- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Ok. Jeg likte det ganske godt.Brasse skrev:Syns den er for stutt og lyktene er for store.
Men! har ikkje sett den i røynda enda, og som med BMW-design flest synker det vel inn etterkvart.
Ok. Jeg likte det ganske godt.Brasse skrev:Syns den er for stutt og lyktene er for store.
Men! har ikkje sett den i røynda enda, og som med BMW-design flest synker det vel inn etterkvart.
Rasende rimelig! Fra 1.592.000 til 1.682.900 for xDrive-versjonen.Audiofi skrev:Noen som vet hva den nye 650i Coupe kommer til å ligge på i Norge med standardutstyr?
Ja vel. Litt i overkant av hva jeg håpet det ja.JackX skrev:Rasende rimelig! Fra 1.592.000 til 1.682.900 for xDrive-versjonen.Audiofi skrev:Noen som vet hva den nye 650i Coupe kommer til å ligge på i Norge med standardutstyr?
Ah .. "glemte" ekstrautstyret, ro - sikkert muligheter for å svi av noen "tiere" der også![]()
http://www.bmw.no/no/no/general/ecom_uic/vco/content.html
jeg liker 1 serien bestBrasse skrev:Prøvde ein ny 525D i helga, ekstrautstyr for rundt 350.000,-.
Gud bedre for ein bil!
Men! Når svingane snurpa seg sammen er 325D med M-tech understell ei enda råare kjøremaskin (om BMW M3 og kjøring er malen). 3-serien er og blir ein favoritt 8)
Den nye hekken er underlig med sitt japanske stuk. Den gamle hadde mer karakter. Overrasket!GnR3 skrev:Enig at nye hekken ikke er så verst
![]()
Men gamle er ikke gal heller, jeg har ingen planer om å bytte ;D
![]()
Jeg trodde det var the Kinks ???Ole I skrev:Flott bil!!
Albumet er Maybe Tomorrow med The Iveys![]()
Nope:65finger skrev:Jeg trodde det var the Kinks ???Ole I skrev:Flott bil!!
Bravo! Pre Badfinger. Råbra album synes jeg. Ekstrapremien er en ny oppgave, helt gratis. Hva er denne knappen i bagasjen til?Ole I skrev:Flott bil!!
Kunne ikke være mere enig. Har en slik elektrisk sak på familiens nye Passat Highline. På forrige bil med avtagbar hengerfeste endte det som regel med at den var av eller på bilen hele tiden. Elektrisk er tingen om muligheten er derVidar P skrev:Deilig å slippe å montere/demontere ja. Velkommen til forumet forresten!
Takk for det.Vidar P skrev:Deilig å slippe å montere/demontere ja. Velkommen til forumet forresten!
Er det denne matte overkanten av lyktene de kaller "angel eyes" forresten?
Angeleyes kom på E39 facelift og refererer til "parklysringene" mener jeg...Ole I skrev:Takk for det.Vidar P skrev:Deilig å slippe å montere/demontere ja. Velkommen til forumet forresten!
Er det denne matte overkanten av lyktene de kaller "angel eyes" forresten?
"Angel eyes" er vel en lysstripe øverst:
![]()
![]()
Beklager, men denne er et misfoster. Åpenbart kandidat til verdens styggeste bil sammen med storheter som Azteca, Rodius, Juke, og CR-V.GnR3 skrev:Enig at nye hekken ikke er så verst
![]()