Tor
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 03.11.2002
- Antall liker
- 595
Så...da har jeg kommet godt i gang på denne. Jeg må si meg mektig imponert, jeg hadde aldri gjettet at dette er en 3 år gammel whisky. Første den minner om i farten er Craigellachie 13, men jeg har ikke den nå så kan ikke sammenligne direkte.Er i Glasgow og må jo ha med en flaske hjem. Ikke helt lett å velge, men gikk for en nykommer:
Vis vedlegget 891349
Helt enig.Jeg ville grabbet med meg så mange som mulig av Ardbegen, og gått forbi Bowmoren i stillhet...
Hva syns du om cask strength? Jeg kjøper den med ujevne mellomrom. Heftig, men god. Siste batch hadde tapt seg bittelitt syns jeg, men alt var jo bedre før.Oooh, den der er jeg nysgjerrig på. har drukket noen 12-ere (Har en uåpnet en faktisk), men aldri smakt 18. Har hatt et par flasker Cask Strenght BTW, men måtte gjøre ende på dem før grensepassering.
Det jeg har smakt har jeg elsket. Synes den kler den heftige 63-64% styrken. Noen mener den bør vannes ut, men jeg er ikke enig, den passer fint som den er. Sist jeg smakte den var vel i 19 tror jeg.Hva syns du om cask strength? Jeg kjøper den med ujevne mellomrom. Heftig, men god. Siste batch hadde tapt seg bittelitt syns jeg, men alt var jo bedre før.
18 er super smooth. Dette er fruas favoritt whisky og jeg skjønner jo greia. Honning, litt eik og en touch av røyk mot sluttenOooh, den der er jeg nysgjerrig på. har drukket noen 12-ere (Har en uåpnet en faktisk), men aldri smakt 18. Har hatt et par flasker Cask Strenght BTW, men måtte gjøre ende på dem før grensepassering.
Ser den koster ca 1100 sek på Bolaget, påske dram18 er super smooth. Dette er fruas favoritt whisky og jeg skjønner jo greia. Honning, litt eik og en touch av røyk mot slutten
Det sto en enslig en på polet i Vestby. Så den fikk være med hjem.Den Red Breast’en er god! Og hvor fant du Green Spot? Har lyst på en.
Måtte ha en liten Highland Park, siste skvett av CS-flaska. Frisk den, cheers.
Vis vedlegget 902806