Mat, drikke og røyk Espresso og espressomaskiner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    21.081
    Antall liker
    13.592
    Antae med du har regna prisen pr kopp basert på hva de 27k hadde gitt plassert i et indexfond i hele maskinens levetid pluss service og rep?
    Nope... noen gleder skal man da unne seg.
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    693
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    4
    En liten oppdatering på mitt kaffeeventyr. -Ga faen i å vente på min Sage fra å komme tilbake fra service så kjøpte likegodt en Rocket Mozzafiato med rotasjonspumpe og med masse barista utstyr i tillegg. Ble lei av kapselkaffe (kjøpte en reservemaskin l‘ore) og servicen tar sin tid. Er ikke lenge før en Barista Pro er ute for salg..
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    H.Are.Felle

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2008
    Innlegg
    313
    Antall liker
    764
    Sted
    Porsgrunn
    En liten oppdatering på mitt kaffeeventyr. -Ga faen i å vente på min Sage fra å komme tilbake fra service så kjøpte likegodt en Rocket Mozzafiato med rotasjonspumpe og med masse barista utstyr i tillegg. Ble lei av kapselkaffe (kjøpte en reservemaskin l‘ore) og servicen tar sin tid. Er ikke lenge før en Barista Pro er ute for salg..
    Gratulerer! Virker som et bra valg, Rocket var noe jeg vurderte den gangen jeg kjøpte ny maskin.
     

    ThomasO

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Innlegg
    554
    Antall liker
    287
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med suveren kvern! Har hatt E80 Supreme en god stund nå og vært supertilfreds. Ingen klumper, kun superfluffy grinds. GBW var ikke i markedet den gangen jeg kjøpte min, så bittelitt missunnelig kjenner jeg. Grind by time viker forsåvidt veldig bra det også, sjelden store variasjoner for min del.
     

    Deng1

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.04.2024
    Innlegg
    356
    Antall liker
    460
    Sted
    VestBredden
    Ja, den er helt RÅ !!
    Så stille at det er en fryd !! Og som du sier kun superfluffy grinds, litt justering med WDT, og tampe direkte... perfekt.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn