ardilla
Hi-Fi freak
Jada - det går tog hele tiden. Jeg blir bare litt oppgitt når man henger seg opp i noen enkeltopplevelser som ikke kan kalles spesielt negative.
Uansett, jeg ønsker å fokusere på at det er produktet som gjelder. Skal du ha deg en Apex Pinnacle tror jeg også du må smøre deg med tålmodighet. Skal du ha deg en BHSE må du vente til Justin føler for å sette igang med en ny batch.
Sånn er det gjerne med ting som produseres på den måten. At folk som gidder bruke så mye tid på å lese og teste osv ikke gidder å vente et par uker ekstra uten ukentlige trøstetelefonsamtaler med produsen skjønner jeg rett og slett ikke. Decaware har 3-4 måneders ventetid, BTW.Til sammenligning.
Ting som produsers on-demand er no annet enn lagervare. Woo velger ikke å skalere opp produksjonen, sannsynligvis for å slippe en haug med kvalitetssikringsissues (og kostnader selvfølgelig) Audeze har slitt med det samme, men de bygger opp en batch før de slipper ut til underleverandører. Woo selger direkte.
Det går flere tog, ardilla. F. eks. Tittenteis quote vedrørende "...A fee may be required if you absolutely need to receive your order sooner."
Uansett, jeg ønsker å fokusere på at det er produktet som gjelder. Skal du ha deg en Apex Pinnacle tror jeg også du må smøre deg med tålmodighet. Skal du ha deg en BHSE må du vente til Justin føler for å sette igang med en ny batch.
Sånn er det gjerne med ting som produseres på den måten. At folk som gidder bruke så mye tid på å lese og teste osv ikke gidder å vente et par uker ekstra uten ukentlige trøstetelefonsamtaler med produsen skjønner jeg rett og slett ikke. Decaware har 3-4 måneders ventetid, BTW.Til sammenligning.
Ting som produsers on-demand er no annet enn lagervare. Woo velger ikke å skalere opp produksjonen, sannsynligvis for å slippe en haug med kvalitetssikringsissues (og kostnader selvfølgelig) Audeze har slitt med det samme, men de bygger opp en batch før de slipper ut til underleverandører. Woo selger direkte.
Jeg ser. Hvordan man velger å tolke og agere på informasjon er opp til den enkelte. Her inne opptrer jeg på selvstendig initiativ og er ikke agent for noen, det gjør at jeg kan snakke helt fritt og uavhengig, noe jeg akter å gjøre. Informasjonen jeg har kommet med i denne tråden, er informasjon jeg selv kunne tenkt meg å ha forut for et eventuelt kjøp.Ser du tittentei? Du skremmer bort folk fra gode produkter bare fordi de maser om at du synes de somler litt.
På den måten kunne jeg sagt: "Hei, Jack Wu. Du, jeg har hørt at du tidevis bruker lengre tid enn forventet på levering, og lurer på om du kan gi meg en garantert ledetid." Kanskje til og med be om prisreduksjon om ledetiden trekker ut i tid (slik Peppes praktiserer). Om han kan gjøre dette, så er problemet løst. Siden ingen hadde advart meg mot potensielt feilestimerte ledetider, så tenkte jeg ikke over problemstillingen.
Videre står det på Woo Audios FAQ.
Dette er en annen praksis jeg setter svært lite pris på. Køsystem bør fungere ved first paid, first served, ikke highest bidder served first, med mindre man gjør dette uttrykkelig klart. Her gjemmes praksisen bort på en FAQ.20. Can you expedite my order?
We will try the best we can. The build sequence is the order of purchase date; therefore, the earlier you place an order the sooner you will receive it. A fee may be required if you absolutely need to receive your order sooner.