Denne lytter også vi til nå, dog på vinyl.dag1234 skrev:Porcupine Tree - On the sunday of life
Denne lytter også vi til nå, dog på vinyl.dag1234 skrev:Porcupine Tree - On the sunday of life
Skal heller tilgi dere den lille karakterbristen .vargen skrev:Denne lytter også vi til nå, dog på vinyl.dag1234 skrev:Porcupine Tree - On the sunday of life
Townes skrev:Joda, men omsider fått den på minidisc...dag1234 skrev:Å. Har ikke du hatt cdspiller hele tiden, da Townes?Townes skrev:Omsider på skikkli format
The National - High violet
Jæffla bra
lars_erik skrev:Ei veldig bra skive dette
Lee Ritenour; Rits House
gismo skrev:lars_erik skrev:Ei veldig bra skive dette
Lee Ritenour; Rits House
Hva er det med denne ;D ;D
gismo
Jasså, fozzy, du ligger og drar deg helt til kvart på seks en lørdags morgen. Dagens ungdom... Da jeg var på din alder hadde jeg allerede spikket en barkebåt av gjenglemt uran til lillesøsteren min, hugget ved med en bøyd spiseskje og gått fire mil barbeint i tredve minus for å få en ukesgammel kopi av Aftenposten som faren min kunne lese til frokosten. Og alt det før 05.44. Forresten, når jeg sier at faren min spiste frokost mener jeg at han sugde på gråstein mens han luktet på en gammel sildedunk. Ikke noe er som gråstein med sildelukt pleide faren min å si.rolfozzy skrev:Dagens første. En rolig start.
Ikke så greit og være i sin grønne ungdom nei.Roberten skrev:Jasså, fozzy, du ligger og drar deg helt til kvart på seks en lørdags morgen. Dagens ungdom... Da jeg var på din alder hadde jeg allerede spikket en barkebåt av gjenglemt uran til lillesøsteren min, hugget ved med en bøyd spiseskje og gått fire mil barbeint i tredve minus for å få en ukesgammel kopi av Aftenposten som faren min kunne lese til frokosten. Og alt det før 05.44. Forresten, når jeg sier at faren min spiste frokost mener jeg at han sugde på gråstein mens han luktet på en gammel sildedunk. Ikke noe er som gråstein med sildelukt pleide faren min å si.rolfozzy skrev:Dagens første. En rolig start.
The Ettes - Shake The Dust
Ja, jeg har den liggende et sted. En promoutgave jeg fikk den gang man jobbet i platesjappe og faktisk fikk slikt av og til. Skal definitivt ta den frem igjen. Men først 'Lustre'...litt streit kanskje...Roberten skrev:@Todd, har du hørt 'From Every Sphere' fra 2003 ? I følge internettet og menneskene som frekventerer det er den skiva grenseløst bra.
Får vel gi den et forsøk når 'Here Be Monsters' har sagt sitt.
Hmmm...ikke bra. Det jeg liker med 'Here Be Monsters' er at det er umiskjennelig singer/songwriterpop, men det tas en del valg som gjør det hele langt mer spennende og givende enn det den beskrivelsen skulle tilsi.Todd skrev:Ja, jeg har den liggende et sted. En promoutgave jeg fikk den gang man jobbet i platesjappe og faktisk fikk slikt av og til. Skal definitivt ta den frem igjen. Men først 'Lustre'...litt streit kanskje...Roberten skrev:@Todd, har du hørt 'From Every Sphere' fra 2003 ? I følge internettet og menneskene som frekventerer det er den skiva grenseløst bra.
Får vel gi den et forsøk når 'Here Be Monsters' har sagt sitt.