Usminket og ærlig tilbakemelding fra LMC. Du kjenner mannen, og dette er ikke for å være lumpen, og ingen grunn til å gi opp. Heller et spark bak til å ta tak i din største utfordring: rommet!
Ennå hvor mye jeg elsker mulighetene DSP gir, kunne jeg ikke vært mer enig i at ratting som sårabot gjør vondt værre.
Som du vet jobber jeg med å få ørevennlig lyd i kjelleren (hovedsystemet blir i stua BTW). Samme dimensjoner som ditt, men låter pyton grunnet resonanser og etterklang. Dog måler jeg OK respons, så har trua på det skal la seg gjøre med rette tiltak. Har allerede begynt å drasse inn Steinull, og hører forbedringene sakte men sikkert.
Ser på dette som en artig utfordring for å lære mer om akustikk og rom, og vi må dele erfaringer etterhvert. På dette feltet er det mye kompetanse og erfaring i miljøet, og regner med du fikk konstruktive innspill fra 8x12.
Ikke hør på sluket. Dette er rommet du har til disposisjon og punktum. Bitene er topp notch, og så kompakt bygd som overhodet mulig.
Mens du venter på mirakelproduktene fra rpg, kan du jo begynne med å pælme ut diskant-støvsugeren du har over lytteposisjon, tusle bort til byggvarehandleren og gripe noen pakker med Flexi A eller lignende. Snekre en flåte 120x240 20cm mellom horn og lytteposisjon og sett noen plater i førsterefleksjon på sidevegg i stedet for de fislene du har der. Koster deg noen hundrelapper, og alt gjenbrukes andre steder i rommet når Rpg ankommer.