Det har nå ingen betydning for meg foreløpig da jeg ikke har dillet meg til å få satt opp spilleren enda. som igjen skyldes at samme person ikke har fått tak i stor nok benk enda, som igjen skyldes osv.Anbefaling:Siden alt kan diskuteres i tråden: Hvorfor er det ikke platespillere med fjernkontroll? Tenker her på armliften først og fremst. Slik som det er nå må en jo stå borte ved platespilleren og senke armen ned i rilla for så å gå og sette seg. Da har musikken allerede begynt. Med en enkel liten fjernkontroll kunne en vente med å senke ned armen til en hadde satt seg og er klar.
1:en gammel LP12 sånn som min, der armliften går langt og tar laaang tid. Jeg rusler avslappet til godstolen og når en slurk av glasset hvis jeg er rask før stiften treffer plata.
2: En brukt Goldmund Reference, den har jeg hørt det fantes fjernkontroll til. Du må bare selge huset først.
SME 309 har en slags delay på armsenking. Tangentialarmen på "bergmann Magne" har ikke slik luksus. Kunne tenkt meg remote til sistnevnte.Har forsinket armsenk på alle, eller i hvert fall tre av armene. Kanskje ikke ti sekunder, men lenge nok til at jeg kommer meg i stolen før musikken starter.
Ja den acutusen sved lenge i lommeboken. Prøver å finne foto.Du har en av mine favoritte-spillere, men som etter min økonomi alltid vil være helt uoppnåelig; nemlig din Avid Acutus Lekker å se på, gjennomført ingeniørkunst og herlig naturlig lyd! Hvordan hadde forskjellen blitt med en SME V istedenfor SME309, tror du? Legg gjerne ut noen bilder av din Avid (vet du har gjort det før, men jeg tåler nå ihvertfall fler av dem). Og skulle det vise seg at du skal på en veldig lang reise en gang, og trenger barnevakt til din Avid, så stiller jeg opp
I og med at du bare har den lille strømforsyning går det sikkert greit ;D;D;DVis vedlegget 347331 rigg. p.u. følger.
Vis vedlegget 347332 vanvittig dyrt. Muligens O.T. i tråden, der man helst ikke skal "flashe" eget utstyr.
mvh
Får skreddersydd psu fra én av sentralens danske aktører
Tør ikke poste ennu. Duelundkondensatorer.....Det blir spennende!
Seff. bare tøv. Tør ikke endre psu.Tør ikke poste ennu. Duelundkondensatorer.....Det blir spennende!
mvh
Gjennomført lekkert i mine ører og øyne Og selvsagt er ikke det å flashe utstyr, men kun å vise frem lidenskapen man er stolt av!Vis vedlegget 347331 rigg. p.u. følger.
Vis vedlegget 347332 vanvittig dyrt. Muligens O.T. i tråden, der man helst ikke skal "flashe" eget utstyr.
mvh
Fremragende kvalitet.Jeg koser meg ordentlig med plata.Noen her som har fått spilt av denne nyutgivelsen?
Vis vedlegget 346028
Hvordan var i så fall kvaliteten?
Lukter rumpe av armen ?`Baby-oil`det virker....Billig er det også....Leste det i Stereophile for noen år siden,,,har ikke prøvd det selv....
Takk Impulse. Og hvilken viskositet ville dere valgt?
Ville nok i hvert fall dobla beløpet............Er det urimelig for meg som har DAC til rett over 20 lapper å ta sitt inntog i vinylverden med noe i prisklassen 5-10k brukt, sånn rent lydmessig?
Da trenger jeg full pakke, inkludert riia.
Not sure if serious...Ville nok i hvert fall dobla beløpet............Er det urimelig for meg som har DAC til rett over 20 lapper å ta sitt inntog i vinylverden med noe i prisklassen 5-10k brukt, sånn rent lydmessig?
Da trenger jeg full pakke, inkludert riia.