Arealet av åpningen under (fra kanten og ned, foran, bak og på sidene), er vel en hel del større enn starten på hornet?theStig skrev:Jeg synes det ligner mer på en bassrefleks jeg... ???
Helt klart.ØivindJ skrev:Klør i fingra og klør i hue ;D
Arealet av åpningen under (fra kanten og ned, foran, bak og på sidene), er vel en hel del større enn starten på hornet?theStig skrev:Jeg synes det ligner mer på en bassrefleks jeg... ???
Ingen uvelkommen "sang" fra mine. Kilne på plassering er de ihverfall.ØivindJ skrev:Leste i en annen tråd at disse kunne "synge" litt, men det er jo lett å se hvor de kan stives opp litt også...
Akkurat dette kan jeg skrive under på.!65finger skrev:Ingen uvelkommen "sang" fra mine. Kilne på plassering er de ihverfall.ØivindJ skrev:Leste i en annen tråd at disse kunne "synge" litt, men det er jo lett å se hvor de kan stives opp litt også...
Hei joaquinjoaquin skrev:jøss, jeg var ikke klar over at h2 ble originalt levert i lønn.
er de re-finert, haavard?
alle impulse-folk jeg har snakket med har kun nevnt enten rosewood eller cherry, men det er jo ikke utenkelig at det ble produsert noen få eks i andre treslag også.
Er de orginale H6 til salgs. Jeg har 6000 kroner gjemt et sted og jeg har hørt at DHL tar den type jobber...Haavard skrev:Hei joaquinjoaquin skrev:jøss, jeg var ikke klar over at h2 ble originalt levert i lønn.
alle impulse-folk jeg har snakket med har kun nevnt enten rosewood eller cherry, men det er jo ikke utenkelig at det ble produsert noen få eks i andre treslag også.
Det er ikke en H2 du ser på bildet, men en H6.
Den var også til salgs. Haddde jeg hatt 6000 kroner samt noe å frakte dem med hadde de ståt i min stue nå. Litt komplisert fra Ungarn.
Håvard
PS joaquin, igjen takk for kjøpte av en alldeles fantastisk pre.
epp men ikke på plasseringen (den fikset du glimrende) Har "temmet" Høyre HT med provisoriske tiltak (hovland embalasje og en skjorte til under radiatoren) lånte en AN dac og ting falt veldig på plass. Skal skrive et lytteinntrykk i løpet av uken når ting roer seg på jobbRotekroken skrev:Akkurat dette kan jeg skrive under på.!65finger skrev:Ingen uvelkommen "sang" fra mine. Kilne på plassering er de ihverfall.ØivindJ skrev:Leste i en annen tråd at disse kunne "synge" litt, men det er jo lett å se hvor de kan stives opp litt også...
Følte at elementene sto fritt i rommet på en måte, kasselyd klarte ikke jeg å detektere hvertfall..
Rommet hos 65finger derimot er en helt annen historie, det er ikke laget for å tilfredsstille audiofile galinger som oss ;D
Takk for lytten, 65finger..
Det var morsomt og lærerikt på en gang..
Syns det ble meget bra på slutten, en vesentlig oppgradering i mine ører, men det er ikke jeg som skal sitte der å nyte musikken 8)
Har du forandret på noe siden jeg var der.?
Haavard skrev:Hei joaquinjoaquin skrev:jøss, jeg var ikke klar over at h2 ble originalt levert i lønn.
Det er ikke en H2 du ser på bildet, men en H6.
Den var også til salgs. Haddde jeg hatt 6000 kroner samt noe å frakte dem med hadde de ståt i min stue nå. Litt komplisert fra Ungarn.
Håvard
PS joaquin, igjen takk for kjøpte av en alldeles fantastisk pre.
Jasså, så det er her de blir laget.....Haavard skrev:Her ser dere eieren av fabrikken.
I tillegg ser dere noen interessante små diskantkasser i bakgrunnen, fra et heller renomert firma.
Håvard
Blir nok ingen H6, DHL skulle ha 200 euro for jobben.HCS skrev:Spent på å høre flere inntrykk etter du satte in Magyar - elementene i dine egne høytalere Håvard...
Grattis med H6 65finger... ...DHL tok visst jobben...