Whiskey i Polen, köp vodka. Gärna polsk.Hei Whisky folks...
Jeg skal for første gang til Gdansk om en måneds tid og håper på tips om hvor jeg kan finne et par bra shapper (butikk) i byen som selger Whisky (flasker).
Lønner det seg å kjøpe der eller på tax-free?
Håper på noen gode tips, skal bo ikke langt fra Whiskey In The Jar som selvfølgelig skal prøves i løpet av oppholdet!
Man tager en gammel ullsokk, et askebeger med gårsdagens sigarrester, blander så med 60% legesprit og litt mose, og vipps...Mmmm, Laffe er godt.
Får vel gjøre meg ferdig på jobb først, men etterpå spretter jeg dagens helgeinnkjøp. Vis vedlegget 905029
Lafffe er jo den milde fetteren, Laga og Ardie da snakker vi sjøsprøyt, tjæreplank og speiderbål.Man tager en gammel ullsokk, et askebeger med gårsdagens sigarrester, blander så med 60% legesprit og litt mose, og vipps...
Skjønner at mange liker denne, men min flaske blir nok gammel er jeg redd.
Laffe er snillere ja. Jeg kommenterte på UigedailLafffe er jo den milde fetteren, Laga og Ardie da snakker vi sjøsprøyt og speiderbål.
Men fy faen hvor godt det er.
Vin snobber himler jo med øya over vin som lukter jordkjeller, gjødsel, råtten sopp og kattepiss!
Hjelper deg gjerne med å bli kvitt faenskapet.Man tager en gammel ullsokk, et askebeger med gårsdagens sigarrester, blander så med 60% legesprit og litt mose, og vipps...
Skjønner at mange liker denne, men min flaske blir nok gammel er jeg redd.
Bare å kommeHjelper deg gjerne med å bli kvitt faenskapet.
Det er kanskje ikke helt innafor uten et klart hint neiFlaks du hadde med bilde der, ellers kunne du ha blitt beskyldt for uanstendighet...
Satan den var god ja, kjøpte en til påsken.Vis vedlegget 905300
Burde holdt kjeft om denne før jeg har fylt opp lageret mitt men...
@erk sier "jeg må finne et passende begrep... For det er den sjukeste jeg har smakt. Jo, det er det jeg vil si, jeg må ha en smak til. Den var hårreisende, den var spektakulær, det var goosbums, jeg må hente meg et glass til!"
DAFQ?Alltid en anledning til å drikke såvel som å lukte god whisky
Vis vedlegget 907765
Hvordan var denne? Får mye skryt rundt om.En A`bunadh som ikke har vært lagret på brukte sherryfat!
Aberlour A`bunadh Alba
Vis vedlegget 905255
Jeg og "Nikka Barrel" har blitt bestevenner i det siste.Endelig fremme på hytta og kan nyte en liten japaner.
Vis vedlegget 907721
Huff stod å så på den flasken men viste ikke bedre dessverre , snudde meg å tok en ( men neste gang da )Vis vedlegget 905300
Burde holdt kjeft om denne før jeg har fylt opp lageret mitt men...
@erk sier "jeg må finne et passende begrep... For det er den sjukeste jeg har smakt. Jo, det er det jeg vil si, jeg må ha en smak til. Den var hårreisende, den var spektakulær, det var goosbums, jeg må hente meg et glass til!"