Sluket
Holistisk Hifi Helt
Liten lørdagshets: Det heter "mer", ikke "mere".
Litt større en; - det skal du gi faen i! Vi skriver hva vi vil selv om det blir mere feil! Språknazi
Liten lørdagshets: Det heter "mer", ikke "mere".
Fint at du prioriterer å støtte sentralen. Jeg er enig i at mange av oss som bruker sentralen mye bør vurdere å støtte det mer aktivt.De eneste som fortjener hets er folk som har hifiutstyr til titusener som tjatter og tjatter , og ikke har råd til å støtte Sentralen med medlemskap.
Oi, så sinna! Skulle tro Lan Marie hadde vært på epleslang i morges og knekt en gren på viftelønnen din.Liten lørdagshets: Det heter "mer", ikke "mere".
Litt større en; - det skal du gi faen i! Vi skriver hva vi vil selv om det blir mere feil! Språknazi
5 av 5 stjerner i hetsefaktor - og spesielt ettersom det også er sant! Nordmenn blir mer og mer tøffel - det er lenge siden krigen nå... Ikke mange helter igjen - og mange Audun Lysbakken elskereBare tøffelhelter og ynkrygger er opptatt av små minimalistiske anlegg og kabler. Hadde dere vært menn hadde dere sendt kjerringa på kjøkkenet og sagt klart i fra at stua er mi! At det finnes man veike "mannfolk" her inne gjenspeiles i diverse mattråder, tråder om kjæledyr og vakre fotografier. Kan ikke fordra høflige, krenkbare, følsomme, treklemmende menn. Dette er forumet for dere: Forumoversikt - Kvinneguiden Forum
FUCKIN' AYE!! Slik er det. Kjerringene er ikke automatisk interiørspesialister eller enerettshaver på stue osv. Bra hets så tidlig på lørdagen. ANMBare tøffelhelter og ynkrygger er opptatt av små minimalistiske anlegg og kabler. Hadde dere vært menn hadde dere sendt kjerringa på kjøkkenet og sagt klart i fra at stua er mi! At det finnes mange veike "mannfolk" her inne gjenspeiles i diverse mattråder, tråder om kjæledyr og vakre fotografier. Kan ikke fordra høflige, krenkbare, følsomme, treklemmende menn. Dette er forumet for dere: Forumoversikt - Kvinneguiden Forum
Skulle gjerne ha gjort det, men med de kvadratmeterprisene som gjelder for leiligheter i Oslo-området, har jeg rett og slett ikke råd til å kjøpe ut konas halvdel av stuen. Strengt tatt har jeg ikke engang råd til å betale for de skarve kvadratmetrene som hifi'en legger beslag på. Det er ille når kvadratmetrene som anlegget legger beslag på, koster mer enn selve anlegget. Vel - det er bare å kjøpe dyrere anlegg, så er det problemet løst.Bare tøffelhelter og ynkrygger er opptatt av små minimalistiske anlegg og kabler. Hadde dere vært menn hadde dere sendt kjerringa på kjøkkenet og sagt klart i fra at stua er mi!
Ut med deg Du hakke' no' her å gjøre - ingen ting å hetse deg for. Sol, god mat, børst, damer... nope. Ingen ting.Fy satan! Her står jeg opp etter tidenes rotbløyte i Albir, spiser en baguette med ost og skinke som jeg skyller ned med et glass trippel dose Cod Eferelgan, og så starter jeg den levende delen av dagen med å forville meg inn på HFS og akkurat denne tråden. Selv om jeg er kjent for å være bestemt og dominant i det aller helligste må jeg åpenbart være switch som finner på noe så selvdestruktivt.
ikke engang batdancen med en søt blondine på det stedet de lokale trekkfuglene av bedre herkomst kaller "dump i helvete" til de tidlige morgentimer forklare en så irrasjonell personlighetsbrist...
Det måtte være sutringa, da.Ut med deg Du hakke' no' her å gjøre - ingen ting å hetse deg for. Sol, god mat, børst, damer... nope. Ingen ting.Fy satan! Her står jeg opp etter tidenes rotbløyte i Albir, spiser en baguette med ost og skinke som jeg skyller ned med et glass trippel dose Cod Eferelgan, og så starter jeg den levende delen av dagen med å forville meg inn på HFS og akkurat denne tråden. Selv om jeg er kjent for å være bestemt og dominant i det aller helligste må jeg åpenbart være switch som finner på noe så selvdestruktivt.
ikke engang batdancen med en søt blondine på det stedet de lokale trekkfuglene av bedre herkomst kaller "dump i helvete" til de tidlige morgentimer forklare en så irrasjonell personlighetsbrist...
Skjønner ikke at noen gidder å bo i leiligheter i Oslo, jeg. Rett utafor byen har alle hus 2 stuer, så har dere ett lekerom hver.Skulle gjerne ha gjort det, men med de kvadratmeterprisene som gjelder for leiligheter i Oslo-området, har jeg rett og slett ikke råd til å kjøpe ut konas halvdel av stuen. Strengt tatt har jeg ikke engang råd til å betale for de skarve kvadratmetrene som hifi'en legger beslag på. Det er ille når kvadratmetrene som anlegget legger beslag på, koster mer enn selve anlegget. Vel - det er bare å kjøpe dyrere anlegg, så er det problemet løst.Bare tøffelhelter og ynkrygger er opptatt av små minimalistiske anlegg og kabler. Hadde dere vært menn hadde dere sendt kjerringa på kjøkkenet og sagt klart i fra at stua er mi!
Så nå blir det vel hets for manglende finansielle muskler.....
Vi har bodd i hus utenfor Oslo i nesten 40 år - med 2 stuer - men ble til slutt lei av alt det andre en slik boform innebærer.Skjønner ikke at noen gidder å bo i leiligheter i Oslo, jeg. Rett utafor byen har alle hus 2 stuer, så her dere ett lekerom hver.Skulle gjerne ha gjort det, men med de kvadratmeterprisene som gjelder for leiligheter i Oslo-området, har jeg rett og slett ikke råd til å kjøpe ut konas halvdel av stuen. Strengt tatt har jeg ikke engang råd til å betale for de skarve kvadratmetrene som hifi'en legger beslag på. Det er ille når kvadratmetrene som anlegget legger beslag på, koster mer enn selve anlegget. Vel - det er bare å kjøpe dyrere anlegg, så er det problemet løst.Bare tøffelhelter og ynkrygger er opptatt av små minimalistiske anlegg og kabler. Hadde dere vært menn hadde dere sendt kjerringa på kjøkkenet og sagt klart i fra at stua er mi!
Føler meg plutselig takknemlig. Det må være kodeinen som slår inn...Mnja... men den er såpass tynn til bergenser å være så vi lar ham løpe vel?
Skjønner ikke at noen gidder å bo i leiligheter i Oslo, jeg. Rett utafor byen har alle hus 2 stuer, så her dere ett lekerom hver.
Vi har bodd i hus utenfor Oslo i nesten 40 år - med 2 stuer - men ble til slutt lei av alt det andre en slik boform innebærer.
Skjønner ikke at noen gidder å bo i leiligheter i Oslo, jeg.
Se det!På tide med mere kaffe, kjenner jeg...
Skjønner at du ikke skjønner det.Skjønner ikke at noen gidder å bo i leiligheter i Oslo, jeg. Rett utafor byen har alle hus 2 stuer, så her dere ett lekerom hver.Vi har bodd i hus utenfor Oslo i nesten 40 år - med 2 stuer - men ble til slutt lei av alt det andre en slik boform innebærer.
Jeg gjentar:
Skjønner ikke at noen gidder å bo i leiligheter i Oslo, jeg.
Ikke forstår du deg på matte heller. Er man gift deler man! Halve stuen er jo din, da gjenstår det bare å dele hennes.Skulle gjerne ha gjort det, men med de kvadratmeterprisene som gjelder for leiligheter i Oslo-området, har jeg rett og slett ikke råd til å kjøpe ut konas halvdel av stuen. Strengt tatt har jeg ikke engang råd til å betale for de skarve kvadratmetrene som hifi'en legger beslag på. Det er ille når kvadratmetrene som anlegget legger beslag på, koster mer enn selve anlegget. Vel - det er bare å kjøpe dyrere anlegg, så er det problemet løst.
Skummelt, det der. Sovende bjørner og slikt. Tenk om kona skulle komme meg i forkjøpet og dele min halvdel?Ikke forstår du deg på matte heller. Er man gift deler man! Halve stuen er jo din, da gjenstår det bare å dele hennes.Skulle gjerne ha gjort det, men med de kvadratmeterprisene som gjelder for leiligheter i Oslo-området, har jeg rett og slett ikke råd til å kjøpe ut konas halvdel av stuen. Strengt tatt har jeg ikke engang råd til å betale for de skarve kvadratmetrene som hifi'en legger beslag på. Det er ille når kvadratmetrene som anlegget legger beslag på, koster mer enn selve anlegget. Vel - det er bare å kjøpe dyrere anlegg, så er det problemet løst.
Den der lukter det vondt av!Om det skal HETTSEZ her .... så må det vel være det at det bare er et drøyt håndfull med musikkinteresserte her inne som faktisk evner og starte i rett ende når et anlegg skal settes opp.....
Jeg starter bevisst i feil ende... Bare for og se om det er mulig og bli hettset her inne.........
Og nei Sluket ... det gjelder ikke deg.... har btw en makrell her som ligger på benken siden juli i tilfelle du vil bli pungslått
Live-lyden inn i stuen? Ikke noe problem, det: bruk ørepropper der også. For det er vel noe alle gjør?På tide at noen hetser PA-bransjen også. Jeg var nemlig på konsert i går, og kom da hjem med bare en svak, svak øresus takket være to gule tweaks som faktisk funker.
Hadde jeg ikke modifisert hørselen med disse pluggene, ville nok 'helvete vært løs' i ørene i dag. Det skrives jo fra tid til annen mye flott om å få live-lyden inn i stua og lignende. For å være helt ærlig så er jeg glad for at jeg ikke har lydnivået til det der PA-anlegget i stua. Da ville jeg nok ha vært stokk døv for lenge siden.
Så hva hjelper det da med flott live-lyd så lenge man må blokkere ørene for å bevare hørselen? Til dere i PA-bransjen: Hvorfor forsøker dere å ødelegge hørselen til folk?
Fint å se at noen av dere gråhårede middelaldrende+ menn stikker på konsert Det er ikke ofte at jeg ser "dere"
Live lyden i stua? Tilfeller dessverre kun de har investert i Adyton
- Lyktes jeg med hetsingen der ?Fint å se at noen av dere gråhårede middelaldrende+ menn stikker på konsert Det er ikke ofte at jeg ser "dere"
Live lyden i stua? Tilfeller dessverre kun de har investert i Adyton
Makan til BS
Her har du også matematikk på høyt plan fra Stavangers store sønn Bøgvall Kai: https://youtu.be/IOJCYTkATZUIkke forstår du deg på matte heller. Er man gift deler man! Halve stuen er jo din, da gjenstår det bare å dele hennes.
Vel - de bandene "vi" kunne tenke oss å høre på, er blitt gråhårede middeladrende+, de også. Ikke mange av dem som holder på lenger, heller. Er ikke alltid like greit å bli gammel, skjønner du.Fint å se at noen av dere gråhårede middelaldrende+ menn stikker på konsert Det er ikke ofte at jeg ser "dere"
Går du på konsert med Immortal kan du bare ha det så godt. Erre for høyt så erru for gammal!På tide at noen hetser PA-bransjen også. Jeg var nemlig på konsert i går, og kom da hjem med bare en svak, svak øresus takket være to gule tweaks som faktisk funker.
Vis vedlegget 401118
Hadde jeg ikke modifisert hørselen med disse pluggene, ville nok 'helvete vært løs' i ørene i dag. Det skrives jo fra tid til annen mye flott om å få live-lyden inn i stua og lignende. For å være helt ærlig så er jeg glad for at jeg ikke har lydnivået til det der PA-anlegget i stua. Da ville jeg nok ha vært stokk døv for lenge siden.
Så hva hjelper det da med flott live-lyd så lenge man må blokkere ørene for å bevare hørselen? Til dere i PA-bransjen: Hvorfor forsøker dere å ødelegge hørselen til folk?
Hehe...hvem sier at det ikke bor en poet i ANM?Bare tøffelhelter og ynkrygger er opptatt av små minimalistiske anlegg og kabler. Hadde dere vært menn hadde dere sendt kjerringa på kjøkkenet og sagt klart i fra at stua er mi! At det finnes mange veike "mannfolk" her inne gjenspeiles i diverse mattråder, tråder om kjæledyr og vakre fotografier. Kan ikke fordra høflige, krenkbare, følsomme, treklemmende menn. Dette er forumet for dere: Forumoversikt - Kvinneguiden Forum
Justin Bieber?Jeg var nemlig på konsert i går, og kom da hjem med bare en svak, svak øresus takket være to gule tweaks som faktisk funker.
En populasjon bestående av forekomstene 30 til 70 med µ=55 høres ikke normalfordelt ut.Min hypotese er en aldergruppe mellom 30 og 70 - nordmalfordelt med peak på 55