Haavard skrev:Ingen spørsmål er for dumme.
Hva annet trenger jeg dersom jeg bestiller en Buffalo III (skal brukes som dac og kanskje med en Skvisboks)?
Følger alt med?
Er den vanskelig å sette sammen?
Håvard
Først takkar for kjappt svar. Eg har lese fram og tilbake, både på DIY-audio og twistedpearaudio sine hjemmesider. Har sett at det kan fungere med å drive efektforsterkere direkte, men er det nokon her på forumet, somhar prøvd?LMC skrev:MEN (et stort et)
hvorfor kjøper du ikke Exasound e18DAC ???????????
http://exasound.com/
den gjør alt det du ber om, ut på 8 kanaler, med bortimot identisk lydkvalitet, til en brøkdel av den prisen det kit´et kommer til å koste deg og du har samme async usb interfaset + et lekkert design og en Apple remote
mvh
Leif
Uten å kommentere e18 DACen så er det ikke riktig at Twisted Pear sine moduler gir noen bedre lydkvalitet i seg selv.Conzales skrev:Først takkar for kjappt svar. Eg har lese fram og tilbake, både på DIY-audio og twistedpearaudio sine hjemmesider. Har sett at det kan fungere med å drive efektforsterkere direkte, men er det nokon her på forumet, somhar prøvd?LMC skrev:MEN (et stort et)
hvorfor kjøper du ikke Exasound e18DAC ???????????
http://exasound.com/
den gjør alt det du ber om, ut på 8 kanaler, med bortimot identisk lydkvalitet, til en brøkdel av den prisen det kit´et kommer til å koste deg og du har samme async usb interfaset + et lekkert design og en Apple remote
mvh
Leif
Koffor ikkje kjøpe e18DAC'en? Eg trur at det er mulig å oppnå bedre lydkvalitet med å nytta twistedpearaudio sine modular. I tillegg kan det jo vera OK å ha laga det sjølv?
Mvh
Ha-ha ;DLMC skrev:HEL han snakker om sin egen "prototype"
65 Fingern har vel en og Sluket har muligens tinget på en?
iflg ham selv ESS 9018 implementert på en mere ideell måte.
sikkert bra.....
mvh
Leif
Jeg regner med at Buff II og III er forbedret noe ift. 32S, men 32S basert er basert på ESS ES9018.LMC skrev:32 s er vel en foreldet chip?
men det gjør sikkert ikke Raymonds dac noe dårligere
mvh
Leif
madman skrev:Hei Frode
Denne regulatormodden, er det noe du kan dele med oss ? Høres interesant ut.
-m