Kremt !!
Scotch and Coke.Whisky er best 50/50 med Cola, over masse knust is. Sitronskive er heller ikke å forakte.
7-7 var populær i min ungdom og da med 7-up og Seagrams 7. Cola ble brukt sammen med Dawson for å dempe den harde brentsmaken som denne har. Hente at vi brukte sammen med annen Whisky/Whiskey.Whisky er best 50/50 med Cola, over masse knust is. Sitronskive er heller ikke å forakte.
Rett og slett fryktelig god! Jeg er jo skikkelig Laffe-fan, og det er sånn som dette den skal være.Kremt !!
Ska plukke med en butelj fra Uddevalla Torp neste fredag om ikke Grumpy kjøper alle flaskeneveldig enig når det gjelder prisene. men det er fremdeles godsaker å få, men ikke gratis. denne har jeg stor ganeglede av, og synapsene jubler over tilværelsens letthet etter kort tid.
Arran Heavily Peated - Sherry Casks Arran Whisky
Nyanserad smak med påtaglig rökighet och tydlig karaktär av sherryfat, inslag av hasselnötter, torkade aprikoser, russin, jod, tjära, ostronskal, ceder och choklad.www.systembolaget.se
Selfølgelig, kjører løpet helt ut. Men en stødig mann ellers er jegKjører stil med velteglass og !! Må jeg si !!!!!
Kan forsyne deg av noen i hylla nedenfor også.
Tar gjerne whiskyen, men står over lakrisen, ikke bra for blod trykket.Noe mere Julebrus.
Vis vedlegget 871822
Heeeey, they kil(l)kenny !!!
Den var og få kjøpt i Grebbestad idagny arran på bolaget i morgen. jeg var der i dag, og så hyllelapp uten spriten. vi har gjort klart, den kommer i morgen. tok den sedvanlige som stod ved siden av.
Arran Sherry Cask Cask Strength
Komplex smak med tydlig karaktär av sherryfat, inslag av hasselnötter, torkade aprikoser, halm, gula päron, choklad, vaniljfudge, russin och pomerans.www.systembolaget.se
ha ha!I sitt rette element, er det ved Dunyvaig Castle
?Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Mvh
KJ
lysa fra lisleby (over floden)I sitt rette element, er det ved Dunyvaig Castle
?Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Mvh
KJ
Gjest?! Hvor ble det av 2XJ sånn plutselig? Han var jo stødig som en klippe i sine bidrag i denne tråden.
Slàinte Mhath !!!