Hei,
Beklager at jeg ikke har svart før nå, men tar tid å balansere ut reformatering, testing og livet.
Har testet både på Windows 8, Windows Server 2012 R2 og Windows 10, alle 64 bit og alle får samme resultat.
Jeg fulgte samme fremgangsmåte på begge maskinene.
Installerte Windows på 2 test maskiner.
Installerte så DAC driveren, restartet maskinen for så legge inn 64bits driverene etter readme.
WidgetTest/64 åpner og lukker ett cmd vindu på brøkdelen av ett sekund.
Installerte så JPlay 6.2, Infinity Blade 5.52 + Foobar2000 og ASIO component for å teste om DACen fungerer.
Restartet maskinene igjen. Åpnet så JPlay og valgte ASIO: ASIO USB Audio Class 2 Driver.
Så kjørte jeg Foobar2000 med UAC2(32) driveren. Musikk spilles av. Velger JPlay Driver. Unrecoverable playback error: Could not start ASIO playback.
Kobler til Fiio E17k dac/amp og velger den i JPlay. Starter Foobar igjen. Musikk spilles av. Kobler Fiio E17k ut.
Velger igjen ASIO USB Audio Class2 Driver i JPlay og starter InfinityBlade.
Jeg velger JPlay og starter en sang. Sangen starter ikke. Velger ASIO UAC2 starter og starter en sang.
Får en feilmelding: "Can't find a free/valid driver. Could you check (the) ASIO devices? ASIO didn't set (sample rate. f.eks. 192000MHz/44100MHz) or (some) other error. (Does) Your product support this mode?".
Som sagt, gikk gjennom på begge maskinene samtidig og fikk samme resultat på begge.
EDIT: Vil si at viss jeg installerer ASIO Bridge som står i readme'en, velger ASIO bridge i JPlay og ASIO USB Audio Class 2 Driver i ASIO Bridge så får jeg lyd, men så er det dessverre ikke ett alternativ på AudioPCen min, hvor jeg kjører Windows Server 2012 R2 i Core mode.