L
|
De er mega grimme. Jeg har nogle i kælderen.
De er mega grimme. Jeg har nogle i kælderen.
Var det vigtigt for dig at denne ven med et noget dyrt anlæg godkendte din lyd/Bas.Første gang nogensinde en kammerat som jeg har kendt i 20 år har været tilfreds med min bas og lyd generelt. Faktisk var han temmeligt imponeret og han har et virkeligt dyrt anlæg. Han har ikke samme "snert" på hans anlæg. Mit Tornado strømkabel og Lars Vester buffer efter dac har gjort mega forskel.
Egentligt ikke da jeg hele tiden har haft en anden tilgang til lyd end ham og nogle fælles venner. Men tror jeg jeg er kommet så meget i mål som muligt på de præmisser der er til rådighed i en lejlighed på netto 53 KVM. 25 kvm stue og 2.6 til loftet. Han har B&W 802 D 502 i et mindre rum.Var det vigtigt for dig at denne ven med et noget dyrt anlæg godkendte din lyd/Bas.Første gang nogensinde en kammerat som jeg har kendt i 20 år har været tilfreds med min bas og lyd generelt. Faktisk var han temmeligt imponeret og han har et virkeligt dyrt anlæg. Han har ikke samme "snert" på hans anlæg. Mit Tornado strømkabel og Lars Vester buffer efter dac har gjort mega forskel.![]()
OkayEgentligt ikke da jeg hele tiden har haft en anden tilgang til lyd end ham og nogle fælles venner. Men tror jeg jeg er kommet så meget i mål som muligt på de præmisser der er til rådighed i en lejlighed på netto 53 KVM. 25 kvm stue og 2.6 til loftet. Han har B&W 802 D 502 i et mindre rum.Var det vigtigt for dig at denne ven med et noget dyrt anlæg godkendte din lyd/Bas.Første gang nogensinde en kammerat som jeg har kendt i 20 år har været tilfreds med min bas og lyd generelt. Faktisk var han temmeligt imponeret og han har et virkeligt dyrt anlæg. Han har ikke samme "snert" på hans anlæg. Mit Tornado strømkabel og Lars Vester buffer efter dac har gjort mega forskel.![]()
Ja netop bassen og kravet til gengivelsen af den har kostet flere HiFi basser igennem tiderne. Det er heldigvis slut nu med JBL 5644Desværre slås vi alle med kompromiser af forskellig art. Vi er Ikke altid selv herre over dem.
Jeg må indrømme at basformåen har været et væsentligt kompromis. Synes ikke længere at det kompromis er så udtalt. Jeg kan også hjælpe Sven hvis han vil. Forforstærker/Dac uden tilstrækkelig strømformåen kan virke meget begrænsende.
Jeg bor i lejlighed og må tage lidt hensyn til naboerne. Drømmer om et hus i Sydsjælland. De er billige der men langt fra vennerne. 700.000 dk.kr for et stort hus.Har mange store på 60 kubikkmeter. Det går bra, men er ganske sikkert en overdrivelse da det er veldig sjelden det brukes så mye som en 1/10 av lineær slaglengde.
Ja flytter man langt nok væk fra venner kommer de ikke lige på besøg. Vi så i Weekenden på et hus i Vest Sjælland . Forholdsvis nyt hus 239Kvm 15.000kvm grund 3,300000kr så vil man flytte væk fra Kbh kan man virkelig få meget til få penge. Især hvis man vil til Lolland/FalsterJeg bor i lejlighed og må tage lidt hensyn til naboerne. Drømmer om et hus i Sydsjælland. De er billige der men langt fra vennerne. 700.000 dk.kr for et stort hus.Har mange store på 60 kubikkmeter. Det går bra, men er ganske sikkert en overdrivelse da det er veldig sjelden det brukes så mye som en 1/10 av lineær slaglengde.
Det er jo præcis det er så vigtigt. Masser af membran areal . Derved kan man opnå godt lydtryk ved uden at enheder bevæger sig ret megetHar mange store på 60 kubikkmeter. Det går bra, men er ganske sikkert en overdrivelse da det er veldig sjelden det brukes så mye som en 1/10 av lineær slaglengde.
Dere i Danmark er heldige ang husprisene.Ja flytter man langt nok væk fra venner kommer de ikke lige på besøg. Vi så i Weekenden på et hus i Vest Sjælland . Forholdsvis nyt hus 239Kvm 15.000kvm grund 3,300000kr så vil man flytte væk fra Kbh kan man virkelig få meget til få penge. Især hvis man vil til Lolland/FalsterJeg bor i lejlighed og må tage lidt hensyn til naboerne. Drømmer om et hus i Sydsjælland. De er billige der men langt fra vennerne. 700.000 dk.kr for et stort hus.Har mange store på 60 kubikkmeter. Det går bra, men er ganske sikkert en overdrivelse da det er veldig sjelden det brukes så mye som en 1/10 av lineær slaglengde.![]()
Tja jo jaDere i Danmark er heldige ang husprisene.Ja flytter man langt nok væk fra venner kommer de ikke lige på besøg. Vi så i Weekenden på et hus i Vest Sjælland . Forholdsvis nyt hus 239Kvm 15.000kvm grund 3,300000kr så vil man flytte væk fra Kbh kan man virkelig få meget til få penge. Især hvis man vil til Lolland/FalsterJeg bor i lejlighed og må tage lidt hensyn til naboerne. Drømmer om et hus i Sydsjælland. De er billige der men langt fra vennerne. 700.000 dk.kr for et stort hus.Har mange store på 60 kubikkmeter. Det går bra, men er ganske sikkert en overdrivelse da det er veldig sjelden det brukes så mye som en 1/10 av lineær slaglengde.![]()
Skal du kjøpe deg et hus ca 60-70 km utenfor Oslo på den str må du ut meg over det doble.
Vi fikk 2 mil for 550kvm grund for 8 år siden.Tja jo jaDere i Danmark er heldige ang husprisene.Ja flytter man langt nok væk fra venner kommer de ikke lige på besøg. Vi så i Weekenden på et hus i Vest Sjælland . Forholdsvis nyt hus 239Kvm 15.000kvm grund 3,300000kr så vil man flytte væk fra Kbh kan man virkelig få meget til få penge. Især hvis man vil til Lolland/Falster![]()
Skal du kjøpe deg et hus ca 60-70 km utenfor Oslo på den str må du ut meg over det doble.
Det kommer jo an på hvor i lille Danmark man vil købe.
I kbh området koster 1000kvm grund nemt 3 Millioner eller mere... Altså uden hus![]()
Fortsatt veldig billig i forhold til Oslo.Tja jo jaDere i Danmark er heldige ang husprisene.Ja flytter man langt nok væk fra venner kommer de ikke lige på besøg. Vi så i Weekenden på et hus i Vest Sjælland . Forholdsvis nyt hus 239Kvm 15.000kvm grund 3,300000kr så vil man flytte væk fra Kbh kan man virkelig få meget til få penge. Især hvis man vil til Lolland/Falster![]()
I kbh området koster 1000kvm grund nemt 3 Millioner eller mere... Altså uden hus![]()
Ca 100% dyrere i Oslo tenker jeg.Fortsatt veldig billig i forhold til Oslo.Tja jo jaDere i Danmark er heldige ang husprisene.Ja flytter man langt nok væk fra venner kommer de ikke lige på besøg. Vi så i Weekenden på et hus i Vest Sjælland . Forholdsvis nyt hus 239Kvm 15.000kvm grund 3,300000kr så vil man flytte væk fra Kbh kan man virkelig få meget til få penge. Især hvis man vil til Lolland/Falster![]()
Nej tak.
Godt at høre.Første gang nogensinde en kammerat som jeg har kendt i 20 år har været tilfreds med min bas og lyd generelt. Faktisk var han temmeligt imponeret og han har et virkeligt dyrt anlæg. Han har ikke samme "snert" på hans anlæg. Mit Tornado strømkabel og Lars Vester buffer efter dac har gjort mega forskel.
Det burde nok kunne lade sig gøre... Skal det være lige kl 13.Har du mulighed for at komme til Vangede på fredag kl 13 Lassencad? Jan Nielsen og Sven kommer.
Ikke nødvendigvis præcis. Musikvalget hmm personligt holder jeg mig bare fra mainstream. Kildebakke Station 100 m ca.Det burde nok kunne lade sig gøre... Skal det være lige kl 13.Har du mulighed for at komme til Vangede på fredag kl 13 Lassencad? Jan Nielsen og Sven kommer.
Hvad skal der lyttes på. Tænker på musik valg
Tak for invitationen![]()
Jeg prøver at være der kl 13 .Ang musik valg tænkte jeg mere på type af højttaler osv.Ikke nødvendigvis præcis. Musikvalget hmm personligt holder jeg mig bare fra mainstream.Det burde nok kunne lade sig gøre... Skal det være lige kl 13.Har du mulighed for at komme til Vangede på fredag kl 13 Lassencad? Jan Nielsen og Sven kommer.
Ericavej 147 lejlighed 18, 2820 Gentofte. Ved Kildebakke stationJeg prøver at være der kl 13 .Ang musik valg tænkte jeg mere på type af højttaler osv.Ikke nødvendigvis præcis. Musikvalget hmm personligt holder jeg mig bare fra mainstream.Det burde nok kunne lade sig gøre... Skal det være lige kl 13.Har du mulighed for at komme til Vangede på fredag kl 13 Lassencad? Jan Nielsen og Sven kommer.
Vil du sende mig en adresse![]()
Vi ses derEricavej 147 lejlighed 18, 2820 Gentofte. Ved Kildebakke stationJeg prøver at være der kl 13 .Ang musik valg tænkte jeg mere på type af højttaler osv.Ikke nødvendigvis præcis. Musikvalget hmm personligt holder jeg mig bare fra mainstream.
Vil du sende mig en adresse![]()
Jeg er ikke uenig med dig. Jeg har selv set film i stereo, og det er ganske glimrende. Jeg var længe om, at acceptere en centerhøjttaler, men den jeg har gør det rigtig godt, men det er et problem akustisk. Jeg har tidligere hørt anlæg, hvor det var bedre uden en center. Der kræves rigtig meget af en Center højttaler. Jeg har set 70 % af lyden. Men jeg er glad for, at min lever op til kravene jeg har og den forbedre lyden ved film.Jeg droppet senter høyttaleren. Er et savn hvis en ikke sitter i sweetpoint, men det gjør jeg som regel. Stereo er viktigst for meg