En liten brannfakkel inn i denne underholdende debatten.
Lurer på om noen her inne føler en hets fordi de åpenbart ikke har teften til å drive med denne hobbyen, men forsøker helt enkelt å kjøpe seg plass ved bordet med fancy kabler og dyrt, men malplassert anlegg.
Satt sammen kona og kikket gjennom galleriet/bildetrådene og det er lett og se at mange ikke en gang prøver eller helt enkelt mangler evnen. Selv gamle travere og semiautoriteter som bare tilsynelatende slenger anlegget inn i et rom uten å tenke helhetlig. Jeg har full forståelse for at ikke alle har samme forutsetning, hverken økonomisk eller plassmessig, men allikevel. Det lett å se forskjell på et gjennomtenkt kompromiss og en som bare har stått der med kjeften åpen og lurt på hva han skal gjøre.
På den positive siden må jeg si at også mange klarer å integrere anlegget fint i dagligstua og noen virkelig gjort seg flid med de dedikerte lytterommene.
Mange som tydelig innbiller seg at bare anlegget er dyrt nok er man med. Har sett samme holdning på de mange bilutstillinger jeg har vært på. Personer som stolt viser frem gliset, men har ikke ta seg bryet med detailingen. Hologrammer og swirls over hele linja...
Kona ga ihvertfall tydelig uttrykk for hvilke av dere som latet til å være seriøse og hvilke som bare fremstår som bajasser! >