Ja det er vil netop eksakt sagen, hvis Tool eller Sean Olive pludselig sagde at der var forskel på kabler , så ville du tror på det. Men du tror ikke på tusindvis af hi-fi entusiaster og fabrikanter deriblandt særdeles kompetente og dygtige folk. De er i dine øjne bare nogle "religiøse" idioter, og du tror sandsynligvis ingen gang på det når du for det demonstreret.
Edit: Men som sagt hvis Sean Olive eller en anden autoritet havde sagt at der er forskel , så ville du have konkluderet at det måtte være dine ører der var noget galt med, eller at dit anlæg ikke var godt til at påvise lydforskellen.
Og her har du grunnen til at dine argumenter preller av hjernen som smør på teflon. De vil ha minst mulig med hverandre å gjøre
Jeg har lige tilføjet et par linje , og undre mig over om alt drejer sig om en form for autoritetstro en slags manglende evne til at tro på sig selv, og hvad man oplever, jeg udelukke naturligvis ikke at man ikke har oplevet lydforskellene , og så er det jo helt legalt at sige at man ikke hører nogle lydforskelle.
Men efter min mening berettige det ikke til at hævde at alle andre i en uendelig mængde af sammenhænge og forskelige anlæg heller ikke hører nogle lydforskelle. Og slet ikke at kalde disse personer religiøse latterlige osv.
Vi ved trods alt at stereoanlæg kan være som nat og dag i modsætning til billedgengivelse , noget må jo give disse lydforskelle, klart konstruktion er naturligvis stærkt medvirkende, men som jeg nævnt flere gange kan jeg lave den samme elektronikkonstruktion men med forskelige komponent valg, og du vil ikke tror dine egne ører når du hører lydforskellen på eksakt den samme konstruktion, men med forskellige komponentvalg, og mystisk er det , det indrømmer jeg, og man er faktisk nødt til selv at prøve dette før man for alvor tror på at dette kan være muligt.