ErosLoveking
Æresmedlem
sponser én valgfri drikke fra tappekran på Kulturhuset til lørdagen, hvis du stiller i ønsket drømmebekledning Zomby. Kom igjen, hvis litt baller nå!
liker, ikke liker? (innlegget altså)
Gjorde samme tabben her, koblet opp med svart lakris strømkabler og glemte det helt.Ellers er jeg i gang med å teste kabler om dagen, forresten. Monterte Blue Jeans/Canare for et par uker siden, tror jeg. Glemte det helt....
Den vanlige garasjemetoden er å velge en pipe med rett dim som ytterring i lager, dunkes forsiktig på plass med hammer, men det virker kanskje ikke så lurt her selv om det nok skal gåEn gang var dette både vrient og tidkrevende, med justering av lager og greier. Nå kommer alt i 'store biter' og smekkes sammen på no time. Det som tar mest tid er å surre styretapen.
Eneste som plager meg nå er at det er noen lagerkopper som skal presses inn i ramma. Det har jeg ikke verktøy til.
Lekker liten sak , det der.Og det begyner å ligne en sykkel.
Bare tilstå Zomby, du spiller egentlig han derre andre italienske duden... Eros Risotto eller hva faen han nå heter igjen. Han du spilte for meg sist...
Det får du naturligvis! !Takker! Og setter minst like stor pris på lykkeønskninger i jakten på en forsterker til.
Da kommer jeg med en lykkeønskning eller skal jeg si en lykkelig melding. Jeg har bestemt meg for å selge min nyoverhalte DP 6.4 serienummer 292.Takker! Og setter minst like stor pris på lykkeønskninger i jakten på en forsterker til.