Ah, det gode liv blant skrammel og skrot i Nord-England. Jeg skjønner, det var altså Eros som satt og halvsov i kroken på den gamle puben i Stockport.ErosLoveking skrev:Herlig!
Inniblant gladporr med Titten Helga på VHS, to bokser vaskepulver, Bladerunner på Laser Disc og noen esker med Cream Ibiza Classics cheapo CDs, dukket det plutselig opp Wimple Winch - "Save My Soul", The Syndicats -"Crawdaddy Simone", Fleur de Lys - "Circles", The Fire - "My Father´s Name Was Dad" og et knippe andre billige drittsingler. Helt sånn plutselig, ut av totale intet.
Den slitne innehaveren ble litt forvirret da utlendingen kom brasende med kamera og ryggsekkErosLoveking skrev:kom så med det. Hva hadde den siste butikken å by på?
Det er da det er fint med to anlegg. Disse rørgreiene stiller i veteranbilklassen, og da må vi være ekstra tolerante. Vi er to som har felles reservelager, både av elektrostater og rør, og så får vi jo prøvd og hørt mye rart på den måten.Marcus skrev:Det er nok derfor jeg er litt tilbakeholden med tanke på rørutstyr selv!
Er så glad å ha komponentene på hele tiden, en ekstra ovn om vinteren og dette her
Godt du fikset deg backup da Jøgga!
En Leak steike hvordan spiller de ? har lenge tenkt på å ta en hjem til Norge men ikke funnet den rette enda .Jøgga skrev:Det røk et rør, og litt mer, i en Quad II. Mye lys og litt brum.
Først prøve å bytte rør, finnes flere i reserve, men det var ikke nok.
Den trenger grundigere behandling, og en gammel reserve må settes inn.
En Leak Stereo 20, rett og slett.
Kjekt med gode venner
Leak spiller rikt og levende her , men har ikke vært testet så grundig siden den bare er sommer-reserve i anlegg 2.laban skrev:En Leak steike hvordan spiller de ? har lenge tenkt på å ta en hjem til Norge men ikke funnet den rette enda .Jøgga skrev:......
En Leak Stereo 20, rett og slett.....
Russisk utgave av 6L6, tenker jeg.tkr skrev:Vakker.
Er det 6550- rør vi ser?
mvh
.Marcus skrev:Nå fikk jeg ikke rent lite lyst på bacon og egg
Hvor i verden befinner du deg Jøgga?
Engineered for the Classics.Valentino skrev:Helige bilder, Jøgga. Grattis med HD800! Jeg vil også ha, men det blir nok et par Zipp 303 først.
Ved direkte sammenlikning gir disse to tilnærmet samme volum hos meg, og begge er oppgitt til 300 Ohm last. Men HD800 er åpnere og klarere, og inviterer som nevnt til å skru opp. Dermed kan de oppleves som de liker litt mer kraft. Da blir de også mer avslørende for resten av kjeden, men hvis kvaliteten er i orden virker ikke HD800 tyngre å drive enn HD650. Vi beholder både HD650 og AKG701 i familien, flere anlegg og musikkinteresserte i huset, men HD800 blir mitt førstevalg.emotikon skrev:....lurene bør være rimelig lettdrevne. Hvordan er disse HD800 på det området- som HD650?
Vi får se. Berwick Street ligger rett rundt hjørnet for Harold Moore Records, der ligger det også flere fine sjapper, men jeg har flere dager på meg til å drive dank og slite kredittkort. Det ligger mange puber i veien, så tempoet er uvisst og bilde-dekningen uforutsigbar. 8)65finger skrev:Ser frem til fortsettelsen
Det der er favorittetasjen i favorittbutikken min i London Har ikke vært der på 3 år, men etter billedene å dømme går businessen strålende. Om 11 dager starter serien, må se få til en kulturweekend denne sesongen!Jøgga skrev:Ikke mye anlegg å rapportere om her, men jaggu er denne byen full av fin vinyl.
2.etasje hos Music & Goods Exchange, den med "rare" plater og tilsvarende priser.