KJOENIK's stereoanlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Ut fra det forrige innlegget kan jeg se at jeg har hatt den cryo-behandlede Audio Origami PU7-armen i halvannen måned
    Da jeg skiftet fra ikke-cryo til cryo, mente jeg å høre en forbedring av oppløsningen.
    Opplevde også bedre "leading edge", om jeg har forstått dette uttrykket riktig. Kantene på hver note har mindre støy og fremstår dermed klarerere.
    Nå var det jo også slik at denne armen hadde riktig lengde og dermed kunne pu stilles inn med riktig geometri. Kan vel ikke utelukke at dette hadde en viss effekt.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Og så ha jeg skaffet meg et ekstraanlegg.

Det begynte med disse høytalerne

Usher S-520

Høytalerne står på stativer fra Chario som er spiket ned i en Ikea slakterblokk, som igjen ligger på Holfiputer. Har prøvd noen forskjellige alternativer, men dette fungerer bra.

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.563
    Torget vurderinger
    27
    Nice!!!!!

Skulle jeg våge meg på en ukvalifisert gjetning ville jeg tippe innstilling av pu har vel så mye å si. Men fritt for å stå først på listen over dem som ikke ønsker å undervurdere kablenes betydning fra pu til riaa.

Grattis.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Hei Fosse,

Det er ikke bare kabelen som er kryobehandlet. Samtlige bestanddeler av armen er kryobehandlet.
    Her det definitivt små nyanser ute og går, og jeg ville ikke satset mange kronene på at forandringene bestod i det ene eller det andre.
    Konstruktøren mener kryobehandlingen endrer egenskapene til metallet i armen, og at dette kan høres i form av en anelse bedre dynamikk og oppløsning.
    Kan ikke si at det slo meg at dynamikken var blitt bedre, men det med oppløsningen synes jeg at jeg kunne høre.
    Men så er det jo utrolig hva man kan høre bare man hører godt nok etter...

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Forsterkeren kom i posten fra Sverige.

Marantz PM7200 KI signature edition

Kilden er en Marantx 6300 OSE

Kreativ sandwitch av vibrapods and cones...

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4

Det låter utrolig bra. Jeg kunne nok ikke slått meg til ro med dette som hovedanlegg, men det er absolutt mulig å nyte musikk fra dette systemet.
    Svigerfar hørte 30 sekunder av en Mark Knopfler sang før han slo til og kjøpte greiene. Kommer nok til å savne det.

God jul!

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.563
    Torget vurderinger
    27
    Pene spisestuestoler.... lekkert!

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Mange takk, et minne fra de årene vi bodde i Køben.

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Bare helt lekkert - alt sammen. Ikke bare spisestuestolene.

Det er når jeg ser slikt som dette at jeg faktisk kunne tenke meg å breie meg litt. Bare litt.....

Men ellers en advarsel til alle som har kjøpt såkalte "ekstraanlegg": Når de bedre halvdelene oppdager at slike ekstraanlegg kan brukes til å få det stille der de selv ønsker å være - og det er som regel i nærheten av der finanlegget befinner seg - blir det fort et race hvor man etterhvert blir tvunget til å oppgradere ekstranlegget til et levelig - og dyrt - nivå.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Ulf-B skrev:
    Bare helt lekkert - alt sammen. Ikke bare spisestuestolene.

Det er når jeg ser slikt som dette at jeg faktisk kunne tenke meg å breie meg litt. Bare litt.....

Men ellers en advarsel til alle som har kjøpt såkalte "ekstraanlegg": Når de bedre halvdelene oppdager at slike ekstraanlegg kan brukes til å få det stille der de selv ønsker å være - og det er som regel i nærheten av der finanlegget befinner seg - blir det fort et race hvor man etterhvert blir tvunget til å oppgradere ekstranlegget til et levelig - og dyrt - nivå.
    Takk for Ulf-B!
    Det er en skummel utvikling du skisserer der. Er nok fornuftig å ha dette i tankene ja ;D
    For min egen del har jeg begge anleggene i stua, så denne problemstillingen har jeg elegant (og ubevisst) unngått.
    Faktisk spilles det nå mer musikk på tider av døgnet hvor man ellers ikke får satt seg ned og lyttet aktivt. Brukervennligheten til hovedanlegget er nok ikke på topp for de uinvidde...
    Ser nok for meg at det blir et ekstraanlegg i stuen i fremtiden også, men nok i litt mindre format. Kanskje en B&W Zeppelin eller noe lignende?

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.719
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Herlige bilder, kjetterske tanker. ;D

Kom på en sak: Fikk du prøvd deg på Mosaïques-lyrikk i Mozart? Sitter og hører på KV387 nå, og det er bare deilig framført.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Den Mozart'n der har rett og slett glippet mellom fingrene på meg. Prøvde å søke på mosaiques og Mozart, men finner i frem nå i kveld.
    Kunne du hjelpe med litt ekstra info, eller kanskje en link...?

Ellers er det Beatles fra den store Beatles-boksen som er in heavy rotation i kveld. Missussen på nattevakt, da er det musikkveld :D
    Akkurat nå...I'm a loooooooser, I am not what I appear to be, I'm a loooooooser, how did I deserve such a fate...ikke vet jeg, men det svinger!!

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Glimrende Valentino! Den er på vei. Gleder meg!

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4

Har ikke mye å melde, så beklager at jeg lurer dere innom her.
    Med nytt speilrefleks blir det nok litt bilder fremover, selv om alt er fotografert rikelig allerede. Uha, bildene er ikke engang bedre enn med kompakten. Bær over med meg!

Ved litt nærmere ettersyn ser man faktisk at det er noe nytt

Solid Tech "Feet of silence"

Først plasserte jeg disse under cd-spilleren. Der forsvant, til min store overaskelse, all bass.
    Rett og slett besynderlig.
    Denne cd-spilleren er rett og slett sær på underlag. Kan ikke settes direkte mot underlag i quadraspire rack, eller noe annet sted jeg har satt den direkte på underlaget. Funker glimrende på base, eller som nå, på mod squads halvfaste gummiføtter.

Dermed ble de plassert under forforsterkeren. Kan ikke si at jeg hører noen forbedring annet enn på det psykologiske plan, et plan som forøvrig ikke bør undervurderes. Dessuten elsker jeg den gyngende bevegelsen som kommer når jeg rører ved forforsterkeren.

Den norske bokklubb har tidligere gitt ut noen fine bokser og noen av dem befinner seg i hyllene mine.
    Her er en av dem.
    Flink han der Tellefsen, spesielt med tanke på at han er trønder.

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.563
    Torget vurderinger
    27
    Kan man få for mange bilder og innlegg om dette anlegget og hjemmet? Jeg tror ikke det, så herfra er anbefalingen klar, hold det gående.

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Nydelig anlegg og bilder, blir ikke lei, bare kjør på!
    Overaskes selv også jevnlig over hva små uventede ting/dingser kan gjøre med lyden. Hifi er av og til ganske merkelige greier.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Godt å høre!
    Jeg fortsetter uten blygsel :)
    Bør nok skaffe meg et stativ før jeg knipser flere bilder...

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Enig med Fosse, det kan ikke bli for mye! Ser du har funnet en kreativ og elegant måte å henge opp det utmerkede danske MC-trinnet ditt opp på! Ser forresten av JanRs tråd at du var frustrert over at du var for treg og gikk glipp av Audio Innovations-trafoen. Jeg synes du skal slutte med det og unne ham den. Din er bedre uansett! ;)

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Blir aldri lei av å få glimt av dette, kjoenik

Du sitter på i ei aldeles herlig innbydande heimekonsertstove

Ut frå bildene er dette ein stad der ein berre har lyst å nyte i timevis og dra fram plate etter plate frå den rike samlinga

Balsam for augene, antakeleg også for ørene :)

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Støøter meg til Impulse ang. stepupen....

AI en glapp , jeg var der jeg og ;)...men men , med en thorhauge i hus lever jeg lykkelig allikevel.....'

Jeg og vinylmestern Fosse , gjorde en test 2.januar , hans zyx rimelig kostbar aktiv stepup...mot min thorhauge....først ut zyx....som spiller skikkelig bra....så den gode danske...hvordan skulle dette gå , jeg var vel litt nærvøs akkurat for det , men etter ett par timer , spilling...oppdaget i allefall jeg at thorhauge står seg godt...pris tatt i betraktnig er den bare ett kupp til prisen...!! min er nylig opgradert med variabel last , vi kjørte på 250 ohm , og det er rimlig store forskjeller på hva du laster med på denne , både her og hos fosse....

Jeg mener ikke at th er direkte konkurrent til zyx...til det er det for stor prisvariasjon ,(kundegruppe etc) zyx en låt litt annerledes , men når man setter inn en så billig stepup i ett sånt referanseoppsett og den ikke raser igjennom , ja da er det bare en ting å si.......verdens beste til prisen! Kanskje...

i allefall så god at det neppe er verdt å vir seg nevneverdig i senga om natta om det glipper en på brukten man kunne tenke seg....

Litt av moroa er jo å teste ut disse stepene,....jeg for min del skal nok og det , men det er ikke synonymt med at jeg selger noe thorhauge stepup fordet...

takk til andre for flott test-dag....'

Mvh Espen

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    impulse skrev:
    Enig med Fosse, det kan ikke bli for mye! Ser du har funnet en kreativ og elegant måte å henge opp det utmerkede danske MC-trinnet ditt opp på! Ser forresten av JanRs tråd at du var frustrert over at du var for treg og gikk glipp av Audio Innovations-trafoen. Jeg synes du skal slutte med det og unne ham den. Din er bedre uansett! ;)
    Vel vel, jeg var jo ikke fryktelig frustrert. Men den var så billig at det hadde vært gøy å prøve noe annet en liten stund, for adspredelsens skyld.
    Grunnen til at ThorHauge svever oppunder taket i hylla beror på tilfeldigheter.
    Den stod jo tidligere svært klokt plassert på toppen av strømforsyningen til cd-spilleren.
    En dag løftet jeg ThorHauge. Hvorfor jeg gjorde dette kan jeg ikke huske. Men da jeg gjorde det var det noe som forsvant. Når jeg satte den på plass hørte jeg at det var en svak brumming.
    Jaja, en nybegynnerblemme.
    Lærdommen er: Hold alt vinylrelatert lang unna alt strømrelatert!

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.719
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Kul plassering av ThorHauge (sic). Jeg antar lydmessige resultater av det leviterende slaget.

Har det blitt noe Mozartmosaikk, forresten?

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Valentino skrev:
    Kul plassering av ThorHauge (sic). Jeg antar lydmessige resultater av det leviterende slaget.

Ja, lydbildet ble ca 25cm høyere og lyden ble mer elastisk (den henger i elastiske bånd må vite)

Fikk en mail for to-tre dager siden om at mosaiques ble shippet og burde ligge i min postkasse innen fire-ti dager.
    Er spent på å høre forskjellen i spillestil fra Hagenkvartetten!

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    ssm skrev:
    Støøter meg til Impulse ang. stepupen....

AI en glapp , jeg var der jeg og ;)...men men , med en thorhauge i hus lever jeg lykkelig allikevel.....'

Jeg og vinylmestern Fosse , gjorde en test 2.januar , hans zyx rimelig kostbar aktiv stepup...mot min thorhauge....først ut zyx....som spiller skikkelig bra....så den gode danske...hvordan skulle dette gå , jeg var vel litt nærvøs akkurat for det , men etter ett par timer , spilling...oppdaget i allefall jeg at thorhauge står seg godt...pris tatt i betraktnig er den bare ett kupp til prisen...!! min er nylig opgradert med variabel last , vi kjørte på 250 ohm , og det er rimlig store forskjeller på hva du laster med på denne , både her og hos fosse....

Jeg mener ikke at th er direkte konkurrent til zyx...til det er det for stor prisvariasjon ,(kundegruppe etc) zyx en låt litt annerledes , men når man setter inn en så billig stepup i ett sånt referanseoppsett og den ikke raser igjennom , ja da er det bare en ting å si.......verdens beste til prisen! Kanskje...

i allefall så god at det neppe er verdt å vir seg nevneverdig i senga om natta om det glipper en på brukten man kunne tenke seg....

Litt av moroa er jo å teste ut disse stepene,....jeg for min del skal nok og det , men det er ikke synonymt med at jeg selger noe thorhauge stepup fordet...

takk til andre for flott test-dag....'

Mvh Espen
    Kjekt å lese om din opplevelse av zyx-stepupen. Med step-up er jo matchingen viktig. Dermed er det jo ikke gitt at en dyrere nødvendigvis er bedre (og det gjelder vel for alle andre komponenter også). Jeg er nyskjerrig på hva stepuper gjør med lyden, så jeg kommer nok til å sjekke det ut om anledningen byr seg. Må også se å få kontaktet ThorHauge ang. det impedansejusteringskitet.
    Audion lager jo en egen step-up (eller de har ihverfall gjort det). Mener denne lå på omkring 10000,- Det hadde vært veldig spennende å prøve iom at jeg bruker riia-trinnet i Audion premier. Det burde være en god match. Men så er det jo det med pickupen. Den har også impedanser, ekspedanser og komplianser, and what not...

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    kjoenik skrev:
    Den stod jo tidligere svært klokt plassert på toppen av strømforsyningen til cd-spilleren.
    Har sjøl bevisst plassert riaa langt unna eksterne psu-er, men har faktisk ikkje tenkt på at samme problemstillinger sjølvsagt gjelder komponenter med int psu... Er det mulig.

Min får ny plassering før dagen er omme. Har nemlig idag riaa ståande oppå cd-drivverket (m int psu) av praktiske årsaker. Har reagert på svak brumming i ht tidlegare frå vinylriggen (digitalt er fritatt for slikt). Om dette er grunnen? Only one way to find out. Takk for tips, kjoenik!

Fekk forresten demonstrert isonoder som underlag under nettopp riaa (Black Cube) hjå PM Audio for nokre år sidan. Eg meinte å høre forskjell, kan dessverre ikkje utdype vidare (lenge sidan dette).

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    LydKarl skrev:
    kjoenik skrev:
    Har sjøl bevisst plassert riaa langt unna eksterne psu-er, men har faktisk ikkje tenkt på at samme problemstillinger sjølvsagt gjelder komponenter med int psu... Er det mulig.

Min får ny plassering før dagen er omme. Har nemlig idag riaa ståande oppå cd-drivverket (m int psu) av praktiske årsaker. Har reagert på svak brumming i ht tidlegare frå vinylriggen (digitalt er fritatt for slikt). Om dette er grunnen? Only one way to find out. Takk for tips, kjoenik!

Fekk forresten demonstrert isonoder som underlag under nettopp riaa (Black Cube) hjå PM Audio for nokre år sidan. Eg meinte å høre forskjell, kan dessverre ikkje utdype vidare (lenge sidan dette).
    Kjekt at det kommer noe bra ut av skribleriene!

Når det gjelder underlag synes jeg det er vanskelig, og valgene jeg har tatt så langt har oftest gått på hva jeg "føler" stemmer. Det er ikke slik, for meg ihvertfall, at jeg kan høre med sikkerhet nøyaktig hva som skjer når det er mindre nyanser ute og går. Men jeg tror at når jeg føler at det stemmer, så er fordi det gjør nettopp det ;D

LydKarl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    kjoenik skrev:
    (...) jeg tror at når jeg føler at det stemmer, så er fordi det gjør nettopp det
    Rette innfallsvinkel det der, kjoenik; det er ditt oppsett, dine ører og din smak!

Elektron

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    HSobstad og Elektron krøp ut av vinterhiet for å ta en vårtur ut av byen. Formålet med turen var et besøk til Kjoenik for å se og høre anlegget omtalt i tråden her. Vi gledet oss veldig og stemningen i bilen var på topp. Vårt lille lydlaug hadde også medbrakt en uåpnet 180 grammer i tilfelle litt vinylspilling. Vinyl fungerer foreløpig som pynt hos oss.

Vi ble møtt i døren av en smilende og opplagt Kjoenik og så bar det opp i husets hjerte for å se og høre på godsakene. Et utrolig stilfult og flott sammensatt anlegg. Audion blokkene med 300b rørene er rene smykkene. Oppbyggingen av anlegget virker også gjennomtenkt og det er brukt både tid og sikkert også penger på tweaking i form av kabler og annen kos. Her var nok litt å lære for meg i alle fall. Living Voice høytalerne var håndverk av ypperste klasse og lyden..........

Ja lyden var imponerende. Anlegget spilte luftig med fin oppløsning. Høytalerne hadde en bassgjengivelse som rett og slett var imponerende i forhold til størelsen. Kjellerdyp, passe stram og melodiøs. Vi hadde en liten drøs rundt spørsmålet om forsterkerne hadde nok last til høytalerne. Etter min vurdering et klart ja. Anlegget spilte litt mot den varme siden noe jeg selv er glad i. To timer med musikk og ingen lytetretthet blant oss to som var på besøk.

Siste del av seansen var viet vinyl. Jeg syntes spilleren rumlet og bråkte litt men så var det platevaskeren Kjoenik var i gang med. Spøk til side. Artig å høre vinyl uten knitring. Lydmessig veldig bra og de positive egenskapene i lydbildet ble kanskje mer fremtredende.

Takk for at vi fikk komme på besøk Kjoenik. Dette har du virkelig fått til.

Mvh Elektron  

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Takk for hyggelig besøk! Det er jo ikke hver dag man får besøk av begge medlemmene i Bergen's mest ekslusive societè, Fjellsiden lydlaug 8)

Jeg har vridd høytalerne tilbake...

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Valentino skrev:

Javisst, har hatt denne en stund nå

Liker den veldig, veldig godt. Disse tolkningene har en frodigere og varmere klang enn Hagen Kvartetten. Kan ikke velge noen favoritt av de to, men vil påstå begge burde befinne seg i samlingen om man liker Mozart's strykerkvartetter. Og hvem gjør vel ikke det?

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei!!
    Flott anlegg i flotte omgivelsar KJOENIK!!!!!!

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    JonArne skrev:
    Hei!!
    Flott anlegg i flotte omgivelsar KJOENIK!!!!!!
    Takk!
    Det er ikke småting du driver med for tiden, som jeg nettopp kommenterte i tråden din!!

HSobstad

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.02.2007
    Antall liker
    141
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Elektron skrev:
    Takk for at vi fikk komme på besøk Kjoenik. Dette har du virkelig fått til.

Mvh Elektron
    Hei
    Henger meg på Elektron sin tilbakemelding. Dette har du virkelig fått til Kjoenik. Når du får vridd litt på høyttalerne (toet ut litt) så blir det enda litt bedre ;-)

Mvh
    Helge

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.719
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    kjoenik skrev:

Liker den veldig, veldig godt. Disse tolkningene har en frodigere og varmere klang enn Hagen Kvartetten. Kan ikke velge noen favoritt av de to, men vil påstå begge burde befinne seg i samlingen om man liker Mozart's strykerkvartetter. Og hvem gjør vel ikke det?
    Ingen som tør rekke opp hånden, tenker jeg.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei!!
    Kor held du til....
    Dette ser nesten heimleg ut.....

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    JonArne skrev:
    Hei!!
    Kor held du til....
    Dette ser nesten heimleg ut.....
    Bergen, 10 minutter fra sentrum, rett utenfor Handelshøyskolen. Bor ikke du litt lenger nordover?
    Stikk innom hvis du er på disse traktene!

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Fortsatt godt nøgd med Valvo-rørene, Kjoenik?
    Fikk mine på plass her for litt siden, og sammen med Tung-Sol ble det et markant løft.
    Har ellers fått litt "face-lift" på kabel-siden... ;D
    Dessuten har jeg så smått begynt å leke meg med tanken på ekstern dac, men er foreløpig på "gruble-stadiet"...

Noen tanker mht 300B? Vet jo hva du kjører med; men hva med noe sånt som JAE skal selge? Svetlana?

mvh
    Proffen

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.953
    Torget vurderinger
    4
    Proffen skrev:
    Fortsatt godt nøgd med Valvo-rørene, Kjoenik?
    Fikk mine på plass her for litt siden, og sammen med Tung-Sol ble det et markant løft.
    Har ellers fått litt "face-lift" på kabel-siden... ;D
    Dessuten har jeg så smått begynt å leke meg med tanken på ekstern dac, men er foreløpig på "gruble-stadiet"...

Noen tanker mht 300B? Vet jo hva du kjører med; men hva med noe sånt som JAE skal selge? Svetlana?

mvh
    Proffen
    Fortsatt fornøyd ja. Gode rør, helt klart.

Når det gjelder svetlana 300B...hakke peil. Men JAE selger vel bare ett par..??
    Western Electric, det er neste her!

Når kommer du hit med blokkene dine da slik at vi kan biampe litt?

Proffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    2.998
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hadde gjerne sett at jeg fikk på plass nye "store" flasker først............... ;D

mvh
    Proffen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn