emokid
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 04.02.2004
- Antall liker
- 6.665
Det har du helt rett i, glemte 3000kr-grensen. Hva blir rimeligste/enkleste alternativ da? Ingen norske forhandlere?
Hadde, ikke nå lenger..
Mulig, men for oss «nyankomne» er dette nært himmelen. Feks 17 plater for den prisen med så og si garantert lydkvalitet ..Er vel ikke prisen som er det verste, men jeg skulle mene at markedet allerede er oversvømt av alt for mye Karajan.
Du har helt rett tjua. Jeg innrømmer også at jeg ikke har hørt disse super utgivelsene, men er sannelig ikke sikker på at mine gamle ører ville høre forskjell. Min kommentar var mere til at alt dette kan finnes i nesten uspillte originalutgivelser på bruktsjapper til 25 kroner. I tillegg må man velge dirigenter med omhu. Hebbe har gjort utrolig mye stusselige greier på DG. (Imho)Mulig, men for oss «nyankomne» er dette nært himmelen. Feks 17 plater for den prisen med så og si garantert lydkvalitet ..
Så langt er jeg kjempefornøyd med OR serien
Måtte jo sjekke litt sjøl, og ikke bare ta alt for gitt.Originalpressingene av Karajans Bruckner på DG er så dølle i lyden at de helst bør resirkuleres alle som en. Det gjelder egentlig det aller meste DG ga ut etter 1973 eller så og fram til ca 1990.
Det sikles...
Dette frister. Kanskje det blir bestilling av denne kvalitets boksen. Må tenke litt.Låter flott, nydelige omslag og høy kvalitetsfølelse!
Godt trykk, takket være gode og ivrige kunnskapsdelere som poster i vei og skaper ny giv og interesse for oss litt nykommere. Samtidig fører en referanse til flere Google søk og da finner man mye godt stoff som igjen deles.Grattis Emo !! Ser så fet ut som en boks skal gjøre !
Det er vel større trykk i klassisk sidene, enn i hardrock og metall tråden