- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.775
Unnskyld Affa litt om dagen. Han er litt nedbrutt p.g.a. dette: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/gudbrandsdalen_og_lillehammer/1.1113870
|
Desverre, de bildene kan jeg ikke vise til noen. De må ligge til Affa har bestemt seg til hva han gjør med skinnrettsaken.Jeg kan vel få se bildene Pinki...? Kan jo være noe som kan true rikets sikkerhet og sånn... Sikkert viktig at jeg er fullt informert her.
Tusen takk for tilliten kjære sjef :-*Hadde jeg bare sluppet å forholde meg til transport av ministre og generelt brel og syting tror jeg vi hadde fått jobbet mye mer effektivt i denne regjeringen
Men noen jobber, og atter en gang er det bamsemann som skal ha ros:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164628
Der Tore på sporet svikter, der trør bamsemann til og ordner opp, jeg er stolt av deg du min flinke minister. Du skal få gulløl og gullbrød i bøtter og spann.
Vi er ellers spente på å høre om kuppet i hundremeterskogen, hva i alle dager er det Oddgeir har stelt i stand nå da..?
Trist med den Titano-festivalen, vi får prøve å muntre opp Affa på andre måter nå da, han har virket noe bisk i det siste.
Jeg kan vel få se bildene Pinki...? Kan jo være noe som kan true rikets sikkerhet og sånn... Sikkert viktig at jeg er fullt informert her.
Har disse forbannete wuslene vært på ferde nå igjen.![]()
Her bomper han helt ukontrolert.. merkelig.. kanskje han går på noe...
bamsemann..![]()
Er det wuslene som har inniltrert 100 meterskogen..Har disse forbannete wuslene vært på ferde nå igjen.![]()
Dømrade dopdealere.![]()
Jepp , det er en liten koloni ja...Timeterskogen ligger rett bak låven her,
er det en av Hundremeterskogens kolonier?
![]()
Uuuuhhh...fæle vesner. Du ser dem i Filmen om Ole Brumm. De opptrer sammen med Hefalompene.Er det wuslene som har inniltrert 100 meterskogen..
Hvem er de Pink?
bamsemann..![]()
Bumpingen er helt utmerket takk. Litt opptatt akkurat nå.Litt bekymret for Oddegir ja, den bumpingen kan neppe være særlig sunn i lengden.
Det har du rett i. Lille løvemor viste seg å være et behagelig bekjentskap. 8)Hun er jo av en annen rase, for ikke å si art!
Oj oj, når Affa ser dette blir det baluba!
PøhhHmmmm, hun virker ikke egentlig så veldig interessert,
sett ut fra bildet i hvert fall.... ;D
![]()
Har tastaturet hengt seg opp eller sitter du bare og sover?;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Måtte bare le litt... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
bamsemann..![]()
Merka at de ga meg noe søtt de små rare vesna ja.. :Åååhhh neiiii!!!! Har wuslene vært hos deg også ??![]()
Deres spesialitet er LSD med honningsmak.
Litt seint det nå... de er blitt mange, og de danser rundt i huset... driver meg snart til vannvidd... Hvordan blir man kvitt slikt??![]()
Kjære statsminister.... Far med varsomhet !
Tror den lille elefanten gjemmer en skjult agenda, muligens den er i kontakt med den Bengalske tigermafiaen..
Trå nå varsomt på din vei....
bamsemann..![]()
Advarsel !!!!!!
Prøv med nakne skuldre. Det hjelper kanskje...Litt seint det nå... de er blitt mange, og de danser rundt i huset... driver meg snart til vannvidd... Hvordan blir man kvitt slikt??
(nei Zomby, de er IKKE rosa...)
Det har jeg selvsagt prøvd, jeg er da ikke tunglært heller...funker ikke.Prøv med nakne skuldre. Det hjelper kanskje...
Jeg antar forøvrig at elefantene er rosa, og at fruen er fargeblind. Dette til tross for at forekomsten av fargeblindhet er vanligst hos menn, og rød-grønn fargeblindhet er det vanlige. Rød-blå fargeblindhet har jeg aldri før hørt om. Forøvrig er absint grønn, lett å forveksle med skikkelig vond julebrus for de som er rød-grønn fargeblinde.
;D
Det har jeg selvsagt prøvd, jeg er da ikke tunglært heller...funker ikke.
Nei Pinki har nok rett, jeg er utsatt for et alvorlig hefalumpangrep...der har man igjen for å prøve å være snill. Nå danser de på bordet, har robbet kjøleskapet, og ser ut til å forberede en skikkelig fest. Og hvem må rydde opp....?
Hva søren gjør jeg nå...juelsang trikset funker ikke, de er blitt imun...
God ide', vi får håpe han ikke er for opptatt...![]()
Kanskje Tigergutt kan skremme dem bort...
bamsemann..![]()