Definer nyereFinnes det nyere forforsterkere med rec out selctor?
Definer nyereFinnes det nyere forforsterkere med rec out selctor?
Accuphase har på både forforsterkere og integrerte forsterkereFinnes det nyere forforsterkere med rec out selctor?
Hvorfor må det være nyere en 20år gammeltNyere enn 20 år gammel.
Fordi epler er grønne.Hvorfor må det være nyere en 20år gammelt
McIntosh C46 preamp har (2002-2011)Finnes det nyere forforsterkere med rec out selctor?
Nært nok med tape monitor. Hovedpoenget er å høre tape eller source.Ikke separat rec selector på den.
Jeg spurte om det samme for noen år siden, og fikk foreslått noe svært kostbare McIntosh-greier. Det var ikke aktuelt for meg å betale så mye, så etter litt research fant jeg nettverksforsterkeren Denon DRA-800H (Marantz har en tilsvarende tror det er NR1200), der man ved å koble input-signalet som skal til kassettspiller ved opptak til Zone2 Pre Out, og output fra kassettspiller til CBL/SAT eller CD, i praksis oppnår det samme som en klassisk tape monitor. Signal som skal til Zone2 kan assignes separat fra det som er valgt på Zone 1. Så f.eks. mitt vanligste oppsett ved opptak er at både Zone1 og Zone2 er på, med CD assignet til Zone1 og en streamingtjeneste (via Bluetooth eller Airplay input) til Zone2.Nært nok med tape monitor. Hovedpoenget er å høre tape eller source.
du trenger på liov og død ikke en innebygget loop,Jeg spurte om det samme for noen år siden, og fikk foreslått noe svært kostbare McIntosh-greier. Det var ikke aktuelt for meg å betale så mye, så etter litt research fant jeg nettverksforsterkeren Denon DRA-800H (Marantz har en tilsvarende tror det er NR1200), der man ved å koble input-signalet som skal til kassettspiller ved opptak til Zone2 Pre Out, og output fra kassettspiller til CBL/SAT eller CD, i praksis oppnår det samme som en klassisk tape monitor. Signal som skal til Zone2 kan assignes separat fra det som er valgt på Zone 1. Så f.eks. mitt vanligste oppsett ved opptak er at både Zone1 og Zone2 er på, med CD assignet til Zone1 og en streamingtjeneste (via Bluetooth eller Airplay input) til Zone2.
Vis vedlegget 1106357
Det finnes sikkert flere modeller som tilbyr dette, spesielt hvis man inkluderer flerkanals-forsterkere (5.1-forsterkere etc.). Det viktige sånn jeg husker det i farta er at inputkilde til Zone2 må kunne velges separat fra hva som er på Zone1.