tkr
Æresmedlem
- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 30.402
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Så mye Valium finnes ikke!Faen, må da være mulig å tilbringe en lørdag på OBSen som vanlige folk
Mvh
Så mye Valium finnes ikke!Faen, må da være mulig å tilbringe en lørdag på OBSen som vanlige folk
Håper da inderlig at det dukker opp flere døde dyr! Savner fremdeles et dødt dyr som sa bææææ mens det levde. Kan ellers nevne at vinterveden 2020/2021 er i hus, og 2021/2022- årgangen er i arbeid.....Registrerer at potetene er høstet, et dødt dyr er hentet fra nord og fjorden er tømt for fisk og nå en ny pickup! Har du vært på polet også trenger du ikke gå ut før jul.
Gøy med pakker på vei. Kommer innom og ser til deg en dag det passer.
Ha en fin kveld
mvh Atle
Ikke FAEN om jeg skal på OBS en lørdag jaffal.Faen, må da være mulig å tilbringe en lørdag på OBSen som vanlige folk
Synes det er vanskelig å kombinere ordene "Coop/OBS" og "hygge" i en og samme setning....Ikke FAEN om jeg skal på OBS en lørdag jaffal.
Det ble en kjapp tur på apoteket for fruen, på Narressen etter dagens avis og så RETT inn på Retro Vinyl på torget her Sarpsborg.
Kom ut igjen med uante vinyl skatter fra sjappa Et par skiver jeg ikke har sett siden ungdommen, og DET er lenge siden, ble med hjem. Moro!
Deretter innom den lokale kolonialen for litt proviantering og påfyll av assortert øl til det kolde drukkenskapet.
Ut på kvelden ble det bespisning på China House
Så får andre hygge seg med OBS/Coop/X-tra så mye de vil.
Hehe du glemte rabattkupongene!Bare tilstå.. du abbonerer på nyhetsmailene deres og sitter spent og venter på denne ukes kundeavis....
Gjør endelig det. Du er hjertelig velkommen!Takk for fine reise-bilder igjen tkr, disse er alltid en glede å se og lese på. Høsten er her, men satser på at du tar den bebudede turen til neste år? Skal på dine kanter muligens på nyåret, prøver å svinge innom deg da
Takk for bilde!Og her er «pilen» med en konsentrert skipper og smilende fru.
Vis vedlegget 666207
Tar gjerne et par dager til som denne.
God helg
mvh Atle
All ære, det er ikke ofte du ser noen bruker ordet "vansmekte"!Du bor fantastisk til tkr, med slike turmuligheter i alle retninger. Msunnelig nå Her sitter vi og vansmekter inne i Covidistan... Og vår Joker butikk har ikke strandtomt, ikke sjøutsikt en gang!
Regnet ikke med det, nei.......Og mens vi holder på med gjetteleker: Noen som har lyst til å identifisere denne fisken?
Vis vedlegget 667925
mvh
Takker!Flotte bilder og skildringer, tkr. Nydelig natur også
Det er jo bare å skru antiskatingen til null! Problem løst!Skatevinge er en delikatesse!!! Men det er en del vinylentusiaster som er imot denne fisken, såkalt antiskating
Jeg mener bestemt at den fisken het Truls......Og mens vi holder på med gjetteleker: Noen som har lyst til å identifisere denne fisken?
Vis vedlegget 667925
mvh
Svaret kom litt for raskt for meg. Hadde jeg sett bildet i går ville jeg nok tippet Bjorøy, alternativt Tyssøy, men ser jo nå at dere har vært på en holme like ved som jeg aldri har hørt om. Virker som et fantastisk sted! Lite som tyder på at du angrer på å ha tatt steget inn i rederstanden Takk forresten til tiltroen om at jeg løper opp på PyttaneEn liten nøtt for @Karmana. Hvor er dette bildet tatt?
Vis vedlegget 667902
Svaret kommer senere.
Mvh
Bare hyggelig! Det er jo ikke så mange som vet hva gogge er.......Svaret kom litt for raskt for meg. Hadde jeg sett bildet i går ville jeg nok tippet Bjorøy, alternativt Tyssøy, men ser jo nå at dere har vært på en holme like ved som jeg aldri har hørt om. Virker som et fantastisk sted! Lite som tyder på at du angrer på å ha tatt steget inn i rederstanden Takk forresten til tiltroen om at jeg løper opp på Pyttane
Flott bilde!Fra vestsiden av periferien kan vi melde at det på østsiden nok kan være utrygt for regnbyger til kvelden
God bedring med ryggen!
Vis vedlegget 669335