
    Sted
    Trondheim
    Uten en viss grad av eksperimentering og "lek" ble vel hifi-hobbyen ganske kjedelig. ;)

Mvh

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    toref skrev:
    Uten en viss grad av eksperimentering og "lek" ble vel hifi-hobbyen ganske kjedelig. ;)

Mvh
    Det kommer jo an på hva som er interessen(/hobbyen). Hvis hifiutstyret kun er verktøyet for å kunne ha glede av og nyte musikk, ønsker man best mulig resultat med minst mulig dill slik at man isteden kan spille musikk (nesten hele tiden).

Analogi: Noen liker å kjøre bil mens andre liker å skru bil.

toref

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    39
    Sted
    Trondheim
    CDWMcInSpots skrev:
    toref skrev:

Mvh
    Det kommer jo an på hva som er interessen(/hobbyen). Hvis hifiutstyret kun er verktøyet for å kunne ha glede av og nyte musikk, ønsker man best mulig resultat med minst mulig dill slik at man isteden kan spille musikk (nesten hele tiden).

Ser den der. Men med programvare i hifi-anlegget er mange justeringer mer for "prøvekjøring" å regne enn skruing. Man trenger ikke verktøy og man blir ikke akkurat møkkete på fingrene. ;)

Mvh

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    toref skrev:
    CDWMcInSpots skrev:
    toref skrev:

Mvh

Ser den der. Men med programvare i hifi-anlegget er mange justeringer mer for "prøvekjøring" å regne enn skruing. Man trenger ikke verktøy og man blir ikke akkurat møkkete på fingrene. ;)

Mvh
    Nei, man blir ikke møkkete. Da man gikk fra hest til bil slapp man dyrestell og måking av møkk. Nye tider gir altså nye aktiviteter.

Det er vel dog en del som (helt bokstavelig) blir ganske svette av programvareverdenens utfordringer? ::)
    En del innlegg i/på Datahjørnet indikerer nettopp det.

Forøvrig driver vel også dagens bilmekanikere ofte med programvarejustering o.l.(?)

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hei til dere efrarne SB duet brukere. Finnes det en equalizer som kan lastes ned og brukes i sammenheng med SB Duet som det ikke krevest å vere daka kyndig for å få til?

Jeg har lysst til å prøve dette med eq men har ikke lysst å bruke mye penger på noe som kanskje degraderer lyden mere enn den auker opplevelsen. Har et par topper som jeg gjerne skulle ha prøvd å gjøre noe med.

Mvh Peter

Just4Fun

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.11.2005
    Antall liker
    29
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    1
    Inguz, er EQ og romkoreksjon i en pakke, for rom koreksjon trengs litt ekstra utstyr, men for å bruke den som EQ er det bare å installere den uten å laste inn filter.
    Den kan være litt knotete å installere i og med at den vistnok ikke vedlikeholdes så godt som den burde.

http://inguzaudio.com/RoomCorrection/

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    I dag kjøpte jeg meg en batteripakke til Squeezebox Radio - og etter noen timers lading, ble det strømnett-løs lyd på terrassen. Logitech antyder at et fulladet batteri skal vare i 6 timer - hvilket skulle holde til mange terrasseøkter for mitt vedkommende. Kjekt å slippe å ha nettkabel og skjøteledninger når man skal rigge seg til utendørs. Med på kjøpet fikk jeg også en bitteliten fjernkontroll - samme som Boom bruker. Sikkert kjekt å ha, det også - selv om jeg ikke helt ser poenget når tanken er å bruke Radio til ikke-naboforstyrrende nærfeltslytting.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.119
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Installerte SBS Versjon: 7.5.4 - r32171 i går, helt uten problemer av noe slag. DEn går som en kule, foreløpig.

Avinstallerte ikke gammel versjon engang, bare la den nye oppå. Det enda 7.5.3 vel har vært den mest stabile av alle versjoner hos meg.
    Controller og SB Touch fikk greit nye firmwares.

toref

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    39
    Sted
    Trondheim
    united59 skrev:
    Installerte SBS Versjon: 7.5.4 - r32171 i går, helt uten problemer av noe slag. DEn går som en kule, foreløpig.

Avinstallerte ikke gammel versjon engang, bare la den nye oppå. Det enda 7.5.3 vel har vært den mest stabile av alle versjoner hos meg.
    Controller og SB Touch fikk greit nye firmwares.
    Ditto. Ingen problemer. Men kan ikke si at jeg har merket noen forskjell? ::) De har forhåpentligvis fikset noen flere bugs enn de har introdusert. Det jeg ikke helt skjønner dog er hvorfor det skal være nødvendig å boote NAS burken (flere ganger) fordi man oppgraderer et helt vanlig program (dette er jo tross alt Linux..)

Mvh

E.I.A.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Antall liker
    3.606
    Torget vurderinger
    49
    Har brukt Sqeezepad en stund selv , og den funker kanonbra , anbefales :)

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    iPad er bestilt - uvisst når den blir levert, men den blir vel levert før eller senere.

Jeg fikk låne en av min datter et par dager mens hun var på ferie, og det ga mersmak. Selv for en eldre datavegrer.

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.993
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Jeg kjøpte meg en pent brukt iPad 64GB 3G(2mnd) for noen uker siden for å bruke som fjærnis....var kvalm i flere timer etter at jeg måtte laste ned iTunes på laptopen min. Og siden har laptopen bare periodisk vært slått på.......
    Så da mangler jeg bare noe squeezegreier og noen eksterne harddisker. :)

toref

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Antall liker
    39
    Sted
    Trondheim
    emotikon skrev:
    Jeg kjøpte meg en pent brukt iPad 64GB 3G(2mnd) for noen uker siden for å bruke som fjærnis....var kvalm i flere timer etter at jeg måtte laste ned iTunes på laptopen min. Og siden har laptopen bare periodisk vært slått på.......
    Så da mangler jeg bare noe squeezegreier og noen eksterne harddisker. :)
    Hey hey! Velkommen i Squeezeklubben! Du får si fra om du vil gjøre ny inspeksjon her hos meg. Både Server, Touch og Boom her nå. :)

Mvh

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Jeg kryssposter mine erfaringer og observasjoner med Apple Lossless på Squeezebox, og særlig Squeezebox Touch, her:

CDWMcInSpots skrev:
    [...]
    CDWMcInSpots skrev:
    [...]
    Mine erfaringer med Apple Lossless tyder på at formatene som benyttes av Apple dessverre har mer eller mindre dårlig støtte utenfor Apple-verdenen, f.eks. Logitech Squeezebox [...]. Dette er alt fra ingen støtte, via dekodere som gir problemer p.g.a. programmeringsfeil, [...]. Hvorfor det er slik vet jeg ikke, men jeg ser at marsboer antagelig har gitt oss forklaringen etter at jeg begynte å skrive dette. Jeg antar at det samme antagelig er tilfelle for AAC.
    [...]
    Class skrev:
    CDWMcInSpots skrev:
    Mine erfaringer med Apple Lossless tyder på at formatene som benyttes av Apple dessverre har mer eller mindre dårlig støtte utenfor Apple-verdenen, f.eks. Logitech Squeezebox [...].
    Etter det jeg husker er det lenge siden SB hadde problemer med Apple lossless, jeg merker iallfall ikke noe til dem nå. [...]
    Hvilke erfaringer har du gjort?
    Logitech Squeezebox

CDWMcInSpots skrev:
    Logitech Squeezebox [...] Dette er alt fra ingen støtte, via dekodere som gir problemer p.g.a. programmeringsfeil, [...]
    Logitech Squeezebox Touch har hatt hopp-ut-nær-slutten-av-sporet-problemer med Apple Lossless (ALAC) når den spiller fra USB-minne eller disk (Bug 16191). Den er i skrivende stund jfr. endringsloggene for v. 7.5.4, 7.5.5 og 7.6.0 (http://wiki.slimdevices.com/index.php/Nightly_Builds) dessverre fremdeles kun rettet i utviklingsversjonen 7.6.0 og dessverre hverken i den offisielle versjon 7.5.4 eller den kommende versjon 7.5.5.

CDWMcInSpots skrev:
    Jeg kryssposter denne gledelige informasjonen her.

CDWMcInSpots skrev:
    Man skrev:
    [...]
    Det er btw sanger i ALAC. Fullt tagget med cover og hele pakken. Null problemo.
    Så da er ihvertfall avfeie myten om at man bør holde seg til kun FLAC.
    ALAC har gitt hopp-ut-nær-slutten-av-sporet-problemer med ujevne mellomrom når jeg har kjørt ALAC fra USB-minne, men det ser ut som om feilen (Bug 16191) ble ordnet 03.02.2011.
    Tillegg:
    Det ser ut som om rettingen kun er inkludert i den uferdige utviklingsversjonen 7.6.0 og dessverre hverken i den offisielle versjon 7.5.3 eller den kommende versjon 7.5.4.
    Etter at jeg skrev ovensiterte innlegg 09.03.2011 installerte jeg Squeezebox Server 7.6.0 og oppdaterte først én Squeezebox Touch. Det stemmer at "#16191 - ALAC Songs being cutoff before they end" er rettet. Jeg har ikke observert denne feilen med Squeezebox Server 7.6.0 på Squeezebox Touch.

Dessverre er advarselen "Please note: builds can be broken every now and then. This version is under heavy development" ang. utviklingsversjonen høyst reell. Jeg sa ja til en senere 7.6.0-oppdatering. Da forsvant music folder-avspilling fordi musikkatalogen plutselig så ut som om den var tom (album, artist m.m. virket fremdeles). Noen versjoner senere (1-2 uker) var dette rettet. Senere fusket spoling i Apple Lossless-filer. Dette er rettet i siste versjon jeg har lastet ned. Rådet for bruk av utviklingsversjonen blir å holde på en versjon som virker inntil du oppdager problemer.

Jeg tipset for en god stund siden en IT-kollega om at "#16191 - ALAC Songs being cutoff before they end" er rettet. Senest denne uken spurte han meg ang. ovennevnte musikkatalogproblem. Dette oppleves altså ikke nødvendigvis som rett frem selv for IT-utdannede.

Søk eller spoling innen Apple Lossless-filer ble først tilgjengelig i april og juni 2010. I samme periode foregikk også en god del annen ALAC-utbedring (http://svn.slimdevices.com/repos/slim/7.5/trunk/server/Changelog7.html).
    - Version 7.5.1 - 2010-06-10
    - Seeking within MPEG-4 files (AAC/ALAC) is now supported for players with native playback (Radio, Touch).
    - Version 7.5.0 - 2010-04-06
    - faad2 patched to support ALAC (Apple Lossless encoding) including 24-bit support (bug 14700);
    separate alac program for transcoding from ALAC withdrawn.
    - faad2 patched to support seeking (bug 12723, bug 8620)
    Note to people porting to other platforms: the transcoding support for AAC and ALAC that is
    configured in convert.conf is dependent upon the two patches above. The combined patch is
    available at http://svn.slimdevices.com/repos/slim/7.5/trunk/vendor/faad2/seeking+alac.patch

[...]

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Min bror og jeg, vi undres. D.v.s. at det er jeg som undres, i og med at jeg har fått i oppdrag å ordne opp - broren min er hoppende gærn og truer med å kaste ut alt som heter Squeezebox.

Altså: For et par små uker siden oppgraderte vi (= jeg) hans SqueezeServer til versjon 7.5.3 - og alt var bare velstand. Nettradio og musikk fra harddisk - a pice of cake. Broderen kunne ta sin Boom ut på terrassen (riktignok med skjøteledning, men that's beside the piont) - og nyte et glass vin i kveldssolen med musikk til.

Så: for en ukes tid siden, var det full stopp. Nå får verken han eller jeg startet Squeeze Server. Som meg, har broderen Norman antivirus - vi er klar over den problemstillingen - men selv med Norman avslått, er det helt umulig å få i gang SqueezeServer. Og uten SqueezeServer, ingen musikk på terrassen.

Hva kan ha skjedd her? Broren min er ikke av dem som fikler med innstillinger på PCen - han forholder seg bare til på- og avknappen på Boom. Når det ikke virker, er det altså ikke noe han har forårsaket.

bhaagensen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Antall liker
    3
    Ulf, vanskelig å si ut fra din beskrivelse ;), så jeg skyter litt fra hofta:
    - Er dere HELT sikre på at SBS ikke kjører?
    - Er dere HELT sikre på at det ikke har vært foretatt endringer - installation/oppdatering/in stillinger på maskinen?
    - Prøvd å gjenstarte maskin?
    - Har dere kikka i logfila (server.log)? Hva står der?

Beklager hvis det er opplagt, men et sted skal man jo starte...

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Her er ingenting opplagt.

Om SquezeServer kjører? Litt pussig - det lille ikonet nederst til høyre og SqueezeServer Control Panel er uenige om dette. "SqueezeServer running" sier den ene - "SqueezeServer stopped" sier den andre. Prøver vi å starte via SqueezeServer Control Panel, blir det bare stående og stange på "SqueezeServer starting".

PC til broren min oppdateres jevnlig helt automatisk. Men - såvidt jeg kan se - har det ikke blitt gjort noen endringer, verken i Windows brannmuren eller i innstillingene på Norman antivirus.

Restart av maskinen? Loggen har vi haller ikke kikket i. Det blir dessverre et par dager til - broren min og jeg blir litt opptatt på hver vår kant - og jeg er rimelig sikker på at broren min gjerne vil ha litt moralsk støtte her.

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    OK - broren min kom tilbake fra reise i dag, og vi har akkurat strevd et par timer med å få SqueezeServer opp og i gang.

Det endte med at jeg måtte gjøre alle de innstillingene i Norman og i Windows-brannmuren som Logitech anbefalte meg å gjøre her hjemme da jeg hadde problemer. Pluss at jeg måte installere SqueezeServer på nytt. Greit nok - men det som er så rart, er at det virket en ukes tid uten alt dette. Det var virkelig en god følelse å se meldingen "SqueezeServer running".

Broren min er happy - og jeg feirer suksessen med et lite glass med noe godt i.

maxmekker

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.03.2005
    Antall liker
    330
    Torget vurderinger
    2
    Noen som har testet Transporter SE? Altså den nye modellen av Transporteren. Hvordan er denne samenlignet med forrige versonen?
    Er det eventuelt noen her på berget som selger den? Eller må en på nett og bestille?

Maxmekker

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    39.676
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    maxmekker skrev:
    Noen som har testet Transporter SE? Altså den nye modellen av Transporteren. Hvordan er denne samenlignet med forrige versonen?
    Har ikke testet, men spesifikasjonene er identiske. Det ser ut til at eneste forskjell er at multifunksjonsrattet på fronten er borte. Det gjør ikke noe, for de funksjonene bruker man i praksis fjernkontrollen til uansett.

The Transporter SE has the exact same technical specification as the Transporter, and therefore it delivers the same level of sound quality audiophiles strive for. The only difference between these two models lies in the access of the system's functions. On the Transporter SE, many of the functions that were previously accessed by the TransNav™ controller on the front of the unit are now accessed through the included remote control.
    http://www.logitech.com/en-us/speakers-audio/wireless-music-systems/devices/7934

Aubi

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.10.2007
    Antall liker
    1
    Ikke rart den har blitt billigere da! Dette multifunksjonsrattet var den dyreste komponeneten på Transporter. Litt elegant, og for min del, veldig ubrukt.

Solo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.01.2003
    Antall liker
    20
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har kjøpt transporter SE, må kjøpes fra USA da den verken selges eller skal selges i Europa

Class

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2009
    Antall liker
    497
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    7
    Solo skrev:
    Jeg har kjøpt transporter SE, må kjøpes fra USA da den verken selges eller skal selges i Europa
    Det høres da besynderlig ut, har du link til kilde?

Solo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.01.2003
    Antall liker
    20
    Torget vurderinger
    2
    Class skrev:
    Solo skrev:
    Det høres da besynderlig ut, har du link til kilde?
    Nei, men jeg ringte Logitech og fikk det i beskjed.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn