Det blir mellom Whistler og Oblivion i første omgang, så mellom BM Revelation og vinneren.Trondmeg skrev:Så bra! Jeg vil gjerne få en sammenlignende rapport mellom disse 2 og BM'ene når du kommer så langt. Det hadde vært moro.
Regner med detTrondmeg skrev:Herlig. Drar du inn hele bymafiaen på rølp-og-lytt eller?
Det håper jeg da ;DTrondmeg skrev:Herlig. Drar du inn hele bymafiaen på rølp-og-lytt eller?
Ha-ha. Da blir det neppe push-pull, men single malt?FallenA skrev:Det håper jeg da ;DTrondmeg skrev:Herlig. Drar du inn hele bymafiaen på rølp-og-lytt eller?
Sjekk innlegg #105 i denne ulltråden (myk, varm og deilig)kwil skrev:Vedr. sammenlikningstest: BM har INTET å stille opp mot Oblivion (ihvertfall når vi snakker signalkabel, har ikke testet høyttalerkablene men tror.......).
Artig med en test mot Whistler sine som har fått mye skryt (men det har jo BM også).
Trondmeg, hva er dine inntrykk ift. Au24?
mvh
Trondmeg skrev:Sjekk innlegg #105 i denne ulltråden (myk, varm og deilig)kwil skrev:Vedr. sammenlikningstest: BM har INTET å stille opp mot Oblivion (ihvertfall når vi snakker signalkabel, har ikke testet høyttalerkablene men tror.......).
Artig med en test mot Whistler sine som har fått mye skryt (men det har jo BM også).
Trondmeg, hva er dine inntrykk ift. Au24?
mvh
Hvis dette stemmer, så blir det fantastisk. i eget system har jeg kun testet signalkabler og det var :-* :-* :-* :-*Haavard skrev:Det blir spennende med en test
MEN
skal en test yte Oblivion rettferdighet så må man koble Oblivion opp i hele kjeden.
Det er så stor forskjell mellom fullt oppsett og bare signalkabler eller signalkabler og høyttalerkabler. Det samme vil jeg tro gjelder Whistler også.
Håvard
Mjøsvannet inneholder så mye rart fra før at det trengs ikke. Bromerte flammehemmere hindrer meg i selvantenning når iveren blir for stor (eller når nylonskjorta gnisser mot ullstoffet i lyttestolen og kannebrennevinet står ublandet ved siden av). Jeg lurer på om neste ukes ukepenger forsvinner også jeg med tanke på Oblivion i hele kjeden...... Jeg skal snakke med Eidsiva om Oblivion inntakskabler snart.....kwil skrev:Ørlite euforisk der ja, ikke putte for mye rart i vannet ;D
mvh
Jeg har testet dette ut i et heller dyrt oppsett.kwil skrev:Hvis dette stemmer, så blir det fantastisk. i eget system har jeg kun testet signalkabler og det var :-* :-* :-* :-*Haavard skrev:Det blir spennende med en test
MEN
skal en test yte Oblivion rettferdighet så må man koble Oblivion opp i hele kjeden.
Det er så stor forskjell mellom fullt oppsett og bare signalkabler eller signalkabler og høyttalerkabler. Det samme vil jeg tro gjelder Whistler også.
Håvard
mvh
Hvor rundt Mjøsa befinner du deg?Trondmeg skrev:Mjøsvannet inneholder så mye rart fra før at det trengs ikke. Bromerte flammehemmere hindrer meg i selvantenning når iveren blir for stor (eller når nylonskjorta gnisser mot ullstoffet i lyttestolen og kannebrennevinet står ublandet ved siden av). Jeg lurer på om neste ukes ukepenger forsvinner også jeg med tanke på Oblivion i hele kjeden...... Jeg skal snakke med Eidsiva om Oblivion inntakskabler snart.....kwil skrev:Ørlite euforisk der ja, ikke putte for mye rart i vannet ;D
mvh
NÅ er du på jordet! Du er på Feil side,Haavard skrev:Hvor rundt Mjøsa befinner du deg?Trondmeg skrev:Mjøsvannet inneholder så mye rart fra før at det trengs ikke. Bromerte flammehemmere hindrer meg i selvantenning når iveren blir for stor (eller når nylonskjorta gnisser mot ullstoffet i lyttestolen og kannebrennevinet står ublandet ved siden av). Jeg lurer på om neste ukes ukepenger forsvinner også jeg med tanke på Oblivion i hele kjeden...... Jeg skal snakke med Eidsiva om Oblivion inntakskabler snart.....kwil skrev:Ørlite euforisk der ja, ikke putte for mye rart i vannet ;D
mvh
Hilsen en fra rette sida av Mjøsa.
håvard
Har hørt flere si det samme om nettkablen!Haavard skrev:Jeg har testet dette ut i et heller dyrt oppsett.kwil skrev:Hvis dette stemmer, så blir det fantastisk. i eget system har jeg kun testet signalkabler og det var :-* :-* :-* :-*Haavard skrev:Det blir spennende med en test
MEN
Håvard
mvh
Unasett hvilke kombinasjoner vi prøvde så låt det best med fullt oppsett. Bakgrunnen for utprøvingen var at det fulle oppsettet med Oblivion låt så bra at det for eieren av anlegget ville på sikt medføre et oppgradering. For å gjøre oppgraderingen billigst mulig prøvde vi Oblivion i kombinasjon med han egne kabler. Men, uansett hva vi gjorde så var forskjellen veldig stor. Til og med strømkablene gjorde underverker.
Håvard
Jeg har digitalkabelen jeg. Den funker den.kwil skrev:Har hørt flere si det samme om nettkablen!Haavard skrev:Jeg har testet dette ut i et heller dyrt oppsett.kwil skrev:Hvis dette stemmer, så blir det fantastisk. i eget system har jeg kun testet signalkabler og det var :-* :-* :-* :-*Haavard skrev:Det blir spennende med en test
MEN
Håvard
mvh
Unasett hvilke kombinasjoner vi prøvde så låt det best med fullt oppsett. Bakgrunnen for utprøvingen var at det fulle oppsettet med Oblivion låt så bra at det for eieren av anlegget ville på sikt medføre et oppgradering. For å gjøre oppgraderingen billigst mulig prøvde vi Oblivion i kombinasjon med han egne kabler. Men, uansett hva vi gjorde så var forskjellen veldig stor. Til og med strømkablene gjorde underverker.
Håvard
Arild B hevder signal, høyttaler, nett er prioritert rekkefølge! (også skryter han av den som digitalkabel også)
mvh.
Funka ikke nett no, men er til vanlig godt oppe og går nå!Trondmeg skrev:uw05-php4.uniweb.no
server status
server information
su-php id check
su-php phpinfo
mod-php id check
mod-php phpinfo
er alt jeg får ut av den. Men, jeg er litt distrahert med Kristin Asbjørnsen på fanget.
Nærfelt? ;DTrondmeg skrev:uw05-php4.uniweb.no
server status
server information
su-php id check
su-php phpinfo
mod-php id check
mod-php phpinfo
er alt jeg får ut av den. Men, jeg er litt distrahert med Kristin Asbjørnsen på fanget.
He-he, den må du nok lenger ut på landet med, jeg er nok litt mer diffus. Det er vel singellivet og fantasien som spiller meg et puss tenker jeg.Vermin skrev:Nærfelt? ;DTrondmeg skrev:uw05-php4.uniweb.no
server status
server information
su-php id check
su-php phpinfo
mod-php id check
mod-php phpinfo
Mener bestemt du har sagt at Miles`ne nå har dybden inne? bare tull, eller du har stort (langt) fang.Trondmeg skrev:He-he, den må du nok lenger ut på landet med, jeg er nok litt mer diffus. Det er vel singellivet og fantasien som spiller meg et puss tenker jeg.Vermin skrev:Nærfelt? ;DTrondmeg skrev:uw05-php4.uniweb.no
server status
server information
su-php id check
su-php phpinfo
mod-php id check
mod-php phpinfo
Lange ben vet du at jeg er velsignet med. Jeg har som sagt singelliv og fantasi. Problemet er at jeg misforstått sex/singelliv-konseptet. Det skal være AND og ikke OR. At jeg skal ha blitt så dårlig i digitalteknikk. Marshall-Marshall-Marshall!kwil skrev:Mener bestemt du har sagt at Miles`ne nå har dybden inne? bare tull, eller du har stort (langt) fang.Trondmeg skrev:He-he, den må du nok lenger ut på landet med, jeg er nok litt mer diffus. Det er vel singellivet og fantasien som spiller meg et puss tenker jeg.Vermin skrev:Nærfelt? ;DTrondmeg skrev:uw05-php4.uniweb.no
server status
server information
su-php id check
su-php phpinfo
mod-php id check
mod-php phpinfo
Hehe, utrolig hvor stor konsekvensen kan bli av å bytte om på AND med OR enkelte ganger ;DProblemet er at jeg misforstått sex/singelliv-konseptet. Det skal være AND og ikke OR.
Da har de vokst, sist så de snarere ut å være 6 tommerTrondmeg skrev:Lange ben vet du at jeg er velsignet med. Jeg har som sagt singelliv og fantasi. Problemet er at jeg misforstått sex/singelliv-konseptet. Det skal være AND og ikke OR. At jeg skal ha blitt så dårlig i digitalteknikk. Marshall-Marshall-Marshall!kwil skrev:Mener bestemt du har sagt at Miles`ne nå har dybden inne? bare tull, eller du har stort (langt) fang.Trondmeg skrev:He-he, den må du nok lenger ut på landet med, jeg er nok litt mer diffus. Det er vel singellivet og fantasien som spiller meg et puss tenker jeg.Vermin skrev:Nærfelt? ;DTrondmeg skrev:uw05-php4.uniweb.no
server status
server information
su-php id check
su-php phpinfo
mod-php id check
mod-php phpinfo
[DÅRLIG HUMOR] Dybden til Miles er vel 6 fot tror jeg [/DÅRLIG HUMOR]
Den dårlige humoren består vel i at jeg her refererte til den originale Miles.... Men, jeg er bastant på at det er mye bedre dybde i lydbildet også nå. Diffusjon og Oblivion og placebo samt selvbedrag og hørselfeil gjør underverker.kwil skrev:Da har de vokst, sist så de snarere ut å være 6 tommerTrondmeg skrev:[DÅRLIG HUMOR] Dybden til Miles er vel 6 fot tror jeg [/DÅRLIG HUMOR]![]()