Har vært nydelig vær i dag og i går så jeg har fått testet den på et par koseturer. (+3 mil i går og +4 mil i dag.) Litt kraftigere i stoffet en std. Gore, så litt varmere men veldig behagelig. Har ikke så mye å sammenligne med men jeg er veldig fornøyd, så får vi se om den tåler vakemaskinen fremover. (den tålte en vask)@Minutten: Da er det definitivt forrige generasjon Mille pad, ja. Assospadene i generasjon FI var orange. Nå er de turkise. Mer her. Den andre paden kan være den samme som sitter i tempodrakta til Ottestad.
Klarer du å trekke utpakkingen litt lenger i tid enn meg? Eller ender det med bilde av ramma i løpet av kvelden?Noen ganger kommer postmannen med regninger, andre ganger med julekort, men av og til kommer han med slike:
Vis vedlegget 156126
Eller at sykkel forsatt er en liten nisje idrett i Norge. Ned i europa får du en hilsen, mens her får du kjeft hvis du ikke ligger på en nærliggende gangog sykkel løype selv om denne knapt er farbar. Fotball landslaget dog får side på side, uten at det ser ut til å hjelpe stortDet har skjedd noen ting med norsksykkelsport når Norge ikke går bananas etter sykkelsølv i VM. Ingen førsteoppslag i media i går og vanlig notis i VG i dag.
Jeg synes det mildt talt er oppsiktsvekkende at Norge tar medalje i både OL og VM samme året med to forskjellige ryttere og med den antatt beste liggende i sykesengen. HEELT rått rett og slett! Mye tyder på at dette bare er begynnelsen. Legger mann til at Edvald kun hadde halvt lag er det jo utrolig imponerende spør dere meg.
Gleder meg til neste sesong!
Kommer an på hvor du bor i Norge. Hedmarken anbefales.Ned i europa får du en hilsen, mens her får du kjeft hvis du ikke ligger på en nærliggende gangog sykkel løype selv om denne knapt er farbar.
He he, synes ikke sykkelsporten kan klageEller at sykkel forsatt er en liten nisje idrett i Norge. Ned i europa får du en hilsen, mens her får du kjeft hvis du ikke ligger på en nærliggende gangog sykkel løype selv om denne knapt er farbar. Fotball landslaget dog får side på side, uten at det ser ut til å hjelpe stortDet har skjedd noen ting med norsksykkelsport når Norge ikke går bananas etter sykkelsølv i VM. Ingen førsteoppslag i media i går og vanlig notis i VG i dag.
Jeg synes det mildt talt er oppsiktsvekkende at Norge tar medalje i både OL og VM samme året med to forskjellige ryttere og med den antatt beste liggende i sykesengen. HEELT rått rett og slett! Mye tyder på at dette bare er begynnelsen. Legger mann til at Edvald kun hadde halvt lag er det jo utrolig imponerende spør dere meg.
Gleder meg til neste sesong!
Vet du noe om tvsending av Lombardiet? Jeg finner ikke noe på TV2 og kun en drøy time fra kl 1600 på Eurosport.Edvald så nok for seg å spurte fra en liten gruppe. Han befant seg mer i en Lappe-posisjon etter Cauberg, enn en Edvald-posisjon. Leser at Freire mener at Valverde tok seg friheter, planen var å kjøre spurtopptrekk for ham om ingen spanjol kom seg av gårde solo over toppen.
Fascinerende ritt og en fullt fortjent seier til en rytter jeg liker godt.
Og på lørdag er det Lombardiet.