Hva i alle dager holder Largo på med

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    5.199
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Smått genial den DSP funksjon i Crown amp. Husker jeg likte den. Hvordan deler du?

I3 er konebil her og. Disse slår visstnok en ny M5 opp til 50 km. Bremser er noe dritt på disse, for de blir ikke brukt. På vår gikk kompressor på varmepumpen. Visstnok en svakhet. Fikk igjen på garanti.
    Akkurat nå deler bratt ved 70 hz. Så får jeg se om jeg gjør noen endringer etter at jeg får målt. Burde jo gjort dette for lenge siden :)

i3‘en er kvikk den, og veldig lettkjørt i byen. Kona elsker den. Og jeg synes den er artig jeg og.

Sist redigert:
    • Like
    Reaksjoner: HCS

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    5.199
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Djevelens redskap har ankommet (eller lyset og veien). Og jeg har såvidt dyppet tåa i rew. Det jeg har lært sålangt er at jeg har meget mer å lære. I første omgang er det tanken at redskapen skal hjelpe meg med å integrere subbene på en bedre måte. Og mine første inngripen har gitt mersmak. Mulig det er innbillning, men placebo virker også 😄

AA659CC1-215A-48EF-B8DD-FDAC574D67E6.jpeg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    15.467
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    19
    Du kan finne mye med en slik dings. Om "mye" og er økt lytteglede sier soga førebels lite om. Men at du skal frustreres, gledes og undres... Se det tror jeg mye på.. Break the leg, before it hits your ass... Eller noe sånt.. 😃

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    23.554
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Du har skiftet siden fra haifai til hifi :ROFLMAO: Hadde det ikke vært for at jeg er en latkuk hadde jeg sikkert gjort det samme:) Har holdt på å trykke kjøp noen ganger, men har heldigvis besinnet meg. Forhåpentligvis blir du ikke så opptatt at det ikke drysser ut litt kvalitetsmusikk i tråden fremover 😊

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    5.199
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Vi får se hvor dette bærer hen. Men jeg har trua på at det vil hjelpe.
    Er det løsningen på alt ? Nei, det har jeg ingen tro på.

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    5.199
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Du har skiftet siden fra haifai til hifi :ROFLMAO: Hadde det ikke vært for at jeg er en latkuk hadde jeg sikkert gjort det samme:) Har holdt på å trykke kjøp noen ganger, men har heldigvis besinnet meg. Forhåpentligvis blir du ikke så opptatt at det ikke drysser ut litt kvalitetsmusikk i tråden fremover 😊
    Fokuset vil nok alltid være musikk. Annlegget er bare middelet til å oppnå musikk nirvana.
    Det var alltid meningen at jeg skulle ta i bruk dsp på subbene når jeg kjøpte dem for over to år siden. Så du er nok ikke den eneste latkuken her 😄

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn