flott lysorgel du har fått degRbn var innom og la igjen jakka si. Ellers ser det nå slik ut:
Vis vedlegget 340121 Vis vedlegget 340122 Vis vedlegget 340123
Signaljordpunktene på kretskortet er ikke tilkoblet og jordledning fra armen slenger i løse luften i tillegg til 15cm fra stor trafo og ingen kabinett. Joda, dette skal vi løse og jeg har et par triks i ermet dersom det skulle være nødvendig. Dette skal du høre Kjetil. Det er vesentlig forskjell fra tidligere. Litt mørkt kanskje . Og vedrørende tempo, planlegging og innkjøp er 99,98% av tiden det tar. Når alt er på plass og motivasjonen er der så går det unna.Imponerende tempo på kar'n, når'n først har bestemt seg......
Men siden du IKKE har tatt bryderiet med å "koke" kondisene først- må du påbergne et betydelig antall timer tilspilling, før endelig lydsignatur er satt.
Håper brumproblemene løses smertefritt og godsakene kommer i sine respektive bokser problemfritt
Mvh
Ååååååh, er jo bare digg å lese dette, Trond Og korta virket jo på første forsøk, er jo bare slik det skal være.ps, korta er vasket. Blåspriten bruker jeg for å vaske kort før montasje, alle komponentben og flater som skal loddes eller kjøles vaskes underveis og korta vaskes lett i etterkant for å se bedre ut uten fluss og søl. God planlegging, grundig sjekk av alle komponenter og montasjelister som krysses av underveis vil jeg påstå er årsaken til at dette spiller på første forsøk. Også sjekkes selvfølgelig alle loddinger underveis. Prinsippet jeg jobber etter er å ta evt feil etterhvert så blir det lite overraskelser og det er ferdig når det er ferdig. Feilsøking og utlodding er ikke såååå gøy.
Det er godt å høre at du gjør jobben din Sluket og gir barna sunne interesser. Hold barna borte fra denne populistiske El bil tankegangenRBN, har vært på søndagstur med miniSluk - her er litt av bilparken vi møtte;
- '57 T-Bird, hvit
- '67 Camaro SS, rød
- '58 Eldorado bronsefarget, nydelig
- '56 Chevrolet stepside pick-up, sort
- '2010-11 Corvette, rød
- '66 Mustang HT, beige
- '68? Olds 442 cab., rød
Litt OT Trond men det tåler du på en vanvittig fin tørr og solrik bil-høstdag! Kanskje siste mulighet for cruisin'... for i år da. Nå begynner DIY og hifisesongen for alvor.
Bare gi beskjed når den er vasket og tørket, så stikker jeg innom og henter den.Rbn var innom og la igjen jakka si. Ellers ser det nå slik ut:
Høres ut som en glimrende ide`, kabinett utfrest i ett stykke aluminium hadde blitt flottBare gi beskjed når den er vasket og tørket, så stikker jeg innom og henter den.Rbn var innom og la igjen jakka si. Ellers ser det nå slik ut:
Flott at det ble lyd til slutt, selv om det ble litt "Ole" Brum. Prøvde å forstyrre så godt jeg kunne, men det hjalp ikke.
Bare gi beskjed om vi skal frese ut en Al blokk eller støpe et chassis til deg
Den er vasket (uten skyllemiddel) og henger til lufttørking. Bør være tørr i løpet av kvelden:Bare gi beskjed når den er vasket og tørket, så stikker jeg innom og henter den.Rbn var innom og la igjen jakka si. Ellers ser det nå slik ut:
Flott at det ble lyd til slutt, selv om det ble litt "Ole" Brum. Prøvde å forstyrre så godt jeg kunne, men det hjalp ikke.
Bare gi beskjed om vi skal frese ut en Al blokk eller støpe et chassis til deg
Det var en tendens til mye energi i toppen
Nå skal du ikke trekke for raske konklusjoner her.. Jeg vet du synes det skal brukes Auricap XO i stedet for Mundorf Supreme Ag/oil .Det var en tendens til mye energi i toppen
Hmmmmm, hva det jeg nevnte????
SIT-2 er enda værre, nesten som en ulldott vil jeg si.SIT-1 ruller kraftig av og er slapp i toppen - det er da noe alle vet. Ut på børsen med de!
Er på linje her, du må selvfølgelig la dette spille seg til, antar mange timer skal til, bl.a. på nettopp kondensatorene. SÅ kan du vurdere litt komponentrulling.Nå skal du ikke trekke for raske konklusjoner her.. Jeg vet du synes det skal brukes Auricap XO i stedet for Mundorf Supreme Ag/oil .Det var en tendens til mye energi i toppen
Hmmmmm, hva det jeg nevnte????
En mye åpnere RIAA (ift den gamle slappe)var ingen god kombinasjon med Holton 800, alt annet likt. Med en høyttaler som heller mot det lyse ble det bare litt for mye.