shaunv
Hi-Fi freak
Litt HiFi sladder om et kabinett er vel lov. Vet ikke om løsningen ender opp slik, men den er definitivt noen hakk opp. At det i tillegg avsløres hodetelefonutgang, balanserte utganger og (coax/toslink) lover godt.
Ja, det var tre veldig hyggelige og engasjerte jenter på den standen.Så gøy at du liker den!
Jeg har jobbet sammen med tre veldig flinke designstudenter denne vinteren og våren.
Innmaten fungerer også, med XLR og hodetelefon ut, og med SPDIF og USB inn. For øyeblikket er ikke strømforsyningen helt ferdig.
Produktet kan få MQA og DSD, men de to digitale formatene vil ta en stund å implementere. Vanlig PCM over USB og SPDIF fungerer opp til 192ksps.
Børge
Ikke kom med den der'a... Men joda, den låter akkurat slikt du forespeilte meg. Spiller nå Jackson Browne fra tidlig i lyttingen på ny, og nå har toppen roet seg og bassen ser ut til å ha sluppet enda mer taket. Tyngre og mer substansiell, men fremdeles med den delikate oppløsningen.Hvavarejegsa, baluba?
Du er en konge kar Borge!!!!!!!!!!Noen(tm) må bare selge en dullion DAC'er først. Så blir det BMW til alle mann!
Noen oppdateringer på ditt nye produkt? Blir det lansering før jul? Jeg holder på lage julegaveliste skjønner duSå gøy at du liker den!
Jeg har jobbet sammen med tre veldig flinke designstudenter denne vinteren og våren.
Innmaten fungerer også, med XLR og hodetelefon ut, og med SPDIF og USB inn. For øyeblikket er ikke strømforsyningen helt ferdig.
Produktet kan få MQA og DSD, men de to digitale formatene vil ta en stund å implementere. Vanlig PCM over USB og SPDIF fungerer opp til 192ksps.
Børge
Noen oppdateringer på ditt nye produkt? Blir det lansering før jul? Jeg holder på lage julegaveliste skjønner duSå gøy at du liker den!
Børge
-BB-
Vel, det kan jeg svare på allerede nå. Broen er ikke nødvendig lenger. ;DStore oppgraderinger av Windows i kveld. Får det betydning for oss som spiller på Henry Audio? Isåfall ville det gledet meg hvis behov for bro utgår.