Den beste platen i verden er ikke Abbey Road, kun i dine ører ???lars_erik skrev:^Helt enig med Lyngen. Man har forskjellig smak, og man bør ha respekt for det.
Rart og rart. Det er ikkje rarere enn at du tar feil ;DLyngen skrev:Rart med det det der. Kjedelig er det jeg forbinder mye av din musikk med. Jeg liker musikk som har det lille ekstra, ikke bare standard erkekjedelig amerikansk gubberock. Som elg i solnedgang mot det rikere coverbildet til Justin Vernon.Townes skrev:"Bånn" Iver
![]()
Må forberede meg på det værste i tilfelle max uflaks i stafetten.
Rigget meg til i sweet spot og det hele, etter at eg innså at eg ikkje gadd å gjøre alle pliktene mine.
Kom til femte låta før eg fikk akutt kjedsomhetsinfarkt.
Enig. Forsøk på folkeopplysning er riktig merkelapp.65finger skrev:dette er ingen krangel dag
Ok, er litt ukonsentrert og henger ikke helt med.65finger skrev:dette er ingen krangel dag
Bare du ikke tar det ut på Drolten, men heller lærer han å ikke leke i do.Townes skrev:@dag
Siden eg ikkje frekventerer kabeltrådene må eg krangle fra meg her.
Sebadoh - Bakesale
![]()
Jeg har nok tatt det litt seriøst. Jeg skjønner at jeg har ertet på deg med kjedelig "gubberock" og da må jeg forvente at du tar igjen. Det er ok. Men jeg synes du tar i litt for mye og ofte så derfor kom det en salve til deg og din smak. Erting av hverandres musikksmak er bare gøy det, men inntil et visst punkt. Jeg synes det er nådd. Håper vi kan gi oss littTownes skrev:Lyngen vet jo at eg kødder.
Nu, hva synes De? Jeg er litt ambivalent.dag1234 skrev:Nick Lowe - The old magic
Og hvilken tråd er det du er i, sa du?dag1234 skrev:Gutter. Lyttetråden er kanglefri sone.![]()
Jeg synes Lowe er kjedelig, og at han har gjort det mye bedre før.baluba skrev:Nu, hva synes De? Jeg er litt ambivalent.dag1234 skrev:Nick Lowe - The old magic
Og hvilken tråd er det du er i, sa du?dag1234 skrev:Gutter. Lyttetråden er kanglefri sone.![]()
![]()
Det synes jeg også. Skuffelsen begynner å ta over. Han har laget mye fantastisk, men her virker det som om han går på tomgang. Et par forsøk på å spille gjennom platen etter første gang (streames over nett) har rett og slett blitt avbrutt mitt inni, for det har blitt nok. Jeg har faktisk skiftet til en annen Lowe-plate ved den ene anledningen. Ikke et godt tegn i det hele tatt. Kommer neppe til å kjøpe, noe jeg var sikker på at jeg kom til å gjøre i starten.dag1234 skrev:Jeg synes Lowe er kjedelig, og at han har gjort det mye bedre før.baluba skrev:Nu, hva synes De? Jeg er litt ambivalent.dag1234 skrev:Nick Lowe - The old magic
![]()
Ellers er jeg uten en tråd.
:-*
Lyngen skrev:Jeg har nok tatt det litt seriøst. Jeg skjønner at jeg har ertet på deg med kjedelig "gubberock" og da må jeg forvente at du tar igjen. Det er ok. Men jeg synes du tar i litt for mye og ofte så derfor kom det en salve til deg og din smak. Erting av hverandres musikksmak er bare gøy det, men inntil et visst punkt. Jeg synes det er nådd. Håper vi kan gi oss littTownes skrev:Lyngen vet jo at eg kødder.. Vi har ganske ulik musikksmak og sånn er det bare.
Akkbaluba skrev:Det synes jeg også. Skuffelsen begynner å ta over. Han har laget mye fantastisk, men her virker det som om han går på tomgang. Et par forsøk på å spille gjennom platen etter første gang (streames over nett) har rett og slett blitt avbrutt mitt inni, for det har blitt nok. Jeg har faktisk skiftet til en annen Lowe-plate ved den ene anledningen. Ikke et godt tegn i det hele tatt. Kommer neppe til å kjøpe, noe jeg var sikker på at jeg kom til å gjøre i starten.dag1234 skrev:Jeg synes Lowe er kjedelig, og at han har gjort det mye bedre før.baluba skrev:Nu, hva synes De? Jeg er litt ambivalent.dag1234 skrev:Nick Lowe - The old magic
![]()
Ellers er jeg uten en tråd.
:-*
Jeg har faktisk sett henne live i Sarpsborg, sammen med 40-50 andre.lars_erik skrev:Fortsetter å utforske denne herlige dama![]()
Åh i hælvette. Det må ha vært litt av en konsertproduksjon. Svær scene?Dazed skrev:Jeg har faktisk sett henne live i Sarpsborg, sammen med 40-50 andre.lars_erik skrev:Fortsetter å utforske denne herlige dama![]()
![]()
Det var vi som så henne som var 40-50 stk, i Kullåsparken i Sarpsborg.Townes skrev:Åh i hælvette. Det må ha vært litt av en konsertproduksjon. Svær scene?Dazed skrev:Jeg har faktisk sett henne live i Sarpsborg, sammen med 40-50 andre.lars_erik skrev:Fortsetter å utforske denne herlige dama![]()
![]()
Sorry, trøttis-humor i dag.
Skjønte det duDazed skrev:Det var vi som så henne som var 40-50 stk, i Kullåsparken i Sarpsborg.Townes skrev:Åh i hælvette. Det må ha vært litt av en konsertproduksjon. Svær scene?Dazed skrev:Jeg har faktisk sett henne live i Sarpsborg, sammen med 40-50 andre.lars_erik skrev:Fortsetter å utforske denne herlige dama![]()
![]()
Sorry, trøttis-humor i dag.
Tror både arrangøren og artisten var litt skuffet over oppmøtet.![]()
Da er jeg en gubbe. Fleet foxes er gjesperockrolfozzy skrev:Noen kaller det gubberock.
![]()
Gjesperock av beste klasserolfozzy skrev:Prøvde meg på denne, men jeg måtte gi opp. Grusomt. Bånn Iver.
![]()
Rock?65finger skrev:Gjesperock av beste klasserolfozzy skrev:Prøvde meg på denne, men jeg måtte gi opp. Grusomt. Bånn Iver.
![]()
Gjespefremkallendelyderrolfozzy skrev:Rock?65finger skrev:Gjesperock av beste klasserolfozzy skrev:Prøvde meg på denne, men jeg måtte gi opp. Grusomt. Bånn Iver.
![]()