U
kbaskim skrev:Ett par "nye" forslag etter vidreutvikling av tidligre forslag.
likte de 2 forslagene, spesielt det nederste i innlegget. jeg tror at HIFI i den nederst kunne vært litt "lettere" min meningGrumpy skrev:Det er godt å se at "proffer" også kommer på banen. -Flotte utkast og flotte cv'er.
Det gleder meg også å se at flere av forslagene fra "amatørene" faktisk er så bra
at bransjen kan gå lyse tider i møte.
Til og med Lyngen har jo estetisk sans ;D -Veldig bra med en ny vri.
Nøyer meg med et par jeg tidligere lovet å pusse på:
Homer Simpson med hørlurar var jo litt stilig. En av de bedre til nå.artofdesign skrev:Her er en del nye varianter/ideer
Ikke så dum den der.Lassern skrev:Tillater meg å komme med et forslag
Noe fikk meg til å tenke på å huske å tanke bensin på bilenHøvdingen skrev:Jeg synes det har kommet inn mange gode forslag, og min favoritt så langt er forsatt logo'en med tonearmen:
Det er en god egenskap å kunne erkjenne i offentlighetartofdesign skrev:Beklager min hovenhet, men yrkesstoltheten slår kanskje litt for mye til.
Viktig at logoen er enkel, gjennkjennelig og kan brukes på alt av materiell.
Ett gullegg altså... jeg har selv prøvd å lage ett gullegg basert på lyd, men ikke helt lykkes så langt.
Vil jo bare det beste for forumets del.
Har du vurdert å drøfte ambisjonene dine med en bedriftsrådgiver? ;DHøvdingen skrev:Den nye logoen skal brukes på brevvark, bh'er og biler, og den skal være "proff".
Når damene fra Hefners party smyger over på Høvdinges lår, ja da er vi på riktig spor. ;D
Kule logoer! Synes disse var meget gode og med et karakteristisk uttrykk som vil gi umiddelbar gjenkjennelse.artofdesign skrev:Klarte ikke å holde meg unna, her er 2 nye som dukket opp inni her...
Som dere ser prøver jeg å holde meg til fargene selv om andre valg ville vært optimalt.
Synes en logo for et nettsted som tar mål av seg for å dekke alle teknologier innen hifi bør være teknologi nøytral.Høvdingen skrev:Jeg synes det har kommet inn mange gode forslag, og min favoritt så langt er forsatt logo'en med tonearmen:
Godt poeng. Når jeg nå sier at det må være med så er det ikke et absolutt krav, men det virker som de fleste ønsker å ha det med, og jeg føler at vi har kommet dithen hvor dette har blitt et slags uskrevet krav.artofdesign skrev:Flott, den endrer mye, har blitt litt villedet av hovedinnlegget ditt så langt:
"Teksten "samlepunkt for lyd og musikk" er ikke noe krav, og heller ikke den gule mappen."
Ingenting som litt frisk usminket kritikk.Parelius skrev:«Samlepunkt» er fint: høres jo ut som en avfallsplass. Fargene har blitt mindre brystsyk, og det er bra. Platespillerarmlogoen er et smakløst blindspor. Skjerp dere.