Vegard, de nye dac korta har vel tent originalt, eller er det på digitalsiden du tenker på ?
Hva er det med kablingen som er usikkert ? Mellom fifo og dac eller ?
På dac kortene er det to lf33 som kan erstattes med feks Tentlabs shuntregulatorer.
Uklart koblingene mainboard/ berrystreamer/fifopi
Ok, jeg bruker regulatorene fra Ldovr på digitalsiden. Mener det ikke ble noe bedre kontra de origiale, men kanskje shunt regs er tingen ?
Nå har ikke jeg berry-streamer, men den skal inn på de samme pinnene på J1 som pinnene på J7 fra fifo til i2s-dddac.
Pin 12, 35 og 40. Gnd kan du velge hvilket som helst av de mange. F,eks 6 eller 39.
Du kan powre fifo via J5 header eller pin 2,4 på J7, (har forbindelse internt). Inntil videre så powrer jeg fifo fra 5v i2s utg på mainboard til pin 2 på J7. Berrystreamer bruker vel egen psu, og da er det bare de tre i2s ledningene til bclk, lrck og data som skal kobles inn på J1 fifo. Disse kobles identisk på J7 og til i2s dddac. Pin 1 begynner fra den siden J5/ J3 står. Kanskje du ser dette på bildene jeg la ut.
Har hatt noen timer nå med fifo /Accusilicon, og det er ikke antydning til lyttetretthet foreløpig. Det er klart bedre enn det Kali var.
Mulig det kan bli enda bedre med dedikert psu til fifo, nå er det en LT 3045 som gjør jobben via i2s mainboard.