Rotet litt, usb-audio inn blir litt rart ja, men du har rett angående usb-audio ut.USB-audio inn har jeg aldri sett på noe streamer. Men USB-audio ut, er det fordi du ikke har ledig coax eller optisk inngang på DACen din det eller?
Rotet litt, usb-audio inn blir litt rart ja, men du har rett angående usb-audio ut.USB-audio inn har jeg aldri sett på noe streamer. Men USB-audio ut, er det fordi du ikke har ledig coax eller optisk inngang på DACen din det eller?
Ja tror man må opp på den nyeste Bluesound Node (N130). Vet den har det, men usikker på om det er noen billigereTror du må litt opp i pris for å finne streamer med USB utgang. Jeg kan ikke huske å ha sett det på de rimelige modellene.
Det måtte jeg nesten sjekke, men ja den er avslått på begge Mini´ene.Slått av Wifi-roaming via app'en til Wiim?
Ja den har lett for å "krype" bakover når man rører på ledninger eller annet utstyrOg den står til 5Ghz only også?
Får du sett noe fra mesh/router siden om hva slags kvalitet på tilkoblingen dem har?
-Her hos meg så har Mini'n en tendens til å legge seg bak strømforsyningen til dockingen/bærbare pc, der trives den tydeligvis aller best.
Men den har fortsatt god kontakt med verden.![]()
Takk for link - da var det som forventetEn hos ASR som har testet Wiim Pro:
![]()
WiiM Pro - Review & Measurements (Streamer)
WiiM Pro - Review & Measurements Hey folks, It is time for my first review of 2023... This one is about a complete objective analysis of the new WiiM Pro streamer. The aforementioned has been recently announced, back in November 2022, and I can see quite a strong hype around it since. That...www.audiosciencereview.com
Litt å hente hvis du bruker den som dac - som ren streamer er den transparent.
Ja testen som MrSpock linket til viser at du ikke bør bruke EQ'en selv om man kobler digitalt ut:Noen som bruker den innebyggede equalizeren i Wiim pro eller mini?
Personlig finner jeg den å være helt elendig lydmessig.
Så det er flere en meg som e u12modighmmm....... er det snart slutten på februar tro?
Ikke noe Wiim Pro til helga, eller ????????Så det er flere en meg som e u12modig
Regner med @Høvdingen oppdaterer oss så snart han vet noe om leveringen![]()
Ja, så det etter jeg postetStår jo skrevet litt om levering i Nettbutikken på Pro.
Så det stod på Wiim sine sider at de hadde leveringsproblemer til utsalget sitt på Amazon, men at det skulle dukke opp der innen 5 mars.
Tipper Wiim jobber på med å få sendt tingene.![]()
Nå er det bevegelseIkke noe Wiim Pro til helga, eller ????????
Det tok et par uker lenger enn lovet, men nå er levering og lager på plass, og alle som ventet har fått sin Pro.Så det er flere en meg som e u12modig
Regner med @Høvdingen oppdaterer oss så snart han vet noe om leveringen![]()
How to set up WiiM Pro PrintJeg klarte ikke å sette opp min Pro gitt. Finner kun noe testmusikk fra TuneIn, hva nå det er.. Hater apper og denslags. Hva gjør chromecast inne på denne? Altså, jeg bruker chromecast på tv. Er den sånn at man velge om man vil sende musikken fra mobilen til streameren via chromecast eller eller wifi? Det blir vel også feil da chromecast er avhengig av wifi? Går helt surr her nå..
En annen ting, hva foretrekker dere å bruke som signal i fra Wiim til ekstern dac? Coax eller optisk?
Chromecast er en fiffig funksjon som gjør at du kan velge å spille av musikken på Wiim Pro, og styre hele showet fra mobilen.Jeg klarte ikke å sette opp min Pro gitt. Finner kun noe testmusikk fra TuneIn, hva nå det er.. Hater apper og denslags. Hva gjør chromecast inne på denne? Altså, jeg bruker chromecast på tv. Er den sånn at man velge om man vil sende musikken fra mobilen til streameren via chromecast eller eller wifi? Det blir vel også feil da chromecast er avhengig av wifi? Går helt surr her nå..
En annen ting, hva foretrekker dere å bruke som signal i fra Wiim til ekstern dac? Coax eller optisk?
Synes du Qobuz fungerer bedre via WiiM sin app enn via Rose sin?Nettopp fått min Pro og er godt fornøyd så langt, gjør akkurat det jeg trenger at den skal gjøre. Den erstatter Rose RS250 som jo er pen og se på, men hater at man blir skojerna inn i den forferdelige appen deres da den ikke støtter tidal connect / qobuz connect (eller har chromecast).
Jeg har brukt chromecast til qobuz så langt, chromecast har jo max 96/24 som holder i lange baner for megSynes du Qobuz fungerer bedre via WiiM sin app enn via Rose sin?
WiiM skal vel bli den første som får Qobuz Connect når det er ferdigutviklet.