LMC
Æresmedlem
jeg kommer til å følge en annen vei......Man kan stadig bruge seperat forsyning til AVCC. Bare klip det pågældende ben over.
mvh
Leif
jeg kommer til å følge en annen vei......Man kan stadig bruge seperat forsyning til AVCC. Bare klip det pågældende ben over.
Noget du vil indvie os dødelige i ?jeg kommer til å følge en annen vei......Man kan stadig bruge seperat forsyning til AVCC. Bare klip det pågældende ben over.
mvh
Leif
Det problem der måtte være med det er at så er det fysiske mål større.Annet spm. - har en del fine Siemens Epcos MKT liggende, disse er 220nF/63V - de bør vel fungere greit som erstatning for 100nF på DAC-kortet, selv om kapasitansen er dobbelt så stor?
Noget du vil indvie os dødelige i ?jeg kommer til å følge en annen vei......Man kan stadig bruge seperat forsyning til AVCC. Bare klip det pågældende ben over.
mvh
Leif
C1 er tantal 10 uf. som jeg havde Hundrede af fra en stoppet produktion. Roligere renere blødere lyd end med den skrækkelige 10 uf Keramik. C 37 lakk hvad består det af så ? Skrue treminaler bruger jeg aldrig. Fravær af plastic er en af de vigtigste kriterier for at høre forskel på absolut fase.Kult. På bildene over - hvilke kondensatorer bruker du som erstatning for C1 på Trident?
Plast på kondensatorer kan man ikke ha - men for min del foretrekker jeg et strøk med C37-lakk framfor linolje.
En ting: Det enkleste stedet å plassere en ny kondensator i en Buffalo, er i skrukontaktene inn til DAC- og I/V-kortet. Jeg har hhv. Silmic og Cerafine 47uF der nå, som enda et eksperiment. Why not - blir jo litt morsomt å se om det overhodet utgjør noen forskjell når jeg fjerner dem igjen om et par ukers tid.
Det var klar tale! Tenker du å erstatte alt av regulatorer (Placid osv.) med Pardo, da? Eller kun AVCC og Tridents?Jeg tænker smide deres elendige AVCC modul ad helvede til.
du har fortsatt ikke lest og forstått manualen skjønner jeg
mvh
Leif
Eller bare du er skide doven ? Anyway hvorfor bruge regulatorer som oscillerer. Synes du det lyder bedre sådan ?TPA har tydeligvis ikke klart å lage manualer for idioter så derfor gikk det slik... hehe