ErosLoveking
Æresmedlem
Nynorsk er like greit som bokmål.
Ja, det blir en mulighet.jan#jan skrev:Nå har jeg ikke lest hele tråden - ei heller fått med meg det andre steder - derfor jeg spør.
Hva med profilsiden vi har - blir den endret ? Kan det bli slik at vi kan skrive i den og og personalisere den .. evnt legge inn en "mitt anleggstråd" ifra den siden ?
Det er en generell betraktning og har ingenting med postingen i tråden din å gjøre.Brasse skrev:sidan du var i tråden min og kommenterte språket mitt så rekner eg med du ønsker at eg kutte dialektutrykk og halde meg til nynorsk.
eg kan ikkje love noko, men skal prøve å sette sjølvsensuren eit knepp opp, om det eg skriv ikkje er forstålig.
Anonym skrev:Jeg ønsker meg forbud mot å skrive på dialekt, synes dialekt på forumet er en uting på linje med sms språk.
Det bør være en overkommelig oppgave å holde seg til et offisielt skriftspråk.
oyvjorge skrev:Vi må ihvertfall ikke slippe til de galningene på AVforum.
ganilsen skrev:Hadde igrunn håpet på drapstrusler og voldelige opptøyer fra kabalfanatikere. Men her var det rimelig enstemmig.
Geir Arne
You me both.RoDa skrev:Må innrømme at jeg gleder meg til HFS3 og ignorefunksjonen!
R
*Bumb*jan#jan skrev:Hva skjer a ?
Sliter med at Varslings-funksjonen svikter så og si i 90% av tilfellene som jeg skulle ha fått beskjed.
Skjønner godt at det ikke blir fikset før HFS3 kommer ..
Men hvordan ser skjemaet ut for HFS3 ??
Da er vi nesten halvveis i 2. kvartal 2011. Hva er status og videre fremdriftsplan?Høvdingen skrev:Det tror jeg ikke vi rekker, men det blir i såfall første kvartal 2011. Det ble langt flere forsinkelser enn påregnet, men vi er straks i mål.cybervision_ skrev:Er det ETA på HFS3 i 2010 enda?
Som du ser så spurte jeg om det både i Februar og Mars - men ikke fått noe svar enda .... HFS3 er sikkert bare en fantasiCDWMcInSpots skrev:Da er vi nesten halvveis i 2. kvartal 2011. Hva er status og videre fremdriftsplan?Høvdingen skrev:Det tror jeg ikke vi rekker, men det blir i såfall første kvartal 2011. Det ble langt flere forsinkelser enn påregnet, men vi er straks i mål.cybervision_ skrev:Er det ETA på HFS3 i 2010 enda?
Host - host ... skjer a bagera ??Høvdingen skrev:Det tror jeg ikke vi rekker, men det blir i såfall første kvartal 2011. Det ble langt flere forsinkelser enn påregnet, men vi er straks i mål.cybervision_ skrev:Er det ETA på HFS3 i 2010 enda?
eta 2012, kanskje ? :jan#jan skrev:Host - host ... skjer a bagera ??Høvdingen skrev:Det tror jeg ikke vi rekker, men det blir i såfall første kvartal 2011. Det ble langt flere forsinkelser enn påregnet, men vi er straks i mål.cybervision_ skrev:Er det ETA på HFS3 i 2010 enda?
Noen som håpet på dommedag idag ?? Eller må dere allikevel trø til og få ferdig HFS 3 ?? ;D ;D
Og sjefen sjøl har jo ikke gitt lyd ifra seg siden før jul ........... :JanR skrev:eta 2012, kanskje ? :jan#jan skrev:Host - host ... skjer a bagera ??Høvdingen skrev:Det tror jeg ikke vi rekker, men det blir i såfall første kvartal 2011. Det ble langt flere forsinkelser enn påregnet, men vi er straks i mål.cybervision_ skrev:Er det ETA på HFS3 i 2010 enda?
Noen som håpet på dommedag idag ?? Eller må dere allikevel trø til og få ferdig HFS 3 ?? ;D ;D
/jan
Ser nå ut som det er liv i'n.jan#jan skrev:Og sjefen sjøl har jo ikke gitt lyd ifra seg siden før jul ........... :JanR skrev:eta 2012, kanskje ? :jan#jan skrev:Host - host ... skjer a bagera ??Høvdingen skrev:Det tror jeg ikke vi rekker, men det blir i såfall første kvartal 2011. Det ble langt flere forsinkelser enn påregnet, men vi er straks i mål.cybervision_ skrev:Er det ETA på HFS3 i 2010 enda?
/jan
Noen som kan poke han i siden ??
Sist aktiv: I dag kl. 16:41:18
Høvdingen skrev:men det blir i såfall første kvartal 2011. Det ble langt flere forsinkelser enn påregnet, men vi er straks i mål.
Ja, det som da Windows kom med SP2 til XP - alt fungerte og det var ikke moro å klage på driten lengre...jan#jan skrev:Bra !! Hvilket skoleår ?? 20.. ?? ;D
Litt tull - må vi ha .... gleder meg til ny versjon - med alle dem barne sykdommer som følger med ...
For da har vi noe å klage over - og det er jo da vi liker oss best
Det komer en Ipad/Iphone/mobil versjon av de nye sidene.rumath skrev:Lag en iPad versjon av sida, så kjøper jeg!
Kjedelig det da... Android utbredelsen er over dobbelt så stor som iphone... Samt at hvem ønsker å støtte Apple, som logger alt av bruk på sine mobiler 8)Høvdingen skrev:En generell mobil versjon vil være tilgjengelig, men Iphone/Ipad får nok en fordel.
Mvh
Høvdingen
Jeg har aldri eid en Apple maskin i hele mitt liv, og preferanser har lite med noe som helt å gjøre når det har med HFS3 å gjøre. Akkurat nå er vi mest opptatt av at alle funksjoner skal fungere som ønsket, og de nye sidene vil fungere under mange ulike design. Ettersom vi skal over på vBulletin plattform så ligger det allerede klart et Iphone/Ipad design, men sidene vil fungere fint på alle mobiltelefoner.marsboer skrev:Den eneste logikken i denne beslutningen må være at sjefen sjøl selv benytter Apple-utstyr og at egne preferanser er viktigere en flest mulig besøkende. Det er jo i såfall fordelen med å eie siten
Fra FB, 2/7jan#jan skrev:Når kan vi vente HFS 3 kommer ?