Acoustic solid er JÆVLIG bra spiller , dersom man ser poå modellene over 15k ( uten arm)
prismessig kommer man nok billigere fra det med scout , men har mye mindre valgmuøligheter senere , mht armbytte etc.
VPI lager jævlig bra spillere , jeg har jo selv en knakende god en , men det er andre som lager bra ting også , ikke bare vpi....Å si at den ene gruser den andre blir for dumt , vi har neppe hørt disse opp mot hverandre , og kanskje ikke haørt de i hver sin setting heller , at scout er en flott spiller til en levlig pris er sant , og ja det er kanskje vanskelig å finne flere slike "startpakker" der armen virkelig er god til prisen , de er det få av.
Jeg har hatt gleden av å høre ac.solid spille , med skikkelig arm riaa og pickup , det spillte forrykende , glem slapp bass , og lite driv....her var det timing , dyyyyp bass , flott holografi og i det hele tatt.
Jeg liker vpi fordi det spiller med slikt driv som det gjør , på en annen side , koser jeg meg stort foran både Nottingham , Avid , Well Tempered og andre kreasjoner som virkelig spiller , når sjansene byr seg , jeg har hørt mange spillere , deriblandt vpi HRX flere ganger.....igjen vpi er knallbra saker , men ikke de eneste som kan lage bra spillere/ armer....
Mvh Espen