Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.926
Det er ingen grunn til å bli såra og vonbroten TKR. Det er du som skal spille musikk på DITT anlegg med DINE prefranser i det daglige.Takker. Jeg blir litt defensiv, skjønner du, mhp. digitalisering av vinylen. Jeg har fått noen kommentarer som: "Jeg skulle gjerne hørt den vinylen uten at den blir digitalisert". Og det gjør meg litt såra og vonbroten. For egen del kan jeg ikke høre noe digitalis der.
Mvh
Så da faller jo utsagnet "Jeg skulle gjerne hørt den vinylen uten at den blir digitalisert" på stengrunn.
Om man sier slikt hos deg, så har man jo ikke skjønt din tilnærmingsmåte til god lyd.
Ei heller jeg har noen fasit på gjengivelse av min foretrukne musikk hjemme, og langt fra alle liker elektrostaters måte og gjengi musikk på.
Hvilket jo er det samme for meg at de mener, fordi det er MITT anlegg og JEG som skal trives med det i det daglige.
Men jeg var virkelig overrasket over hvor høflige Overkill Audio bassene var før du slapp dem løs
Selv har jeg en statorplate som skurrer i venstre kanal om dagen (hælvete, fa.., fa..&%#+/!§), og man ergrer seg grønn. Atter tenker jeg på dette med frimerkesamling i stedet for HiFi så ukomplisert da gitt. Det er noe hele tiden Jeg trenger bare litt under en million, så kan jeg kjøpe meg Alsyvox Botticelli, og vips var hifi himmelen på plass